6.lk terkkaritarkastus

moi vaan

Mitä siellä tehdään??

7

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää

      Jos sun porukat tulee sinne, niille kerrotaan sun kehityksestä. Sun pitää ottaa paita pois ja en tiiä ootko tyttö vai poika mutta ei siellä sillee mitää hirveetä tapahu.

    • raukka

      Oon tyttö. Kerro lisää

      • moi vaan

        Öö..mä alotin tän ja oon tyttö,porukat ei tuu mukaa kosk en haluu ja kerro lisää!!!


    • Hiiripimppi

      Nii..mut tarkotin että mäkin oon tyttö

      • Ei hätää

        Eli siis onks siin terkkarin tarkastus vai lääkärin. Millä luokalla oot?


      • Ei hätää
        Ei hätää kirjoitti:

        Eli siis onks siin terkkarin tarkastus vai lääkärin. Millä luokalla oot?

        Eiku joo siis 6lk. Onks siis lääkärin vai terkkarin. Jos se on terkkarin ni sit se kattoo sun painon, kattoo kuinka pitkä oot ja onks sul hyvä ryhti. Sit se saattaa kattoo sun murrosiän kehitystä


      • moi vaan
        Ei hätää kirjoitti:

        Eiku joo siis 6lk. Onks siis lääkärin vai terkkarin. Jos se on terkkarin ni sit se kattoo sun painon, kattoo kuinka pitkä oot ja onks sul hyvä ryhti. Sit se saattaa kattoo sun murrosiän kehitystä

        Mut ku mul on alkanu jo menkat nii mitä se tekee??apua??ja koulu-uinnit on vielä kauheemmat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe