Mien olisi ravintolassa käynti vanhalla asemalla kun en ole pitkään aikaan myöskään sielläkään käynyt karaokea lualamassa?
Tuli vain mieleen sellainen viihdyke seillä Jyväskylässä niin sen auto jaelun jälkeen? Oltaisiin siellä kolmisen tuntia. 9 - 22 välinen aika.
Sitten sieltä siirryttäis sinne Jyväshoviin yöksi tunnelmoimaan eli jatkoille.
Ne jatkot onkin seksin puoleen kallistuvia juttui. Mukava saada vieraan miehen munaa pilluun. Sinä saat naida niin että minä tärisen kiihkosta. Orgasmiin asti eikä yksi kerta sulle riitä saat tehtailla niitä monta peräkkäin. Minä imen aina vaan jäykäksi niin että menee sissään vaikka helposti suuhun.
Mulla on jo kostee kun kirjoitan sulle novellia.
Mies, sininen auto, Nainen aseman laidalla. Kuukautiset ei ole mikään este.
NÄHDÄÄN KLO 13.09 JUNALLA. Saat koittaa jo asemalaiturilla pillua housujen päältä. En minä ole siitä moksiskaan.
Minä koplaan sinua housujen päältä asemalaiturilla kun tulen laivajunalla sinne Jyväskylään intohimoiselle reissulle.
Reissu joka huipentuu vuoteessa hommiin. AAAAAAH! odotan jo innilla 13.12.2014 olevaa tuleevaa treffiä asemalla. Siitä sitten vain kiihkon vallassa,
kumpikin nuolemaan ja imemään tavaraa..minä munaa ja sinä pillua.
Kun se on ohi aletaan panemaan eli saat pillua sydämmes kyllyydestä.
Jerkku?.....
Onkoliikaapyydetty?
0
224
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073