APUA!!! salasanan vaihto saunalahden ilmaiseen mailiosoitteeseen

turhautunut likka

Minulla on jo todella kauan ollut käytössä ilmainen saunalahden sähköpostiosoite jossa tilaa 10 megatavua. Salasanan vaihtaminen on todellinen pain in the arse! Neuvotaan että pitäisi kirjautua omaan saunalahteen mutta asia ei ole todellakaan näin yksinkertainen!
Kun kirjaudun omaan saunalahteen, sinne on tietysti ensinnäkin ihan eri salasana. Minulla on siellä kaikenlaista muuta kuten laskutusosoite ja puk koodi, se ei ole se paikka jonka salasanaa haluan vaihtaa. Ei! Vaan haluan vaihtaa sen paikan jonne on ihan eri salasana kuin tuonne omaan saunalahteen! Eli haluan vaihtaa sen ilmaisen kauan sitten hankitun sähköpostiosoitteeni salasanan jossa tilaa on se 10 megatavua!
Sivulla saunalahti piste fi on se kohta minne kirjoitan normaalisti sähköpostiosoitteeni sekä salasanan jota siis olen käyttänyt ikuisuuden! Siellä on kohta tunnukset. Mutta kun se ilmeisesti koskee vain sitä että vaihdettaisiin Elisa-tunnuksen salasana!!! Tämä on ihan eri asia kuin se mitä yritän selittää. Ymmärtääköhän kukaan mitä tässä yritän kertoa????? Siellä elisan sivulla on toinen sähköpostiosoitteeni jonne lähetetään puhelinlaskuni. Siihen liittyvää salasanaa minun ei tarvitse vaihtaa! Se ei ole edes saunalahden vaan toisen sivuston!
En halua soittaa jonnekin omaan guruun jonne soittaminen maksaa enemmän kuin saunalahden asiakaspalveluun jossa en saanut apua mitä tarvitsin! Turhaan jonotin puhelimessa enkä saanut tarvitsemaani apua, Siellä vain neuvottiin soittamaan sinne maksulliseen kalliimpaan puhelinnumeroon.
Olisi hienoa jos olisi edes yksi asiallinen ja oikeasti asiantunteva henkilö lukemassa tätä viestiä ja voisi neuvoa miten oikeasti saisin salasanani vaihdettua!

3

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy Saunalahden foortumilta: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Saunalahti/ct-p/Saunalahti

      Suosittelen luopumaan tuosta sähköpostista. Siinä on turhan pieni tila ja esimerkiksi Gmailissa on yli 10 Gt ilmaista tilaa joten se ei käytännössä koskaan täyty. Miksi siis pysytellä huonommassa.

      • turhautunut likka

        Kiitos pikaisesta vastauksesta! Lueskelen siellä jos saisin vastauksia.


    • bynynuymuu

      Tunnus tai salasana unohtunut?

      Jos olet unohtanut postilaatikkosi tunnuksen tai salasanan, voit tarkistaa/vaihtaa ne OmaSaunalahdessa seuraavasti:

      Kirjaudu OmaSaunalahteen.
      Siirry postilaatikkohallintaan valitsemalla Laajakaista ja internetpalvelut otsikon alta Sähköposti.
      Postilaatikon tunnuksen näet laatikkolistauksessa kohdassa Laatikon nimi. Tunnusta ei voi vaihtaa. Tunnus (tai siihen liittyvä sähköpostiosoite) toimii sähköpostin käyttäjätunnuksena.

      Postilaatikon salasanaa ei näytetä OmaSaunalahdessa tietoturvasyistä. Jos salasana on unohtunut, voit kuitenkin vaihtaa laatikon salasanan:

      Napsauta postilaatikkohallinnassa Laatikon nimi -kentässä olevaa tunnusta ja syötä uusi salasana sille varattuihin kenttiin kahteen kertaan.
      Tallenna salasana valitsemalla Tallenna muutokset.
      Uusi postilaatikon salasana on käytössäsi yleensä enintään muutaman minuutin viiveellä. Jos käytät sähköpostia erillisellä sähköpostiohjelmalla, muista vaihtaa uusi salasana myös sähköpostiohjelmasi asetuksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe