kaa kyllä kaalo saapi ottaa serkunsa naisekseen.meillä ei oo tiukka pipo lakia kuin teilä kaajeet!mitä sitä ihmetellä.?kaa mie otin serkutyttöin naiseks ja mitä tuosta?jos onpi hyvä nainen ja serkku niin mitäpä sitä haaskaamaan?minun toisilla on monilla oma serkku naisena ja elämä mallissaan!
serkku aviolitot
8
962
Vastaukset
- 100 prosentin kaalo
sama mieli minulla!mitä meuhkaavat sukulaisten välisistä avioliitoista kaajeet?minulla on serkku vaimona ja kaksi lasta ja kyllä mie ainaskii meinaan että voi lapset ottaa veljen lapsista puolison itelleen.hyvää verta suon mielelläänsä minun toisille!
- mä vaan
Sukulaisuudelta putoaa pois pohja jos noin läheisen kanssa on. Hävetkää, mutta kaikki ei osaa hävetä kaikkia asioita vaan ottaa jopa häpeän kunniana.
- Suomen Erkki
että miksi mustalaiset ovat sellaisia kuin ovat. Ymmärtäähän sen, että sukurutsauksen vuoksi rotu huononee. Tuli mieleeni Syvä joki-elokuva ja siinä "dualing banjos"-kohtaus.
- Ruottin Leif
Kyllä me tiietään mikä meille parhaimmaksi!!elä sinä ala neuvomaan ja mikäs siittä hyvä veri mihinkään kun laitetaan suvun jatkeeseen?
- selkeenä
jaa sitte hullui lapsii vankilassa
- nainen vain
SUOMEN LAKI EI KIELLÄ OTTAMASTA SERKKUA! VAAN KIELTÄÄ OTTAMASTA VELJEN TAI SISKON/SISARPUOLI TAI VELIPUOLI. KOSKEE VAIN SAMAAN PERHEESEE/TALOUTEEN KUULUVIA.
...NIM.SEN VERRAN LAKIA LUKENU MUSTALAINEN...- jonkun serkku
tyhmä laki.Serkku on niin läheinen sukulainen, että silkkaa sukurutsaa on pariutua serkun kanssa.Näkee mitä jälkeä siitä tulee,kun vuosisatoja sama suku sikiää keskenään-sairaudet senkus lisääntyy.Tämä pätee kaikkin elollisiin.
- Serkku myös
jonkun serkku kirjoitti:
tyhmä laki.Serkku on niin läheinen sukulainen, että silkkaa sukurutsaa on pariutua serkun kanssa.Näkee mitä jälkeä siitä tulee,kun vuosisatoja sama suku sikiää keskenään-sairaudet senkus lisääntyy.Tämä pätee kaikkin elollisiin.
Jos laki sanoo näin niin sillonhan se on sallittua.... Vaikka se onkin mielipide pohjaista, nii laki sen sallii kumminki, joten kaikki jotka on sitä vastaan, niin ottakaa se banaani pois perseestä ja hyväksykää faktat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774