Hei
huomasin just et finnmatkoilla oli jo turkin matkat nettisivulla. ei tosin hintoja eikä muita tietoja, mut hotellit oli jo.
finnmatkat
4
884
Vastaukset
- Jee!
Finnamatkoilla alkaa ensi kesän lomien myynti torstaina 28.10.
- Ripste
sielähän ne matkaesitteet oli jo R-kioskilla kun sielä kävin tänään. Pakkohan se oli matkaan ottaa vaikka Finnmatkoilla tuskin ikinä matkustan. Onks ihmiset tosiaan valmiita maksamaan niistä matkoista niin paljon kun ne sielä firmassa maksaa....?! Ite olen vertaillu jonkun verran hintoja ja eroa on.... En ikinä ole löytäny mitään hälyyttäviä eroavaisuuksia matkanjärjestäjien toiminnassa ni mistäköhän moinen hintaero...
- gfg
2vk Alanyaan oli 400 euroa
- Ripste
gfg kirjoitti:
2vk Alanyaan oli 400 euroa
äkkilähtö vai normaalivaraus? Noh, harvemmin niitä halpoja matkoja sinne ainekin on...yleensä kun hinnat tuppaa pompsahtamaan pilviin, ainekin jos yksin matkustaa ja maksaa sinkkulisän vielä päälle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059