Usein näkee ulkona sakemannin joka kantaa itseäänkin pidempää keppiä suussa. Mistä tämä johtuu, onko siihen joku syy vai kantaako ihan huvin vuoksi? Mulla valkoinenpaimenkoira joka kans kantelee ylpeänä keppiä ulkona. Ihan mielenkiinnosta kyselen. :-)
Kepin kantaminen
3
135
Vastaukset
- 9+12
Palvelukoirana joka on helppo opettaa käskystä puremaan, sille on kehittynyt tarve saada hampailleen jotain tekemistä. Kepin kantaminen ja järsiminen on siksi miellyttävä kokemus sen hampaille, ja kaiken lisäksi luvallinen objekti vietin toteuttamiseksi.
Toki, miellyttävä kokemus se on myös monelle muunkin rotuiselle rekulle, mutta kyllä se taitaa sakuille ja sen tyyppisille olla erityisen palkitsevaa. - Sakupoika1
Se on totta ainakin täällä,kaikki ovat ja ovat olleet keppikoiria,ilman opettamista.Se tuntuu olevan tärkeä elementti esim.lenkillä ollessamme kaivaa usein kepin matkaan,välillä kerjää heittämään sitä,välillä taas kantaa vain mukana.Joskus jopa tökkii välillä sillä kepillä,ja se tarkoittaa sitä,että on kiskottava pojan kanssa sitä kepakkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029