Olisin ostamassa spintirestä kertokaa joku mulle pikasesti,että onko se hyvä peli. Kertokaa pikaisesti!!
Vastaukset 4
- har har har har
Miks täällä kyselet, mee pelin omalle foorumille, itellä toi on mutta se on early access joten oon pelannut vasta jotain 2 tuntia.
Testaa sitä ensin, sittenpähän tiedät. Viimeks kun testasin niin varsinaista pelisisältöä, eli tehtäviä, auton huoltoa jne ei vielä ollut, varmaan nykyversiossa on tai ainakin on tuloillaan.
Ohan toi kivaa vaihtelua kyl mut en mä niitä suurimpia vehkeitä saanu jumiin mihinkään paikkaan.- lataaminen
Kertokaas tyhmälle ku jos lataa spintirespelin biratebaystä nii sitku se on ladannu utorrentissa nii mite se peli saahaa toimimaa? :D
- hoiwoon
ihan paska peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551