kuulin alan miehiltä että olisivat etsimässä lopelta tallitiloja ja on nähty kirkonkylä -läyliäinen alueilla
kannonballsit
10
611
Vastaukset
- 3+11
Joo pari vuotta sitten siwan ryöstössä mukana ollut Hannu saa oman jaoksen lopelle. Hänhän asuikin ennen lopella. Ryöstö tapahtui Hämeenlinnassa 2 cannonball jäsenen kanssa ja tästä testistä suoriuduttuaan Hannun ura "kuulissa" lähti ottamaan tuulta purjeisiin. Ryöstäjistä 1 oli halannutkin myyjää,ilmeisesti kiitokseksi,että oli senverran rahaa kassassa,että saavat piri ja subuvelkansa hoidettua.
- looppis
:DD luin siitä "keikasta" alibista. Surkuhupaisaa
- gfhzhghgfhfghfgh
keskellä kylää k kaupan vieres on joku mc miästen luola vanha puhelintalo ainaki siin oli kesäl pyöriä parkis
- jondeeri
Ne on tavallisia tallaajia omalta kylältä jotka harrastaa pyöriä. Taitaa niillä olla jonkun näköiset väsätyt liivit, mutta niitä nyt on joka pappatunturi kerhollakin.
- Päättelijä
Ensin toteat "Kuulin alan miehiltä" ja sitten "on nähty kirkonkylä-läyliäinen alueella"
Eli perustuuko tämä tietosi nyt "alan miehen" puheisiin vai näköhavaintoihin? Tämän ristiriidan valossa väitän että taidat puhua potaskaa. Miksi?- pantiitti
no niin veikko viisastelija,mitä et asiassa ymmärrä
- bombeeeeri
ALAN MIEHET on siltojen alla---)
- Pappa:
Parempi että pysyy pois Lopelta. Täällä on jo noita tien tukkeita omasta takaa riittämiin.
- Hanski paturilta
Onks turengin halinallet muuttamassa sinne?
- mäjokapäivätöitäteen
onko ne niitä jotka savuttaa renkaitaan yöllä kirkolla niin ettei saa tuunari nukuttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601