Safari Tansaniassa 2014

Ellsa80

Varasimme viikon safarin Selouksessa Tansaniassa suomalaisen Afrikan safarimatkat - sivuston kautta. Vaikka luonto ja eläimet olivatkin sanoinkuvailemattoman ihania ja matka ikimuistoinen, muutama varoituksen sana ko. matkanjärjestäjästä. Ensimmäisenä päivänä ohjelman mukaista safariajelua ei järjestetty lainkaan, eikä kukaan vastannut puheluihimme kun yritimme soittaa. No, yhtenä päivänä koko päivän ohjelma peruuntui, eikä mitään vastaavaa ohjelmaa tai korvausta järjestetty. Kun yritimme matkan aikana ja matkan jälkeen ottaa asiallisesti yhteyttä matkanjärjestäjään, ei vastausta. Täysin käsittämätöntä toimintaa! Suosittelen safaria Afrikassa, mutta ottakaa hyvin selvää matkanjärjestäjästä ja välttäkää ainakin ko. firmaa.

6

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8 kertaa afrikassa

      Ei näiden tuntemattomampien ja nimeä vaihtavien matkanjärjestäjien matkoille kannata mennä. Olympia, Mandala Travel, Aventura ja Kontiki ja Tema-matkat - rahoille saa vastinetta ja koskaan ei ole ollut valituksen aihetta näistä matkoista.

    • Tansania 1996

      Kävin 1996 Aurinkomatkojen matkalla Tansaniassa. Taisipa olla ensimmäinen safari Tansaniaan Suomesta. Matka alkoi Normaalisti Helsingistä lentäen, tehden välilaskun Luxorissa Egyptissä. Laskeuduimme Keniaan, Mombasaan, jossa enimmät matkalaukut piti jättää pois matkasta. Jatkoimme heti kohti Tansanian rajaa Hiacella, Taita Hilsiin. Siellä oli 5* hotelli. Täysihoidolla kun oli koko matka, niin oli ruokaa ja ohjelmaa enemmän kuin olisi odottanut. Aamulla matka jatkui kohti Tansanian rajaa, jossa Hiace vaihtui toiseen Hiaceen, vähän uudempaan. Päivän verran ajeltuamme tulimme Seregnetiin, Gnorongoron seudulle jossa ajelimme muutaman päivän. Melkein joka ilta menimme uuteen hotelliin. Kaikki hotellit olivat 5* Hiltoneita ja Lodgeja, joissa palvelu pelasi normaaliin afrikkalaiseen tyyliin, hieman hitaasti, mutta auliisti silti. Kahdeksan päivän safarin jälkeen palasimme Mombasaan viideksi päiväksi Intian valtameren rannalle valkoiselle hiekalle lepäämään. Sielläkin odotti 5* loistohotelli jossa palvelu pelasi, afrikkalaiseen tyyliin. Hinta oli siihen aikaan "hirveä", mutta kyllä kannatti.

    • Ruaha-15

      Suomalaisten matkanjärjestäjien safarit on niin järkyttävän hintasia, ettei tavallisella nelihenkisellä perheellä ole mitään mahdollisuuksia sellaisia ostaa!
      Me ollaan lähdössä Tansaniaan ja safarimatka on alustavasti varattu paikalliselta operaattorilta, viikon hinta n. 700 e/hlö. Sekin tuntuu paljolta, kun on tottunut matkustelemaan Aasiassa, missä kaikki on paljon halvempaa.
      Luksusta ei tarvita, sitä jokainen saa aina rahalla jos sellaista kaipaa ja silloin voi maksaa noita älyttömiä hintoja.

      • 617

        Toivottavasti valitsitte luotettavan paikallisen firman, niissäkin on monenlaisia järjestäjiä ja aina ei kannata säästää. Halvemmalla pääsee kun itse järjestää se on tosi mutta mutta...


    • Ngorongoro

      Itse kävin omatoimisafarilla ja kokemus oli upea! Ngorongoron kansallispuistossa oli uskomattoman hienot maisemat ja eläimet tulivat lähelle. Tässä on lyhyt videopätkä, joka on kuvattu Tansaniassa nyt vuodenvaihteessa. Saa tykätä ja jakaa eteenpäin! http://www.someninja.fi/video/6

      Suosittelen safaria lämpimästi kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe