No jopas on kun Alatalon tytölle kelpaakin nyt Karhunen ,ihan kuvia on jaettu ai niin mistä alkaen-niin siitä kun Karhunen nousi kärkiveskaksi. Kakkosluokan julkkistyrkky,ajatteli että nyt sitten kelpaa kun on pojalla nimeä.V..tu mikä haukka.Saisit poika jonkun aidonkin.
Älä viitti metsästäjä-marita
nonytkuvalehteen
6
905
Vastaukset
- Duhn
Mikäs siinä? Kakkosveskari ja joku mismikälie. So?Ketä kiinnostaa...Ehkä jotain junttia Oulussa...:-]
- Säälittävää
Tyrkkyontyrkkyontyrkky.
- Elätti
Näin.:-D
- ne vosut...
Niinno kaikki muut sen hoksaa paitti se poika joka maksaa..Näin se useimmiten mennee.Palkka varmaan nousi kun nyt kelepaa.
- seenit
Gooooooolddigger big time
- xxxxpuu
No johan se tanssi jokereille ja hifkille ja kun ei siellä kelevannu haki oulusta vanhan tutun ;)
Pääasia että elättäjä löyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72027Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381459
- 1271292
- 131249
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240