Laumaamme kuuluu kolme koiraa. Kaksi koirista on sekarotuisia n. 25 kiloisia (12v steriloitu narttu ja 6v leikattu uros) ja kolmas on 3-vuotias whippeturos. Varsinkin nuoremmat koirat osaavat olla varsin vallattomia ja kokeilevat mielellään rajoja uusien ihmisten kanssa. Ovat kyllä peruskoulutettuja ja harrastan rallytokoa ja agilitya nuorempien kanssa.. Vanhin koirista on aika leppoinen tapaus, eikä lenkillä hötkyile muista koirista tai oikeastaan mistään. Jämäkällä otteella näiden kanssa pärjää helposti.
Tarvetta epäsäännöllisesti, viikonlopun kestäviä keikkoja sekä olemme matkusteelleet 2-3 kertaa vuodessa 1-2 viikkoa kerrallaan, jolloin tietenkin tarvetta hoitajalle. Toivon, että hoitaja voisi asua meillä Vantaan Leppäkorvessa (n. 2km Korson juna-asemalta) hoitokeikkojen ajan. Edellinen hoitajamme osallistui myös koirien kanssa harrastamisene,joten jos kiinnostusta löytyy niin pääsee kyllä kokeilemaan eri lajejakin.
Jos tuntuu, että haluaisit tulla tutustumaan laumaamme, laita sähköpostia; [email protected].
Haussa vakihoitaja Vantaalle!
suzz-
1
132
Vastaukset
- kysyppäs
Koitappas kysellä tuolta
http://www.dogia.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876