Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Jokin tässä mättää. Arkijärjellä varustetut ihmiset eivät voi käsittää tällaista.
Susianalyysi antaa vastauksen tähän probleemaan. Mietin vielä pari päivää ja tulen sitten esittämään matemaattispsykologisen teorian, joka selittää tätä järjettömyyttä.
Asiallinen kysymys
12
127
Vastaukset
Lisään tähän vielä, jotta tuo kyseinen petoyhdyshenkilö on vielä saanut tutkia ihan rauhassa kohdettaan, koska koirahan oli kuollut. Eikä silti pystynyt edes sukupulta tutkimaan oikein. Tämä on ihan käsittämätön juttu.
- Poliisitkin vielä
Samassa kelkassa.
Poliisihan ei voi erehtyä, eikä ole koskaan väärässä.Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.
- Uutisleikkeestä
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.
#Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#
Uutisleikkeestä kirjoitti:
#Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#
Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.
Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.
Luulihan sitä moni muukin sudeksi luettuaan tuon ensimmäisen lehtijutun. Kaikki nämä luulot ovat lähtöisin tuon pellen tutkimuksista.
- ruttuvikoja
Pääkaupunkiseudulla vuorokauden aikana ilmoitettu yhdeksän tieliikenneonnettomuutta, miten se on mahdollista, valaistut, hyvin hoidetut ja merkityt leveät väylät, kuinka on mahdollista tiellä kulkevan joutua tai aiheuttaa liikenneonnettomuus?
- Eikä edes
liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.
Eikä edes kirjoitti:
liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.
Mutta mikä on sinun näkemyksesi tuosta petoyhdysapinapelleasiantuntijasta, joka tutkittuaan iäkkään uroskoiran raatoa totesi sen nuoreksi naarassudeksi? Eikö jo kiinnosta, jotta miten voi ihminen olla noin tyhmä, vai onko tässä ihan oikeasti kyse apinasta?
- No,
hänellä oli tämä tempaus, jotta Mölyapina voisi jälleen täällä mölyttää.
Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?
- luontosuojelija
Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?
Täällä esitetyillä apinaryhmillä ei ole eroavuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859