Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Jokin tässä mättää. Arkijärjellä varustetut ihmiset eivät voi käsittää tällaista.
Susianalyysi antaa vastauksen tähän probleemaan. Mietin vielä pari päivää ja tulen sitten esittämään matemaattispsykologisen teorian, joka selittää tätä järjettömyyttä.
Asiallinen kysymys
12
106
Vastaukset
Lisään tähän vielä, jotta tuo kyseinen petoyhdyshenkilö on vielä saanut tutkia ihan rauhassa kohdettaan, koska koirahan oli kuollut. Eikä silti pystynyt edes sukupulta tutkimaan oikein. Tämä on ihan käsittämätön juttu.
- Poliisitkin vielä
Samassa kelkassa.
Poliisihan ei voi erehtyä, eikä ole koskaan väärässä.Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.
- Uutisleikkeestä
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.
#Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#
Uutisleikkeestä kirjoitti:
#Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#
Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.
Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.
Luulihan sitä moni muukin sudeksi luettuaan tuon ensimmäisen lehtijutun. Kaikki nämä luulot ovat lähtöisin tuon pellen tutkimuksista.
- ruttuvikoja
Pääkaupunkiseudulla vuorokauden aikana ilmoitettu yhdeksän tieliikenneonnettomuutta, miten se on mahdollista, valaistut, hyvin hoidetut ja merkityt leveät väylät, kuinka on mahdollista tiellä kulkevan joutua tai aiheuttaa liikenneonnettomuus?
- Eikä edes
liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.
Eikä edes kirjoitti:
liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.
Mutta mikä on sinun näkemyksesi tuosta petoyhdysapinapelleasiantuntijasta, joka tutkittuaan iäkkään uroskoiran raatoa totesi sen nuoreksi naarassudeksi? Eikö jo kiinnosta, jotta miten voi ihminen olla noin tyhmä, vai onko tässä ihan oikeasti kyse apinasta?
- No,
hänellä oli tämä tempaus, jotta Mölyapina voisi jälleen täällä mölyttää.
Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?
- luontosuojelija
Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?
Täällä esitetyillä apinaryhmillä ei ole eroavuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108