Asiallinen kysymys

Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Jokin tässä mättää. Arkijärjellä varustetut ihmiset eivät voi käsittää tällaista.

Susianalyysi antaa vastauksen tähän probleemaan. Mietin vielä pari päivää ja tulen sitten esittämään matemaattispsykologisen teorian, joka selittää tätä järjettömyyttä.

12

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisään tähän vielä, jotta tuo kyseinen petoyhdyshenkilö on vielä saanut tutkia ihan rauhassa kohdettaan, koska koirahan oli kuollut. Eikä silti pystynyt edes sukupulta tutkimaan oikein. Tämä on ihan käsittämätön juttu.

    • Poliisitkin vielä

      Samassa kelkassa.
      Poliisihan ei voi erehtyä, eikä ole koskaan väärässä.

      • Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.


      • Uutisleikkeestä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, siis petoyhdyshenkilöhän se asiantuntijana tutki elukan sukupuolen ja raportoi siitä poliisille ja tiedotusvälineille.

        #Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#


      • Uutisleikkeestä kirjoitti:

        #Paikalle hälytytty petoyhdyshenkilö ja poliisit luulivat#

        Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Niin, poliisi luuli sitä nuoreksi naarassudeksi kun petoyhdyshenkilö oli näin todennut ja itsekin luullut. Poliisi ei kuitenkaan itse yrittänyt määritellä lajia eikä varsinkaan sukupuolta.

        Luulihan sitä moni muukin sudeksi luettuaan tuon ensimmäisen lehtijutun. Kaikki nämä luulot ovat lähtöisin tuon pellen tutkimuksista.


    • ruttuvikoja

      Pääkaupunkiseudulla vuorokauden aikana ilmoitettu yhdeksän tieliikenneonnettomuutta, miten se on mahdollista, valaistut, hyvin hoidetut ja merkityt leveät väylät, kuinka on mahdollista tiellä kulkevan joutua tai aiheuttaa liikenneonnettomuus?

      • Eikä edes

        liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.


      • Eikä edes kirjoitti:

        liukkaus ole VIELÄ syynä, mutta voi pojat kohta kun hiukan edes pakastaa niin johan rytisee ihan oikeasti ja jupit ovat huuli pyöreänä citymaasturit solmussa ihmettelemässä, että mikä tuli.

        Mutta mikä on sinun näkemyksesi tuosta petoyhdysapinapelleasiantuntijasta, joka tutkittuaan iäkkään uroskoiran raatoa totesi sen nuoreksi naarassudeksi? Eikö jo kiinnosta, jotta miten voi ihminen olla noin tyhmä, vai onko tässä ihan oikeasti kyse apinasta?


    • No,

      hänellä oli tämä tempaus, jotta Mölyapina voisi jälleen täällä mölyttää.

      • Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?


      • luontosuojelija
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Elikkä Minä olen mielestäsi herättänyt jo valtakunnallista kohua Susianalyysini kautta. Minäkö tässä lööpeissä olen ajatuksenini?

        Täällä esitetyillä apinaryhmillä ei ole eroavuuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe