Taxipysäkillä kiusaaminen

hävettää...

Mua on alettu kiusaamaan koululla. Kun odottelen takia kouluissa, niin 3- muokkaamisen pojat alkaa kiusaamaan. Itse olen 6- luokkien tyttö. Kiusatessa mua sanotaan rumaksi ja nauretaan ja sellaista. Nimittelyä siis aika pitkälti. Pari päivää sitten olin koulun nurkalla ja kuunteli musakerholaisten soittamista. Kun tulin takaisi n pihaan yksi pojista väitti että olin kaivelemassa pyllyä. Sanoin että se ei ole totta, mutta ne vaan jatkoi ja nauroi. Se oli kamalaa, mutta kauheinta oli, että kun menin välituntivalvojan luo ja sanoin että "ope, noi kiusaa", se ei välittänyt vaan vain käveli muualle. Poikien nauru oli hulvaton ja ne jatkoi sitä taksissa, eikä kuski piitannut. Itkin vähän tullessa kotiin. En uskalla kertoa opelle, kun ne kaikki on sitä mieltä, että pojat on vielä niin pieniä. Kumpa vain ope näkisi mitä ne tekee, eikä vain joisi kahvia kansliassa... Pitäisikö mun kertoo opelle? Voisinko äänittää mitä ne pojat puhuu? Vai pitäiskö sanoo niille jotain? Sitä oon kyl yrittäny... Pliis, auttakaa mua!!!

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävettää...

      Tekstissä on pari virhettä, kun kirjoitin kännykällä!

    • Kerro opettajalle. Jos (ja vain jos) ei auta, hakkaa ne tyypit. (sinuahan ei voida siitä syyttää, kun kerroit jo opelle, eikä se auttanut...)

    • telle

      Ton ikäset pojat on tosi lapsellisia eikä tajua että loukkaavat.ilmoittaisin vanhemmille ja he ottaisivat yhteyttä poikien vanhempiin.tämmösen nimittelyn pitää loppua heti.tsemppiä äläkä tollasten kersojen anna pilata päivää!

    • gfgbghbfhjn

      Kerro, äänitä, kerro niitten vanhemmille jos mahdollista...

    • Äänitä tai videoi salaa ja lähetä pentujen vanhemmille tiedosto. Että opettakaa niille vähän tapoja, en rupea kuuntelemaan tätä kovin pitkään.

      Sen pitäisi kai olla aika noloa niille kakaroillekin.

    • hiljainen tyttö

      Hei! Kerro vanhemille tai koulun rehtorille. Oman käden oikeutta en suosittele, koska sinulle tulee siitä omat ongelmat! Pojat ei oo pieniä jos ovat 6luokalla. Opettaja on ollut todella välinpitämätön sua kohtaan jos on kävellyt vain pois. Hänenkin kannattaa miettiä onko oikealla alalla. Tsemppiä jatkoon toivottavasti saat koulukisaamisen loppumaan. Se jättää isot arvet sisimpään.

      • gray cp

        Ootko harmaavammanen siis se joka käytti ain taxii ja hissii


      • No jumankekkana
        gray cp kirjoitti:

        Ootko harmaavammanen siis se joka käytti ain taxii ja hissii

        Ite oot tunnevammassa jos noin puhuttelet ketään! Et oikeasti ees haluu ite tota ?


    • Takaisinvittuilija.

      Sano että niin kaivelinkin, haluutte vissiin maistaa?

    • oulueirulez

      "opettaja noi kiusaa" säälittävä yritys lopettaa kiussaminen ja samalla annat kiusaajille lisää kiusattavaa kun ajattelee että opetkaan ei välitä. rupee meikkaamaan kevyesti äläkä välitä niiten puheista. jos vielä vituttaa niin anna takasin

    • Tee näin

      ilmoita poliisille! tuo opettaja teki rikoksen, se oli käytännössä mukana kiusaamisessa. ja kiusaaminen on rikos. sä voit nyt ilmottaa poliisille tosta... ja en ite ärsyyntyis tollasesta pikku kolmosten vikinästä mutta sano jotaan nasevaa takas! servaa ne! esim. sä oot vitun ruma! vastaa: voi voi ku tuli uhmaikä vastaan, voi voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe