Ingles Buenos Aires

reissumies

Heip!
Onko kellään kokemusta Playa del Inglesin hotellista Buenos Aires? Esitteen mukaan pitäisi olla vuosi sitten rempattu.
1. Millaiset kylpyhuoneet huoneistossa?
2. Millaiset keittomahdollisuudet?
3. Onko uima-allas ok?
4. Kuuluuko meteli kovasti huoneisiin, kun sijaitsee kuitenkin ihan keskustassa?
5. Millaiset näkymät parvekkeelta?

Kiitos, jos joku jaksaa vastata.

3

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

Juu oltu olen kolmekin kertaa samassa hotellissa, koska oltiin niin tyytyväisiä!
      1.Kylpyhuoneet ovat aika pieniä, mutta toimivia. Kylpyamme löytyy. Eikä näy torakoita. Lämmintä vettä on riittänyt ainakin meidän matkoillamme joka kerta.
      2. Keittiövarustus on mielestäni hyvä ja kattava. Siivoojat siivoavat tiskisi myös, joten sinun ei tarvitse sellasia murehtia. Kahvinkeitintä ei ole muistaakseni ainakaan. Mutta löytyy kippoja ja kuppeja, kaikkia mitä me ollaan tarvittu. Mutta jos käytät samaan aikaan molempia levyjä esim. mankkaa, niin pääkytkimen virta sammuu helposti. Se on yleistä Espanjassa.
      3. Uima-allas alue on tilava ja hieno. Löytyy aikusten allas ja sitte lapsille erikseen, tai siinä samassa yhteydessä siis. Allasalueella on ilmaset tuolit. Sielä palmujen keskellä on hyvä ottaa arskaa. Iltasin alakerrassa on sellaset hienot valot ja allas on valaistu, se on tosi kivan näkönen. Siinä on myuös allasbaari ja ravintola. Ruoka on sielä hyvää, ihan perusruokia ollaan syöty, pizzaa, toasteja ym ym. Palvelu on hyvää, erittäin hyvää koko hotellissa.
      4. Meidän huoneisiin ei koskaan ole pahemmin melua kuulunut, ainoa mikä haittaa ja paljon on se roskaauto, joka tulee joka aamu kuuden aikaan... ja meteli on valtava!!!
      5. Parvekkeet on kaikki altaalle päin ja Umbon ostoskeskusta päin. Riippuu miten korkeella ootte. Oltiin neljännessa kerroksessa ja sieltä näki kadulle, kun taas oltiin kakkoskerroksessa, ei ihan kadulle asti näkynyt. Joka tapauksessa mielestänihyvän hotellin ootte valinnut. Kun mentiin uudemman kerraan samaan hotelliin,niin henkilökunta toi meille shampanjapullon ja kukkakimpun.
      Siinä hotellia vastapäätä on sellanen pikkukauppa, joka on auki yömyöhään, suunnilleen yhteen asti. Joskin se on kallis kauppa, mutta silti... hyvää matkaa :)

• reissumies

KIITOS Mari vaivannäöstäsi!

• Toivottavasti on valmis. Silloin ei ollut ja alakerrassa olevassa Tjäreborgin toimistossa vihaiset ihmiset jonottivat korvausvaatimuksineen pölystä ja metelistä. Olin ottaa saman hotellin, mutta onneksi päädyin muualle. Eip käyny katteeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe