Hei! Minä en tiedä miksi mutta joskus kissani syö todella palijon ja joskus ei taas ollenkaan :( Sitten vaihdan ruuan ja hän alkaa syömään jällen ja syöö jonkin aikaa tätä ruokaa ja sitten lopetta ja palautan alkuperäsen ruuan ja sama juttu alkaa jällen. Nyt en ole vaihtanutb ruokaa koska hän aina palaa alku peräseen loppujen lopuksi! :O Mitä on tekeillä. Voiko joku autaa??
Kiitos!
Kissani ei syö!
8
168
Vastaukset
- vaihtelu virkistää..
No söisitkö itse aina samaa ruokaa? En tiedä puhutko nyt raksuista vai märkäruoasta. Itse vaihdan märkäruokamerkkiä päivittäin ja raksujakin on 3 erilaista tarjolla joita vuorottelen.
- B3N11N
Kiitos vastauksesta!
Eli Tarkoitin märkä ruokaa . Kuivassa ruuasssa ei ole mitään Ongelmaa, eli siis kissani syöö jonkin aikaa Latz ruokaa (hyytelössä sillä hän ei tykkää kasatikeessa olevaa) ja kun vaihdan esim johonkin toiseen kuten Whiskas hän syöö sitä laijia jonkin aikaa ja lopetttaa jälleen. Olen ostanut kaikkia mitä kininä voit uskoa :/ mutta loppujen lopukusi hän päätyy Latz ruokaan ja sama juttun lähtee jälleen :( - B3N11n
B3N11N kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Eli Tarkoitin märkä ruokaa . Kuivassa ruuasssa ei ole mitään Ongelmaa, eli siis kissani syöö jonkin aikaa Latz ruokaa (hyytelössä sillä hän ei tykkää kasatikeessa olevaa) ja kun vaihdan esim johonkin toiseen kuten Whiskas hän syöö sitä laijia jonkin aikaa ja lopetttaa jälleen. Olen ostanut kaikkia mitä kininä voit uskoa :/ mutta loppujen lopukusi hän päätyy Latz ruokaan ja sama juttun lähtee jälleen :(Ikinä*
- ihan selvä
B3N11N kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Eli Tarkoitin märkä ruokaa . Kuivassa ruuasssa ei ole mitään Ongelmaa, eli siis kissani syöö jonkin aikaa Latz ruokaa (hyytelössä sillä hän ei tykkää kasatikeessa olevaa) ja kun vaihdan esim johonkin toiseen kuten Whiskas hän syöö sitä laijia jonkin aikaa ja lopetttaa jälleen. Olen ostanut kaikkia mitä kininä voit uskoa :/ mutta loppujen lopukusi hän päätyy Latz ruokaan ja sama juttun lähtee jälleen :(No anna niitä vuorotellen. Miksi pitäsi syödä vain yhtä ruokaa.
Minäkin annan ihan sekaisin vuorotellen raakaa lihaa/kalaa, kaikenlaisia eläinkaupan ja marketin sapuskoita. Vuorotelleen ja sekasin.
Tylsää itsellekkin aina vaan samaa pussia kaivella. - _B3N11N_
ihan selvä kirjoitti:
No anna niitä vuorotellen. Miksi pitäsi syödä vain yhtä ruokaa.
Minäkin annan ihan sekaisin vuorotellen raakaa lihaa/kalaa, kaikenlaisia eläinkaupan ja marketin sapuskoita. Vuorotelleen ja sekasin.
Tylsää itsellekkin aina vaan samaa pussia kaivella.No en kyllä saanut vastausta siihen mihin hain mutta kiitos kumminkin! :)
- pertti pöllöpää
En oikein ymmärtänyt kysymystäsi vaikka kaksi kertaa luin, tosin aina ei löydy vastausta, kissat on joskus monimutkaisia elukoita.
- Tehdäännäin
Osta montaa ruokaa kerralla ja sen lisäksi lihaa ja kalaa. Sitten sekoittelet niitä kaikkia aina, tai sitten vuorotellen esim, aamulla kalaa ja katkarapuja, kun tulet töistä tai koulusta niin ruokaa hyytelössä, vähän myöhemmin lihaa ja vielä illalla erimerkkistä ruokaa kastikkeessa. Syöthän itsekin joka kerta eri ruokaa.
Anna kissalle vähän kerralla ja usein, kissa on napostelija. - pumpulinna
Jos se saakin ravintarpeensa täytettyä kuivaruuasta (yllättävän pienikin määrä riittää) ja herkuttelee vain sille päälle sattuessaan märkiksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932