Maskun "kalustetalo"

Nevö ögen

Ostin 2 klp huonekaluja keväällä. Tulivat 9 viikon odottelun jälkeen. Ensimmäisenä päivänä mekanismituolien nahkapäällys selkänojan ja käsinojan välistä (niitattu!?!?!) hajosi. Nahka rullalla. Reklamoin heti ja myönsivät munauksensa. Tehtaalta tilattiin uudet selkänojat, jotka pitäisi Maskun oman varastomiehen tulla asentamaan. 3 viikkoa sitten kävin myymäslässä jossa luvattiin että "ensi viikolla" ovat paikkakunnalla selkänojat. Nyt on ostopäivästä järjestyksessään viikko nro 16. Soitin juuri myymälään ja selkänojat ovat kuulemma jo varastossa. Ensi viikolla voin odottaa varastomiehen soittoa asennusajasta.

Luulen että jokin kämmi tässä vielä ehtii tapahtua.

Tulos: En osta Maskusta enää ikinä mitään, ja olen jo kertonut tämän tarinan ainakin 25 kaverilleni, joiden ostokäyttäytymiseen se todnäk vaikuttaa ainakin jonkin verran.

11

350

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kus etusta

Enkä minä osta, olen pettynyt. Muualata saa näköjään halvemmallakin.

• Anonyymi

Ja kunnon kohtelua ilman valeita ja lupauksia joita eivät sitten lunasta

• Anonyymi

SEkä palvelua ja lupauxia joihin voi luottaa

• Pänkäle

Topicista paistaa taas kerran "ostin kun halvalla sain" josta aiheutuva pettymys puretaan keskustelupalstoille....

Hyvä vinkki on jos haluat laatua niin kerro kahdella summa minkä olit ajatellut huonekaluun satsata niin ei tarvi vinkua jälkeenpäin

• aloittajatt

Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

• Kylmä tosiasia
        aloittajatt kirjoitti:

Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

Ei valitettavasti saa :(

• Anonyymi
        aloittajatt kirjoitti:

Ainoa mikä niillä toimii on ovet sisään laskutus ovet ulos.Muut asiat eivät

• Ei hajoa

Nämä kalusteet eivät hajoa!
      www.vallaste.fi

• päivänsäde

Jotenkin uskomatonta, että joku on sitä mieltä, että 600,- nahkamekanismituoli on paljon rahaa tuollaisesta tuolista. Voi hyvänen aika. Samassa liikkeessä on varmasti nahkaisia mekanismituoleja muutaman tonnin hintaisiin asti, niin sen luulisi antavan vähän tyhmemmällekin pespektiiviä, että onko 600,. paljon vai vähän nahkaisesta mekanismituolista, mutta jos ei ymmärrä niin sitten ei. Tuntuu vain niin oudolta. Mutta tottahan tuo, että oli hinta mikä tahansa, niin pakasta vedettynä pitäisi olla toimivat. Mutta mitä sitten jos ei ole, jos vika korjataan, joten en ymmärrä aihetta itkulle, ellei kyseessä sitten ole kaiken saanut lapsi joka on nyt sitten tullut aikuiseksi, ainkain omasta mielestäni. No eipäs ole aikuismaista kirjoittelua itsellänikään :)

• Anonyymi

Ai korjata.Pitkällisen valittamisen jälkeen tulevat...jos tulevat.Aikoja ei pidetä..Ja sitten hajoaa uudestaan.Se on OSTAJAN vika jos Maskuun exyy jä ostaa jotain mitä LUULE olevan hyvän.Ja vielä on kehuttu myyjän puolesta olevan Super hyvä.Mutta sait paskaa paketissa.Syy on SINUN.Mitäs ostit

• Anonyymi

Älkää ostako/asioko Maskussa.Jos jotain/tuote hajoaa/vikaa niin on se sinussa vika.Siitä aiheutuneista vaivoista ja kuluista parhaimmiten olet jo etukäteen ehkäissyt,kun et avaa ova sinne.Peite patjat ovat jo muutaman kkn päästä loppu.Valitukset,kuvat ym eivät johda muhun kuin:Valita kuluttaja asiamielle..Ja kun valtat on palvelu huonoa ja töykeätä.
      Vält'äkää liikettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe