Maskun "kalustetalo"

Nevö ögen

Ostin 2 klp huonekaluja keväällä. Tulivat 9 viikon odottelun jälkeen. Ensimmäisenä päivänä mekanismituolien nahkapäällys selkänojan ja käsinojan välistä (niitattu!?!?!) hajosi. Nahka rullalla. Reklamoin heti ja myönsivät munauksensa. Tehtaalta tilattiin uudet selkänojat, jotka pitäisi Maskun oman varastomiehen tulla asentamaan. 3 viikkoa sitten kävin myymäslässä jossa luvattiin että "ensi viikolla" ovat paikkakunnalla selkänojat. Nyt on ostopäivästä järjestyksessään viikko nro 16. Soitin juuri myymälään ja selkänojat ovat kuulemma jo varastossa. Ensi viikolla voin odottaa varastomiehen soittoa asennusajasta.

Luulen että jokin kämmi tässä vielä ehtii tapahtua.

Tulos: En osta Maskusta enää ikinä mitään, ja olen jo kertonut tämän tarinan ainakin 25 kaverilleni, joiden ostokäyttäytymiseen se todnäk vaikuttaa ainakin jonkin verran.

11

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kus etusta

Enkä minä osta, olen pettynyt. Muualata saa näköjään halvemmallakin.

• Anonyymi

Ja kunnon kohtelua ilman valeita ja lupauksia joita eivät sitten lunasta

• Anonyymi

SEkä palvelua ja lupauxia joihin voi luottaa

• Pänkäle

Topicista paistaa taas kerran "ostin kun halvalla sain" josta aiheutuva pettymys puretaan keskustelupalstoille....

Hyvä vinkki on jos haluat laatua niin kerro kahdella summa minkä olit ajatellut huonekaluun satsata niin ei tarvi vinkua jälkeenpäin

• aloittajatt

Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

• Kylmä tosiasia
        aloittajatt kirjoitti:

Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

Ei valitettavasti saa :(

• Anonyymi
        aloittajatt kirjoitti:

Ainoa mikä niillä toimii on ovet sisään laskutus ovet ulos.Muut asiat eivät

• Ei hajoa

Nämä kalusteet eivät hajoa!
      www.vallaste.fi

• päivänsäde

Jotenkin uskomatonta, että joku on sitä mieltä, että 600,- nahkamekanismituoli on paljon rahaa tuollaisesta tuolista. Voi hyvänen aika. Samassa liikkeessä on varmasti nahkaisia mekanismituoleja muutaman tonnin hintaisiin asti, niin sen luulisi antavan vähän tyhmemmällekin pespektiiviä, että onko 600,. paljon vai vähän nahkaisesta mekanismituolista, mutta jos ei ymmärrä niin sitten ei. Tuntuu vain niin oudolta. Mutta tottahan tuo, että oli hinta mikä tahansa, niin pakasta vedettynä pitäisi olla toimivat. Mutta mitä sitten jos ei ole, jos vika korjataan, joten en ymmärrä aihetta itkulle, ellei kyseessä sitten ole kaiken saanut lapsi joka on nyt sitten tullut aikuiseksi, ainkain omasta mielestäni. No eipäs ole aikuismaista kirjoittelua itsellänikään :)

• Anonyymi

Ai korjata.Pitkällisen valittamisen jälkeen tulevat...jos tulevat.Aikoja ei pidetä..Ja sitten hajoaa uudestaan.Se on OSTAJAN vika jos Maskuun exyy jä ostaa jotain mitä LUULE olevan hyvän.Ja vielä on kehuttu myyjän puolesta olevan Super hyvä.Mutta sait paskaa paketissa.Syy on SINUN.Mitäs ostit

• Anonyymi

Älkää ostako/asioko Maskussa.Jos jotain/tuote hajoaa/vikaa niin on se sinussa vika.Siitä aiheutuneista vaivoista ja kuluista parhaimmiten olet jo etukäteen ehkäissyt,kun et avaa ova sinne.Peite patjat ovat jo muutaman kkn päästä loppu.Valitukset,kuvat ym eivät johda muhun kuin:Valita kuluttaja asiamielle..Ja kun valtat on palvelu huonoa ja töykeätä.
      Vält'äkää liikettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe