Aattelin alkaa tekemään jos saan ees alulle. Nii et aattelin vaa sitä osotetta? www.[mitä tähän].tk??
Sims 2 FAQ sivu
5
383
Vastaukset
- Simmy
Hitsit, en huomannut että olit tällaisen ketjun aloittanut, ehdin jo vastata tuonne toiseen topicciin. Mutta siis, hienoa että otit jutun hoitaaksesi, jos tuntuu ettet jaksa/halua/tjsp tehdä sitä sittenkään, minä voin aivan hyvin jatkaa siitä mihin jäät. Kunhan vain ilmoittelet.
Tähän ketjuun voisi varmaankin pistää ehdotuksia mitä kukakin FAQiin haluaa, ettei sitten käy niin että sinun sähköpostisi tukkeutuu "pistä hei sitten ainaski koodei"-viesteistä. Tai samahan se minulle on ;)Aattelinkin että niitä ideoita laitetaan shköpostiin ettei kaikki tuu tänne. Ohjeitaki saa kirjottaa.
lammas-jr kirjoitti:
Aattelinkin että niitä ideoita laitetaan shköpostiin ettei kaikki tuu tänne. Ohjeitaki saa kirjottaa.
Geocitessil ku en parempaa ilmasta keksiny. Mitä turhaa maksamaan. Kerroin vaan et jos joudut joskus tekee niit sivui :D
http://www.simsfaqs.tk/
Osotteen voi muuttaa jos tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372