Motorola G 4G:ssä on sanottu olevan huono kamera. Vanha puhelimeni on Samsung Galaxy X cover, onko motossa huonompi kamera kuin siinä?
Motorola G 4G
15
190
Vastaukset
Parempi on mutta oikeat kuvat otetaan järjestelmäkameralla.
- Motnok
Kyllä mä ainaki otan ihan oikeita kuvia puhelimen kameralla. Järjestelmäkameran omistaa varmaan alle 1% suomalaisista
Ei ne oikeita ole.
- Motnok
Hehheh kyllä ne oikeita on
Oikeat kuvat ovat laadukkaita ja teräviä.
- Motnok
Et oo tainnu omistaa koskaan laadukasta kamerapuhelinta kuten Lumia 1020, kun oot noin ulalla asioista
- järkkäri on kamera
Motnok kirjoitti:
Et oo tainnu omistaa koskaan laadukasta kamerapuhelinta kuten Lumia 1020, kun oot noin ulalla asioista
Ei ne valtavat megapixelit, vaan kennon koko ja kunnollinen optiikka. Teen taatusti parempia kuvia viiden megapixelin järjestelmäkameralla, kuin 16 megapixelin kännykameralla. Paljon parempia.
- äwlefih
Motnok kirjoitti:
Sinäkään et ilmeisesti tiedä kameroista mitään, etkä ole omistanut järkkäriä?
järkkäri on kamera kirjoitti:
Ei ne valtavat megapixelit, vaan kennon koko ja kunnollinen optiikka. Teen taatusti parempia kuvia viiden megapixelin järjestelmäkameralla, kuin 16 megapixelin kännykameralla. Paljon parempia.
Juuri noi on ne tärkeimmät kuvanlaatuun vaikuttavat asiat.
- Aloittelija
Ok. Ostan sitten kunnon kameran mutta kai mä voin sillä sitten myös soitella, laittaa tekstareita ja surffata netissä?
Aloittelija kirjoitti:
Ok. Ostan sitten kunnon kameran mutta kai mä voin sillä sitten myös soitella, laittaa tekstareita ja surffata netissä?
Hyvällä kuvaajalla on kännykän lisäksi oikea kamera mukanaan.
Valitettavasti noikaan ei pärjää järjestelmäkameralle.
- Kittiputki
Ja vielä muistutuksena, että järkkäriin vain se kittiputki. Muut optiikat ovat turhia.
Silläkin tosiaan pärjää varsin pitkälle. Muut putket auttavat toki kuvausta.
- 3rkkki
Vapunen ,melkeinpä yksin kirjoitellut roskapostia tällekkin palstalla tähän ketjuun, on sillä hinku olla esillä ei tää muuta voi olla :)
Onneks erottivat sen häiriköimästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.474869Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652693Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️171792- 1321641
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321586- 1021437
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?261361Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä151300Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411156Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141143