stringeistä!

tyttönen

haluaisin tietää että miten te vanhemmat suhtaudutte nuorten tyttöjenne stringien käyttöön?! kuinka vanhana tyttärenne sai ekat stringinsä?!oma äitini tietää että käytän niitä joten hän ostaakin niitä ja suhtautui aluan alkujaan erittäin hyvin!

21

12603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana

      Mielestäni stringit ovat alushousut muiden joukossa, en ymmärrä miksi niihin kohdistuu niin suuri haloo. Se on sama, että kulkeeko housun takaosa persvaossa vai pakaroita pitkin.

    • 777

      ostaisi lapselleni stringejä! Ovat todella vastenmieliset yök=(

      • samoin

        enkä minä ostaisi!!!törkeen näköistä!!!


      • bella-81
        samoin kirjoitti:

        enkä minä ostaisi!!!törkeen näköistä!!!

        ahaa... mutta stringit on kauniit ja sekskyt, kyllä hän niitä voi aina vähän käyttää.. mihenkin iloksi....... pakarat näkyy hyvin eikä kuten alushoustu, peitä turhaan, kauniita, urheilullisia, kiinteitä pakaroita........


    • vauva77

      no moi minusta strngit ei ole nuorten vaate!
      mutta itsehän saat päättää...

    • nananaa

      En voisi kuvitella ostavani tyttärelleni stringejä.
      Mielestäni ne ovat hyvin "pervot", en voisi kuvitella itsekään semmosia naruja käyttäväni.

      Muutama päivä sitten nuorten suosimassa Salatut elämät sarjassa Sievisten tyttö Annika levittelei stringejään ja tuommoisista ohjelmista viattomat nuoret tytöt ottavat mallia ymmärtämättä edes mihin se johtaa.

      Enkä ymmärrä miksi lapsella pitäisi olla stringit jalassa, kenen takia, kenelle hän niitä näyttelee vai itsekkö keikistelee peilin edessä kaiket päivät niitä ihastellen.

      • haloo hei

        mikä vitt sinua vaivaa?


    • Juippi

      Lol teille tylsille 40 kymppisille perheenäideille jotka mummoalkkarit jalassa tätä viestiä luette...

      Lol myös Milla.M joka ei tajunnut yh-iskän vitsiä...

      Lol teille kaikille...

      • ikä

        Ei tuollainen 10- vuotiaan perseen katselemista voi pitää terveenä, saati vitsinä. Mitä LOL tarkoittaa, kysyy 15- vuotias kalkis.


      • tarkoittaa
        ikä kirjoitti:

        Ei tuollainen 10- vuotiaan perseen katselemista voi pitää terveenä, saati vitsinä. Mitä LOL tarkoittaa, kysyy 15- vuotias kalkis.

        laughing out loud, eli silkkaa naurua.

        kertoo 39-vuotias dino


    • äiti minäkin

      Stringithän on alusasu siinä missä muutkin.
      Jos joku ajattelee niitä seksiin liittyvänä, niin se ajattelija on sairasmielinen itse.

      Itselläni on 9 vuotias tytär ja silloin kun hän itse haluaa stringit ne ostetaan. Silloin kun hän haluaa ensimmäiset rintaliivit, ne ostetaan.

      • ikä

        Oman lapsen perseen tuijottamista tarkoitin, vain selvennykseksi.


      • oona91
        ikä kirjoitti:

        Oman lapsen perseen tuijottamista tarkoitin, vain selvennykseksi.

        hyvä 'äiti minäkin' kirjoittanut nainen: olen todella ylpeä sinusta ja iloinen että jollain voi olla tuollainen äiti voiku mullaki ois.. tuo on musta oikea asenne olkoon siitä sitten kuka vaan mitä mieltä vaan! toivottavasti tyttäresi on samaa mieltä! =)


    • nainen

      Mikäs siinä; voisin ajatella, että nuori nainen voi stringejä kayttää...

      ...yks juttu siinä vaan on.
      Kun ne on epäterveelliset. Naru tai kangaskaistale pakaroiden välissä hiertää rikki ihoa ja kun siellä osostolla muutenkin on bakteereita, niin ne pääsee oikein muhimaan rikkoontuneessa ihossa. Lisäksi naru voi painaa ihan peräaukkoa, joka hankautuessaan tuo sitten omat ongelmansa. Esim. alkaa peppu haista pahalle muhivien bakteerien takia, vaikka sen pepun pesee joka päivä.

      Muistaakseni ainakin Englannissa on tehty tutkimuksia kyseisestä aiheesta ja joku aika sitten eräs naistenlehti julkaisi jutun linkkeineen.

      Lisäksi vielä oma kokemus siitä, miten runsas stringien käyttö todella rasitti vakoa; aina oli iho punainen ja kipeä. Piti ostaa ties mitkä rasvat apteekista; silti tuli näppyjä eikä peppu ollut todellakaan kaunis katsella.

      Sitten ostin muutamia uusia aluhousuja, jotka oli tai-mallisia, kumminkin enemmän kangasta. Huomasin, että ne onkin todella kivoja ja nykyisin seksikkäitä nekin. Lisäksi parantuneen olon vuoksi totesin, että oma terveys on tärkeämpi, kuin stringien käyttäminen (vaikka siksi, että joku mies pitäisi minua seksikkäämpänä niiden takia!).

      • voi helv...

        vissiin kohta jo viimeistään jouluksi tulee marketin vaippahyllyyn string moomin vaipat tai vaihtoehtoisesti string pamppers jo on aikoihin eletty.


      • Stringifaniko?

        No onhan juttua. Miehenä voin sanoa että mikäs siinä jos nainen käyttää stringejä....ei miehiä ainakaan haittaa :-) ja onhan se parempi ettei housujen läpi näy ne mummokalsarit...., yli 40 v tosin ihan sama.Käyttömukavuudesta en osaa sanoa, mutta jokainen taaplaa tyylillään....iästä sen verran että aivan sama jos ite tykkää ja ite ostaa alusvaatteensa.

        PS. Hyväkroppasille muijille oikeinki suositeltavaa...;)


    • kaunisu6845yu54ghjei

      Minun tyttäreni sai stringit 14 vuotis lahjaksi eikä niitä aiemmin kaivannutkaan

    • No se riippuu, ja onko pervoa oleskella tyttären, joka on 10v, ei varmaan mitään muotoja, anteeksi jos on, joka on stringeissä ja topissa, ja tiedän replaan 8 vuotta vanhalle kommentille, eli on muotojja.

    • jeessss

      jos lapseni tulevaisuudessa haluaisi stringit niin ilman muuta ostaisin. stringithän ovat alushousut siinä missä muutkin :D ja muutenkin, itse käytän aina stringejä, parhaat alushousut!

      • Anonyymi

        Kylähän se niin on että huorat niitä stringejä käyttää


      • Anonyymi

        Kovasti on menny ulkonäkökeskeiseksi ihmisten elo,en ainakaan tiiraile kenenkään alapäitä ja mieti millaset housut alal on vai onko olelnkaan,ei oel mielestäni soveliasta semmonen,jotenka ihan sama vaikka olis ne mummokalsarit kun niitä kukaan ei näe


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe