No jopas on kun Alatalon tytölle kelpaakin nyt Karhunen ,ihan kuvia on jaettu ai niin mistä alkaen-niin siitä kun Karhunen nousi kärkiveskaksi. Kakkosluokan julkkistyrkky,ajatteli että nyt sitten kelpaa kun on pojalla nimeä.V..tu mikä haukka.Saisit poika jonkun aidonkin.
Vastaukset 6
- Duhn
Mikäs siinä? Kakkosveskari ja joku mismikälie. So?Ketä kiinnostaa...Ehkä jotain junttia Oulussa...:-]
- Säälittävää
Tyrkkyontyrkkyontyrkky.
- Elätti
Näin.:-D
- ne vosut...
Niinno kaikki muut sen hoksaa paitti se poika joka maksaa..Näin se useimmiten mennee.Palkka varmaan nousi kun nyt kelepaa.
- seenit
Gooooooolddigger big time
- xxxxpuu
No johan se tanssi jokereille ja hifkille ja kun ei siellä kelevannu haki oulusta vanhan tutun ;)
Pääasia että elättäjä löyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo67520Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510