Kuinka 7viikkoinen pentu kestää noin500 kilometrin automatkaa, takapenkillä boxsissa? Huomenna pittäis hakee uus vauva taloon.
Kysyn täältäkin
7
574
Vastaukset
- the-Rane
Vai on teilläkin huomenna pennun haku edessä. Me olemme myös hakemassa huomenna 8-viikkoista kääpiöpinseripoikaa kotiin. Meillä on automatka onneksi vain 130 kilometriä. Kyllähän tuo ensimmäinen automatka vieraiden ihmisten kanssa on varmaan pennulle aikamoinen kokemus, mutta eiköhän ne siitä selviä.
- Helli
Mie olen yksin ajamassa, takapenkillä ei ole muuta seuraa kuin tuo sakemanni-ukko.
- Muistilista
Helli kirjoitti:
Mie olen yksin ajamassa, takapenkillä ei ole muuta seuraa kuin tuo sakemanni-ukko.
Muistathan pitää taukoa että pentu pääsee tarpeillee, muuten ne tarpeet on autossa:) Vettä ja vesikuppi mukaan, voit ottaa ruokaakin, vaikka tuskin se syö. Kaulapanta ja hihna ettei tauolla pentu juokse auton alle tms.
Heh, eka koirani istui koko matkan 150 kilsaa mun sylissä ja mä ajoin. Ei repsikan syli kelvannut.. - minä
Muistilista kirjoitti:
Muistathan pitää taukoa että pentu pääsee tarpeillee, muuten ne tarpeet on autossa:) Vettä ja vesikuppi mukaan, voit ottaa ruokaakin, vaikka tuskin se syö. Kaulapanta ja hihna ettei tauolla pentu juokse auton alle tms.
Heh, eka koirani istui koko matkan 150 kilsaa mun sylissä ja mä ajoin. Ei repsikan syli kelvannut..Pyydä kasvattajaa antamaan pennulle ruoka pari tuntia ennen teidän lähtöänne ja seuraava ruoka vasta kotona. Koska pentu oksentaa autossa melko herkästi ja tästä voi tulla ongelma, koska pentu yhdistää pahanolon ja auton. Pysähtykää usein, katsokaa, että pennulla on lämmin.
- Martta
Muistilista kirjoitti:
Heh, eka koirani istui koko matkan 150 kilsaa mun sylissä ja mä ajoin. Ei repsikan syli kelvannut..Ajattelin ehdottaa, että onko mitenkään mahdollista, etä voisit pitää sen siinä käden ulottuvilla? Onko kyse suuresta rodusta? Jotenkin tuntuu että parempi olisi saada nukahtaa syliin tai siihen viereiselle penkille. Ettei tulisi sitä kauhua, kun hylätään pelottavaan outoon paikkaann eikä kukaan tule. Äkkiähän ne nimittäin nukahtavat auton hurinaan, jos muuten on hyvä olla. Itse en kyllä laittaisi yksinään boxiin. Mutta turvallisuus ennen kaikkea! Tietysti voisi vielä miettiä, eikö tosiaan ole ketään, joka lähtisi mukaan hakureissulle?
- the-Rane
Pentu on sitten meidän perheen kohdalta saatu kotiin ja matka meni todella hienosti. Pentu oli emännän sylissä ja muutaman vinkaisun jälkeen alkoi maata röhnöttää ja nukahti kohtuullisen nopeasti. Pysähdyimme kaksi kertaa 130 kilometrin matkalla ulkoilemaan.
Toivottavasti autoilu sujuu jatkossakin yhtä hienosti. - Helli
the-Rane kirjoitti:
Pentu on sitten meidän perheen kohdalta saatu kotiin ja matka meni todella hienosti. Pentu oli emännän sylissä ja muutaman vinkaisun jälkeen alkoi maata röhnöttää ja nukahti kohtuullisen nopeasti. Pysähdyimme kaksi kertaa 130 kilometrin matkalla ulkoilemaan.
Toivottavasti autoilu sujuu jatkossakin yhtä hienosti.Ens alkuun pentu boxissa,takapenkillä sakemannin seurassa, sitten takkini sisällä ,nukkui siellä...ja oksensi kerran , sakemanni välillä apukuskin paikalla, välillä takana jne... mutta sujuvasti meni, täytyy kehua vaikka ekaa kertaa olin näin pitkää matkaa koirain seurassa tekemässä.Paljon tehtiin pysähdyksiä. Ihmettelin tuon sakemannin hermoja ,sentään yli 1000 kilometriä mun kyydissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014