mistä tyttöystävä...

bimies

...meikäläiselle. Etsiskelen bi-naista joka hyväksyisi tyttöilyni kotosalla, mutta ei vaan tärppää vaikka kuinka yritän. Kyllästynyt olemaan yksin. Onko teillä muilla bi-henkilöillä samoja ongelmia vastakkaisen sukupuolen kanssa? Tuntuu että me miehet hyväksymme jos oma nainen on bi mutta toisin päin homma ei pelaa.

6

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

on samoja ongelmia muillakii..ei tunnu mullekkaan löytyvän sellasta mukavaa, eikä mitää friikki typyy..Kun kaipaa kultaa kainaloon mut sitä ei vaan tunnu löytyvän..mistähän sitä vois etsii?

• bimies

...hyväksyisitkö sinä myös poika-kaverisi bifiilit taipumukset vai vain omasi ?

• jätkä from jyväskylä

Täälläkin on (ainakin mulla) sama ongelma. Kun ei löydy niin ei vaan löydy. Pitää ettiä lisää, ja toivoa että joskus löytäs jotakin.

• biNainen

vähän on vaikeeta löytää semmoinen joka hyväksyis bi-henkisyyden.
      Olen tullut siihen tulokseen että paras jos molemmat on bi parisuhteessa, silloin ei tule mitään pahempia ongelmia luulisin.

• Bi-ManTreella

Minä en tee bi-seksuaalisuudestani kovin suurta numeroa. Enpä ole löytänyt edes ensimmäistä miesystävää. Olenkohan edes ihan varma itsestäni... Mutta en siis todellakaan voisi kuvitella, etten kertoisi taipumuksestani naisystävälleni. Moni vaan taitaisi katsoa kieroon. Syystäkin, jos nainen itse on täysin hetero.

• Bisarah

Jäin miettimään viestissäsi ollutta "tyttöily"-kohtaa. Mitä tarkoitat tyttöilyllä? Pelkästään sitä, että pidät myös miehistä vai sitä mitä yleensä tyttöilyllä tarkoitetaan eli sitä, että viihdyt välillä pukeutuneena naiseksi?

Kuitenkin biseksuaalisuus ja tuo transpuoli ovat kaksi eri asiaa.

Itse olen binainen ja suhteessa heteromiehen kanssa, ongelmia ei ole ollut, vaikka mieheni tästä puolesta tietääkin. Itse hyväksyisin myöskin mieheni bisseyden, hyväksyn kyllä myös sen, että hän on "tylsä" hetero. ;)

Mietin tuota hyväksymispuolta sinun kohdallasi hieman tarkemmin; tarkoitatko sitä, että haluaisit päästä suhteessa toteuttamaan ns. molempia haluja eli olla suhteen aikana myös satunnaisissa (seksi)suhteissa saman sukupuolen edustajan kanssa? Siinä voi tulla toki ongelmia, vapaa suhde sopii loppujen lopuksi aika harvalle ihmiselle, eikä sillä sitten ole väliä hakeeko seuraa samasta tai toisesta sukupuolesta.

Ja miksi "haet" pelkästään naista suhteeseen? Onko parisuhde miehen kanssa aivan poissuljettu ajatus? Ts. omalla kohdallani biseksuaalisuus tarkoittaa sitä, että voisin elää parisuhteessa sekä miehen että naisen kanssa (rakastaa ja välittää).

Kuitenkin aloitusviestistäsi tuli sellainen kuva, että parisuhde ainoastaan naisen kanssa kiinnostaa? Toki voin olla väärässäkin. :)

Yhtä kaikki, tsemppiä tulevaisuuteen. Äläkä etsi niin kovasti, joskus se kolahtaa juuri silloin, kun ei mitään odota eikä hae. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe