muut rumia

liiankauniskouluun

Okei eli mul on tämmöne ongelma, et kaikki muut meijö luokal on iha älyrumii ja pukeutuu huonosti mut sit mä pukeudun tosi hyvin ja muodin mukasesti ja mua ärsyttää ku ne ei osaa pukeutuu hyvi!!!! Saankoha jotenki vaihdettuu luokkaa ku emmä oikeest haluu olla sellaste rumiluste kaveri...siis hyi,mitä mieltä te ootte oonks mä vaa liia kaunis?.

11

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyntyny

      mä oon miettiny iha samaa siis kuhaluisin vaihtaa kouluu ku en haluu olla missää bönde paskakoulud kaikki heppähulluje kaa mut muti niinku sano rt ku häne työpaikka on böndel nii pitää asuu ja olin iha et ei vityu

      • Kyllästynyt

        Nykynuoriso...


      • Herranjestas
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Nykynuoriso...

        Jos tämä ei ole provo, en tiedä mitä tehdä. Internet on tehnyt nuorisosta idiootteja. Toki on todella hyväkäytöksiä ja mukavia nuoria paljon, mutta niin on näitä ajattelemattomiakin. Jos kasvaisitte ensin kotina hiukan ja tulisitte sitten koittamaan uudestaan ajattelua.


      • liiankauniskouluun
        Herranjestas kirjoitti:

        Jos tämä ei ole provo, en tiedä mitä tehdä. Internet on tehnyt nuorisosta idiootteja. Toki on todella hyväkäytöksiä ja mukavia nuoria paljon, mutta niin on näitä ajattelemattomiakin. Jos kasvaisitte ensin kotina hiukan ja tulisitte sitten koittamaan uudestaan ajattelua.

        No mä oon yleensä kiva ja ajattelevaine mut joskus vaan tekis mieli niiku opettaa noit vähä köyttää parempii vaatteeit!!!


      • Whippe
        liiankauniskouluun kirjoitti:

        No mä oon yleensä kiva ja ajattelevaine mut joskus vaan tekis mieli niiku opettaa noit vähä köyttää parempii vaatteeit!!!

        Ootko varma, ettei ne toiset inhoo SUN pukeutumistyyliä..?? Tai pidä sua ärsyttävänä itsekeskeisenä paskana?


    • Paklaa

      Käyttäkää paklaa

      • liiankauniskouluun

        Mitä???? Anteeks voiks te vastata kivasti eded


    • surullista

      Harmillista, että kaunokaisella vaikuttaa olevan vaikeuksia tuottaa ymmärrettävää tekstiä. Mutta anteeksi, jos olet vielä toisella luokalla - siinä tapauksessa kirjoitat jo oikein hyvin. :D Jatka samaan malliin!

      • Trollhättan

        Vihhu mikä provo


    • Kasva pentu

      Vitun ylimielinen paska ei muutaku naru kaulaan ja moikka.mut mitä helvettii taiat ite olla joku ruma rotta joka pukeutuu huonosti ja haluut tääl tuntemattomana väittää iha toista!!

    • Tää on

      Varmaa provo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe