hermot on niin kireällä, eivät kestä mitään "hoitoihin" liittyviä kysymyksiä ?
Eikö sieltä vaihtoehdoista löytyisi jotain terapiaa joka laukaisisi pahimmat aggressiot ?
Miksi vaihtoehtohoitojen kannattajien
12
64
Vastaukset
- Hauska tarina
> Hauska tarina mutta ei vastaa faktoja. Ilmeisesti huuhaapuolella kannattaisi rajoittaa juomista ja tsekata itse, millaiset tulokset STAR*D:ssä saati........
Hauska tarina, mutta skepokin voisi hiukan seurata tapahtumia, eikä aina kääntää omat aggressionsa muiden esittämiksi!- oma todellisuus?
Nyt on varmaan kommentoija postannut vahingossa väärään ketjuun tai väärälle palstalle. Vai mitä vaihtoehtoista hoitoa hän kokee nyt kritisoidun?
- mee skrpopalstalle
oma todellisuus? kirjoitti:
Nyt on varmaan kommentoija postannut vahingossa väärään ketjuun tai väärälle palstalle. Vai mitä vaihtoehtoista hoitoa hän kokee nyt kritisoidun?
Skepo, ainahansinä rassukka postailet ja vastailet väärille palstoille.
Pysy vain sirllä skepoidioottien palstalla, niin kaikki olisivat onnellidia.
Jokainen lukija voi todeta ihan itse, että noita vastustajien viestejä on moninkertaisesti vaihtoehtohoitojen kannattajiin verrattuna.
Kannattajiin itsekin kuulun.- Lisäksi vielä
Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajan jotain potaskaa.
- Oho, näppisvirhe
Lisäksi vielä kirjoitti:
Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajan jotain potaskaa.
Piti kirjoittaa "kannattajana".
Siis
Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajana jotain potaskaa. - diagnoosi
Oho, näppisvirhe kirjoitti:
Piti kirjoittaa "kannattajana".
Siis
Juu. Ja lisäksi kirjoitetaan muka vaihtoehtoisen hoidon kannattajana jotain potaskaa.Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.
- Oikea disgnoosi!
diagnoosi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.
Palstalla on oikeesti pari mielenterveysongelmaista varttihullua skeposts, jotkavihaavat kaikkea vaihtoehtoihin liittyvää.
- asdfghjklöä
diagnoosi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että siellä on yksi skepotteluviestejä ja muuta patologista kamaa postaava hieman epävakaa kaveri, jolla ei kuitenkaan ole koskaan mitään sanottavaa itse vaihtoehtoisista hoidoista.
Tarkoitat varmaan itseäsi, lueppa nytkin oma viestisi!
Oliko siinä jotain asiaa palstan aiheesta?
No ei ollut, halusit vain mollata jotakuta palstalaista!
Olet skeponen ja palstan suurin pervoilija.
- metsä vastaa
Oletko seurannut palstaa vai oletko muuten vaan tyhmä.
Palstalla riehuu pari mielentervrysongelmaista varttihullua skeptikkoo, joiden ksnssa on mahdotonta keskustella asiallisesti, koska ovat fanaattisia skeptikkouskovaisia ja vihaavat ylikaiken vaihtoehtoilijoita ja heidän hoitojaan.- palkintona taivasosa
metsä vastaa > juuri noin.
Muka uskovaisia hörhöjä on tuskin yhtä enempää. Tämä yks kerran kuussa käy uhoamassa roskaposteilunsa väliin, torbetoivansa lopun ikäänsä vaihtoehtohoitoja.
Se on tiettävästi myös ylläpidon väkeä,niin että toimintansa on talon puolesta suojattua. - sinut tunnetaan
palkintona taivasosa kirjoitti:
metsä vastaa > juuri noin.
Muka uskovaisia hörhöjä on tuskin yhtä enempää. Tämä yks kerran kuussa käy uhoamassa roskaposteilunsa väliin, torbetoivansa lopun ikäänsä vaihtoehtohoitoja.
Se on tiettävästi myös ylläpidon väkeä,niin että toimintansa on talon puolesta suojattua.Sinä taas roikut palstalla 24/7/365 ja lähettelet typeriä viestejäsi jatkuvasti useille palstoille, vaikka sinulla ei ole mitään älykädtä sanottavaa, kunhan vain haluat esiintyä viisaana, vaikka et viisas ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925