Helou!
Olen tarpeeksi hölmö hukatakseni tietokoneen lentokentän turvatarkastuksessa.
Olen tuskin ainoa, koska meitä varten on perustettu iso firma nimeltä AIRPORT LOST AND FOUND, tai joku sen tapainen, jolla näyttää olevan valmius etsiä löytötavaraa melkein kaikilta maailman kentiltä.
Se velottaa palveluksistaan £ 37, mutta en oikein saanut selvää, mistä siinä maksetaan.
Niiden kaavakkeessa joka netissä täytetään, on kuitenkin lopussa maksutavan valinta, pankkikortit, PayPal yms, mutta minä en oikein ymmärtänyt että veloitetaanko moinen valtava summa ilman muuta, vai vasta sitten jos tavara löytyy.
Mielestäni melkoinen summa uhrattavaksi jos se menee vain yhtiön toiminnan tukemiseen :(
Tietääkö kukaan, onko jollakulla peräti kokemuksia asiasta ???
Kiit.... ja paskat, en minä mitään kiittele ennenkuin saan käyttökelpoista tietoa.
Kamat hukassa
Vanha homekorva
1
84
Vastaukset
- ei kannata
Suuri huijaus, jonka tarkoituksena on vaan rahat pois. Se kerää tietoja vain niiden lentoasemien tiedoista, jotka pitää sähköistä löytötavarapalvelua. Kaiken tiedon siis saa itsekin netistä. Ne kentät, joiden tiedot ei oo netissä, ei oo tossakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293