Kissani ei syö!

_B3N11N_

Hei! Minä en tiedä miksi mutta joskus kissani syö todella palijon ja joskus ei taas ollenkaan :( Sitten vaihdan ruuan ja hän alkaa syömään jällen ja syöö jonkin aikaa tätä ruokaa ja sitten lopetta ja palautan alkuperäsen ruuan ja sama juttu alkaa jällen. Nyt en ole vaihtanutb ruokaa koska hän aina palaa alku peräseen loppujen lopuksi! :O Mitä on tekeillä. Voiko joku autaa??

Kiitos!

8

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtelu virkistää..

No söisitkö itse aina samaa ruokaa? En tiedä puhutko nyt raksuista vai märkäruoasta. Itse vaihdan märkäruokamerkkiä päivittäin ja raksujakin on 3 erilaista tarjolla joita vuorottelen.

• B3N11N

Kiitos vastauksesta!
        Eli Tarkoitin märkä ruokaa . Kuivassa ruuasssa ei ole mitään Ongelmaa, eli siis kissani syöö jonkin aikaa Latz ruokaa (hyytelössä sillä hän ei tykkää kasatikeessa olevaa) ja kun vaihdan esim johonkin toiseen kuten Whiskas hän syöö sitä laijia jonkin aikaa ja lopetttaa jälleen. Olen ostanut kaikkia mitä kininä voit uskoa :/ mutta loppujen lopukusi hän päätyy Latz ruokaan ja sama juttun lähtee jälleen :(

• B3N11n
        B3N11N kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!
        Eli Tarkoitin märkä ruokaa . Kuivassa ruuasssa ei ole mitään Ongelmaa, eli siis kissani syöö jonkin aikaa Latz ruokaa (hyytelössä sillä hän ei tykkää kasatikeessa olevaa) ja kun vaihdan esim johonkin toiseen kuten Whiskas hän syöö sitä laijia jonkin aikaa ja lopetttaa jälleen. Olen ostanut kaikkia mitä kininä voit uskoa :/ mutta loppujen lopukusi hän päätyy Latz ruokaan ja sama juttun lähtee jälleen :(

Ikinä*

• ihan selvä
        B3N11N kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

No anna niitä vuorotellen. Miksi pitäsi syödä vain yhtä ruokaa.
        Minäkin annan ihan sekaisin vuorotellen raakaa lihaa/kalaa, kaikenlaisia eläinkaupan ja marketin sapuskoita. Vuorotelleen ja sekasin.

Tylsää itsellekkin aina vaan samaa pussia kaivella.

• _B3N11N_
        ihan selvä kirjoitti:

No anna niitä vuorotellen. Miksi pitäsi syödä vain yhtä ruokaa.
        Minäkin annan ihan sekaisin vuorotellen raakaa lihaa/kalaa, kaikenlaisia eläinkaupan ja marketin sapuskoita. Vuorotelleen ja sekasin.

Tylsää itsellekkin aina vaan samaa pussia kaivella.

No en kyllä saanut vastausta siihen mihin hain mutta kiitos kumminkin! :)

• pertti pöllöpää

En oikein ymmärtänyt kysymystäsi vaikka kaksi kertaa luin, tosin aina ei löydy vastausta, kissat on joskus monimutkaisia elukoita.

• Tehdäännäin

Osta montaa ruokaa kerralla ja sen lisäksi lihaa ja kalaa. Sitten sekoittelet niitä kaikkia aina, tai sitten vuorotellen esim, aamulla kalaa ja katkarapuja, kun tulet töistä tai koulusta niin ruokaa hyytelössä, vähän myöhemmin lihaa ja vielä illalla erimerkkistä ruokaa kastikkeessa. Syöthän itsekin joka kerta eri ruokaa.
      Anna kissalle vähän kerralla ja usein, kissa on napostelija.

• pumpulinna

Jos se saakin ravintarpeensa täytettyä kuivaruuasta (yllättävän pienikin määrä riittää) ja herkuttelee vain sille päälle sattuessaan märkiksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      120
      2328
    2. 133
      1874
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      103
      1202
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      76
      1088
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1039
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      81
      990
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      986
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe