PILLUN IMENTÄÄ

piIa

Sinä yönä juhlittiin rankasti. Niitä öitä kun kaikki ovat ystäviä. Rakkaita. Kenelläkään ei ollut mitään toistaan vastaan, vain yhteyttä, välittämistä. Yhteisen tekemisen ja ponnistelun luomaa henkeä. Sinä yönä halailtiin paljon. Kaikkia. Suudeltiinkin. Mutta yksi suudelma oli erilainen. Se kesti hiukan liian pitkään. Oli hiukan liian varovainen, tutkiva. Sen suudelmaan jälkeen maailma meidän välillämme pysähtyi hetkeksi. Me katsoimme hiljaa toisiamme silmiin. Ja tiesimme että jotain oli avattu eikä mikään ollut enää kuin aiemmin.

Minä en muistanut miten voi haluta. Että tekee kipeää. Niinkuin viimeisten vuosien fantasiat, unelmat, toiveet olisi koottu tähän hetkeen kaikki ja herätetty henkiin. Enkä minä voi käsittää mitä saan sinussa aikaan. Minä olen ollut tässä hetkessä niin monesti valveen ja unen välillä, siinä suloisessa hetkessä ennen nukahtamista. Minä olen kuvitellut kaiken eteeni tietämättä mitä se olisi. Ja nyt tässä kaikki on niin totta ettei sitä riitä järki käsittämään. Ja mikään ei olekaan vaikeaa.

Kuinka olin miettinyt kuinka löytää, saada, vietellä naista. Ei mitään. Tämä tapahtui. Niinkuin olisi ollut tarkoitettu. Eikä minun tarvinnut etsiä, vietellä. Eikä sinun. Me painaudumme toisiamme vasten ja melkein kuulemme kuinka veri kohisee suonissamme. Syvää ystävyyttä. Puhdasta halua.

Naisen huulet minun kasvoillani. Viileää, pehmeää, hämärää. Kaikki tuntuu naisen tekemänä niin erilaiselta. Kuinka nainen onkaan siro, jäntevä, ja liikkuu kuin tuli tai vesi. Minä pystyn vaivatta seuraamaan ja vastaamaan tähän, sulautumaan mukaan. Hengitys, hipaisu, katse. Kaikessa tuntuu häpeämättömän halun voima. Me emme kysy kuinka. Me emme ujostele. Tämä ei ole yhtään kömpelöä, ei yhtään noloa. Tämä on leikkiä, tanssia, vuoropuhelua jota emme ole esittäneet koskaan ennen. Mutta tunnemme sen käsikirjoituksen ihollamme, sisällämme, oudon selvänä ja itsestään.

Miten sinä kosketat minun rintojani toisin kuin mikään, kukaan koskaan. Yhtäkkiä ne ovat täynnä hermonpäitä, tunnetta, sähköä. Sinun sirot piirteesi, pehmeä ihosi, ahnaat huulesi minun rinnoillani. Tämä valo pehmentää kaikkea lisää, tekee kaiken vielä kauniimmaksi. Meidän rintamme vastakkain. Minun vatsani sinun vatsaasi vasten, lantio lantiota. Sinä tunnut niin kevyeltä minun päälläni. Ja sinun hiuksesi valuvat pitkin minua.

Sinä makaat selälläsi, ruskettunut ihosi mustia lakanoita vasten hämärässä. Minä kuljetan käsiäni hiljaa pitkin vartaloasi, ihailen kosketuksella jokaista kohtaa. Sinä liikut minun kättäni vasten jonkun näkymättömän voiman kuljettamana, silmät puoliummessa. Miten sinun lantiosi liikkukaan, vastaa jokaiseen kosketukseen, tanssija. Sinä olet kaunis. Minä haluan nähdä mitä saan sinussa aikaan. Ja vaikka kaikki on outoa jotenkin vain tiedän mitä tehdä, tiedän miltä sinusta tuntuu.

Sinun ihanat rintasi minun käsissäni, minun huulteni ulottuvilla. Tunnen vastauksen jokaiseen kosketukseen, yllytät minut haluamaan aina vain lisää, enemmän. Sinun katseessasi asioita joita en ole ennen nähnyt, tunteita joista ei ole puhuttu. Sinun vatsaasi pitkin alemmas, missä maistut, tuoksut, kiimalle, halulle, minne upotan kieleni. Sinä huokaat, jostain seasta karkaa pieni inahdus, voihkaisu, värähdys. Jotain juoksee pitkin selkärankaani, hukuttaa pään, tekee jalat voimattomiksi.

Sinä makaat minun jalkojeni välissä, pääsi lepää reittäni vasten. Sormeilet vakoani miltei hajamielisen tuntuisena, vaikka koko ajan pidät minua taitavasti juuri sillä rajalla. Katsot minua silmiin niin syvälle, melkein voitonriemuisena ja silti niin nöyränä, kuin minua varten. Ja sinä katsot minun märkää vakoani, "Kaunis. Sinä olet kaunis". Sinun leukasi kiiltää minun mehuistani. Me olemme kuin miesten hurjimmista päiväunista. Ja silti niin kaunista. Minä en voi käsittää, en voi uskoa tätä todeksi.

Pitkän, loputtoman ajan kuluttua minun on antauduttava tähän tunteeseen. Annettava sinun päättää. Aneltava. Kun sinä lopulta annat minun tulla, minä en enää tiedä miten. Sinun huulesi, kielesi, sormesi tietävät tasan miten ja milloin. Sinä olet kaikkialla minussa, minun mieleni on hämärä ja kutistuu olemattomaksi ennen räjähdystä. Se tulee minusta riippumatta. Tulee ja lyö ylitseni. Ja sinä ohjaat sen rajun huipun jatkumaan ihanana pitkänä aaltoiluna kunnes olen aivan lopussa, aivan tyhjä, vain sinun sylissäsi.

4

8086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenalku

      ihanaa, siis todella kauniin ja ihanan kuuloista

      • mia

        tästä tykkäsin! :) niin kauniisti ilmaistu jne... ;)


    • käytä omaa mielikuvitustasi

      Tämä teksti on alunperin Heatherin ja tässä osastossa aivan alussa nimellä Kuin tarkoitettu.
      Itse tarina on kaunein, upein ja sytyttävin, mitä täällä on saanut lukea. Kiitos siitä tekstin kirjoittajalle. Sinun täytyy tietää, tuota ei voi kuvitella.

    • Klemmari

      Miksi näin hienosti kirjoitettu tarina on naamioitu tökerön otsikon ja sitä tukevan nimimerkin alle? Meinasin jättää lukematta ja se olisi ollut menetys..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe