Kustavissa taas havaittu UFO!

näkijät

18

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta on 2015

      ja kommentti palstalla irvaillaan ufojutulle. Miten se aina onkin niin mukava irvailun kohde?

      Mediasta ufot on enimmäkseen kadonneet. Muistan vielä 1995 vuonna vilkkaat ufo keskustelut yms.

      • aikansa kutakin

        Ihmiset on kyllästyneet ufoiluun ja etsineet muunlaista ajanvietettä.


      • heitä v-i-t-***
        aikansa kutakin kirjoitti:

        Ihmiset on kyllästyneet ufoiluun ja etsineet muunlaista ajanvietettä.

        Heitä v..i.t...a.. suunattomasti kun he eivät ole sellaista itse nähneet ja siten kieltävät muidenkin niitä nähneensä. Jonkinmoinen syndrooma omasta lukkiutuneesta uskostaan, kun uskovat tietävänsä ufoihin lopullisen selityksen.

        ps. siitä on ajanviete todella kaukana kun itse näkee ja kokee ufoilmiön omilla silmillä ja mahdollisesti onnistuu kuvaamaan sen viellä kamerallansa talteen.


      • mut kohta on 2018...
        heitä v-i-t-*** kirjoitti:

        Heitä v..i.t...a.. suunattomasti kun he eivät ole sellaista itse nähneet ja siten kieltävät muidenkin niitä nähneensä. Jonkinmoinen syndrooma omasta lukkiutuneesta uskostaan, kun uskovat tietävänsä ufoihin lopullisen selityksen.

        ps. siitä on ajanviete todella kaukana kun itse näkee ja kokee ufoilmiön omilla silmillä ja mahdollisesti onnistuu kuvaamaan sen viellä kamerallansa talteen.

        Päinvastoin lisääntyneet huomattavasti niukasta 90-luvusta


    • kumma järjen juoksu

      Muunlaista ajanvietettä. Joo kanavia on tullut roimasti lisää, mutta sisältö niissä on toinen toistaan huonompaa. Elokuva uusintoja uusintojen perään, realityohjelmia, bb:tä ja idolsseja sun muuta tauhkaa. En edes jaksa katsoa telkkua enää nykyisin, kohta varmaan kymmeneen vuoteen. Ja miten voi ufoiluun kyllästyä? aika outo ajatus.

      • aikansa kutakin

        Ei kukaan jaksa tyhjän perässä määräänsä enempää juoksemaan. Jokaiselle selviää ennemmin tai myöhemmin, että ufoilu on pelkkää uskontoa.


      • Reality-TV

        Tosi-TV:n tulon jälkeen kaikki TV:ssä on ollut silkkaa kuraa. Toista se oli 70-luvulla, kun oli Frank Cannon, Columbo, Rintamäkeläiset,... Joku britti kuoli nauruun kun katsoi Hyväkkäitä. Nykyään ei paljon naurata vaan hävettää.


    • Hyvösen Timppa

      Kenelle on kenelle ei ole. Skepolle se varmasti sellaisena näyttäytyykin. Näkemys muuttuu vasta sitten kun on kohdannut jotakin selittämätöntä, joka ei selity suokaasuna tai pallosalamana jne. Eihän tieteemme kaikkia asioita vielä tunne, tiedeimmeisetkin edustavat omanlaista uskoa, jossa kaikkea katsotaan tieteellisten silmälasien läpi. Mitä tiede ei tunne, sellaista ei ole olemassa. Eli kaikki rajoitetaan siihen minkä tiede voi ymmärtää. Todellinen elämän tutkija suhtautuu avoimesti kaikkeen mitä elämä eteen sattuu tuomaan.

      • Ufotutkija Tumelius

        Erityisen vakavasti ufotutkimuksessa on suhtauduttava pellontallaukseen, kanavointiin , kontaktointiin , karjansilpomiseen ja mielenhallintalamppuihin.


    • Ilmoitusta SUT:lle vaan. Mitä muuta voisi ajatellakaan.

      • Case Closed

        On selvitetty, Japan Air Linesin Boeing 777 matkalla Lontoosta Tokioon.


      • Case Closed kirjoitti:

        On selvitetty, Japan Air Linesin Boeing 777 matkalla Lontoosta Tokioon.

        Linkkiä sitten selitykseen, jos SUT on sen tutkinut. En viitsi etsiä.


      • Täsä

    • Hyvösen Timppa

      Ilmoitusta ilmoituksen perään. Hyllyt täyttyy raporteista joista harva kuitenkaan ymmärtää mitä on nähty.

    • Väärin meni.

    • Oluen tilaaja asui tietysti Kustavissa, ja tiedusteli milloin oluet olisivat Kustavissa. Älkää ottako liian vakavasti itseänne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe