Maskun "kalustetalo"

Nevö ögen

Ostin 2 klp huonekaluja keväällä. Tulivat 9 viikon odottelun jälkeen. Ensimmäisenä päivänä mekanismituolien nahkapäällys selkänojan ja käsinojan välistä (niitattu!?!?!) hajosi. Nahka rullalla. Reklamoin heti ja myönsivät munauksensa. Tehtaalta tilattiin uudet selkänojat, jotka pitäisi Maskun oman varastomiehen tulla asentamaan. 3 viikkoa sitten kävin myymäslässä jossa luvattiin että "ensi viikolla" ovat paikkakunnalla selkänojat. Nyt on ostopäivästä järjestyksessään viikko nro 16. Soitin juuri myymälään ja selkänojat ovat kuulemma jo varastossa. Ensi viikolla voin odottaa varastomiehen soittoa asennusajasta.

Luulen että jokin kämmi tässä vielä ehtii tapahtua.

Tulos: En osta Maskusta enää ikinä mitään, ja olen jo kertonut tämän tarinan ainakin 25 kaverilleni, joiden ostokäyttäytymiseen se todnäk vaikuttaa ainakin jonkin verran.

11

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kus etusta

      Enkä minä osta, olen pettynyt. Muualata saa näköjään halvemmallakin.

      • Anonyymi

        Ja kunnon kohtelua ilman valeita ja lupauksia joita eivät sitten lunasta


      • Anonyymi

        SEkä palvelua ja lupauxia joihin voi luottaa


    • Pänkäle

      Topicista paistaa taas kerran "ostin kun halvalla sain" josta aiheutuva pettymys puretaan keskustelupalstoille....

      Hyvä vinkki on jos haluat laatua niin kerro kahdella summa minkä olit ajatellut huonekaluun satsata niin ei tarvi vinkua jälkeenpäin

      • aloittajatt

        Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?


      • Kylmä tosiasia
        aloittajatt kirjoitti:

        Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

        Ei valitettavasti saa :(


      • Anonyymi
        aloittajatt kirjoitti:

        Mun mielestä 600e per mekanismituoli on sellanen summa että pitäs saada ihan toimivat tuolit. Vai mitä?

        Ainoa mikä niillä toimii on ovet sisään laskutus ovet ulos.Muut asiat eivät


    • Ei hajoa

      Nämä kalusteet eivät hajoa!
      www.vallaste.fi

    • päivänsäde

      Jotenkin uskomatonta, että joku on sitä mieltä, että 600,- nahkamekanismituoli on paljon rahaa tuollaisesta tuolista. Voi hyvänen aika. Samassa liikkeessä on varmasti nahkaisia mekanismituoleja muutaman tonnin hintaisiin asti, niin sen luulisi antavan vähän tyhmemmällekin pespektiiviä, että onko 600,. paljon vai vähän nahkaisesta mekanismituolista, mutta jos ei ymmärrä niin sitten ei. Tuntuu vain niin oudolta. Mutta tottahan tuo, että oli hinta mikä tahansa, niin pakasta vedettynä pitäisi olla toimivat. Mutta mitä sitten jos ei ole, jos vika korjataan, joten en ymmärrä aihetta itkulle, ellei kyseessä sitten ole kaiken saanut lapsi joka on nyt sitten tullut aikuiseksi, ainkain omasta mielestäni. No eipäs ole aikuismaista kirjoittelua itsellänikään :)

      • Anonyymi

        Ai korjata.Pitkällisen valittamisen jälkeen tulevat...jos tulevat.Aikoja ei pidetä..Ja sitten hajoaa uudestaan.Se on OSTAJAN vika jos Maskuun exyy jä ostaa jotain mitä LUULE olevan hyvän.Ja vielä on kehuttu myyjän puolesta olevan Super hyvä.Mutta sait paskaa paketissa.Syy on SINUN.Mitäs ostit


    • Anonyymi

      Älkää ostako/asioko Maskussa.Jos jotain/tuote hajoaa/vikaa niin on se sinussa vika.Siitä aiheutuneista vaivoista ja kuluista parhaimmiten olet jo etukäteen ehkäissyt,kun et avaa ova sinne.Peite patjat ovat jo muutaman kkn päästä loppu.Valitukset,kuvat ym eivät johda muhun kuin:Valita kuluttaja asiamielle..Ja kun valtat on palvelu huonoa ja töykeätä.
      Vält'äkää liikettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe