on jäänyt hyvin muistiini jo kouluajoilta.
Tuli äkkiseltään mieleeni kun huomasin jonkun käyneen äskettäin profiilisivuillani.
Sieltä lienee peräisin sanonta, josta pari sanaa tähän lainaan muistin verestämiseksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Belsassar
Belsassarin pidot
3
94
Vastaukset
- mene tekel
Mene, mene tekel
olivat nuo sanatt, joita tuossa jo yritin palauttaa mieleeni.
Olikohan se jotain, että olet punnittu ja köykäiseksi havaittu.
Jellonien luolaan tuo lausuja Daniel lopulta vietiin tyhmistä puheistaan.
Mihinkä nyt vietäisiin rosvot tuomittaviksi? - pitoa pöytään
PITOPÖYDÄT
Mietin kun sattumalta tuli esiin tuo mene tekel kun samaan aikaan TV esitti Satuhäitä,
joita ilmeisesti on tullut jo pitään. Noissa satuhäissä tuntui ilmenevän samoja piirteitä pienoiskoossa kuin noissa kuninkaallisissakin aikanaan.
Raamattua pidetään pyhänä kirjana, jota saa vain vannoutuneet tulkita.
Minusta tuntuu nyt hieman siltä kuin aikanaan veljiensä vihaamasta Joosefista, joka lopulta pelasti silloisen tunnetun maan ja samalla oman kotiväkensä nälänhädält'ä viisaudellaan.
Onko maallamme malttia vaurastua? - mäkäräiset
Pakolaiset
pakenevat jopa satatuthatpäisin joukoin maasta toiseen.
Me emme halua maahamme heitä omiin "pitopöytiimme"?
Torstaiseurakin lausui sosiaalisesta mediasta mielipiteensä kuten myös miesten ja naistn töistä.
Talvi on saapumassa ja mäkäräiset piiloutuvat puun ja kuoren väliin jotta eivät paleltuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078