Hei!
Koska itse olen löytänyt todella huonosti simulaattoreita, niin kysynkin nyt täällä seuraavaa: Tietääkö kukaan sellaista ajosimulaattoria, missä voi säätää ajoneuvon alusta osia? Esimerkkinä camberin ja casterin säädöt, ohjauksen säädöt muut säädöt, jotka vaikuttavat ajoneuvon ohjaukseen ja ajamiseen. Olisi mukava päästä säätelemään ajoneuvoa pelissä ja säätää ajoneuvo sellaiseksi kuin itse haluaa.
Ajosimulaattorit
caradrash
3
248
Vastaukset
rFactor, LFS, iRacing noin esimerkkeinä.
- täs muutama
RFactor, iRacing, GTR2 ja muistaakseni Forzat ja Shift 2. Lisäksi kannattaa pitää silmällä tulevia pelejä, kuten rFactor 2, Project Cars
- täs jotai
Forza sarja
Gran Turismo sarja
RFactor ja kohta RFactor 2
Project Cars
iRacing (markkinoiden paras simulaattori, mutta siinä on kk maksu)
Pienemmässä mittakaavassa Shift 2 (samat tekijät kun PCars)
Käsittääkseni myös WRC sarjassa voi ja muistaakseni bugbearin tilevassa Next Car Gamessa kanssa
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822