Ihmetyttää noi ferrarin varikko stopit.. Alonso 2,5 ja 2,6sek Räikkönen 3,3 ja 3,8sek.. sattumaa? miksi aina näin päin.
Ferrarin stopit
8
<50
Vastaukset
- Nandolta turpaan
Mitä väliä sillä on? Vaikka ne ajaisi koko kisan ilman stoppeja, niin Alonso pistäisi Räikköstä pataan niin että paukkuu. Onhan se nyt tässä nähty. Mestaruutta Alosnolle ei tänäkään vuonna Ferrarilla tullut, mutta espanjalainen ripustaa tallikaverinsa Räikkösen pään metsästysmajansa seinälle. Siinä sitten kelpaa sikaria tupprutella ja konjakkia siemailla nojatuolissa ja todeta eipähän ollut kummonenkaan vastus.
- etsilleen
Alonso olisi jo voittanut kaksi mestaruuttaa Ferrarilla, jos vain ei katalonialainen pupu olisi päässyt pöksyyn - hänen suoritustasonsa laskee aina kauden loppua kohden henkisen kantin loputtua vaikka muka samuraina itseään pitää.
Singaporessakin hän körötteli neljänneksi tekemättä mitään ihmeellistä koko kisan aikana vaikka todellinen sijoitus olisi ollut vasta viides ilman Nicon ongelmia.
Ferrari ja Magnussen ovat sabotoineet Kimin kautta - kun kerrankin aika-ajot sujuivat alussa hyvin niin joku "mystinen" vika piti kehittää autoon ja ratkaiseva aika-ajo sitten sujuikin "totutun" huonosti.
Kimillä olisi huomattavasti enemmän pisteitä ja korkeampi asema pisteissä ilman rengasrikkoja, "ohjelmistovikoja", ylipainoista autoa, säätöongelmia, rikkinäistä runkoa jne... Barcelonassakin Kimi joutui tallimääräyksellä päästämään Alonson edelleen kun reppana ei voinut kotikisassaan hävitä tallikaverilleen.
Näin se vain valitettavasti markkinoinnin ihmeellisessä maailmassa menee ja F1 on lähinnä tuote - ei urheilua, jossa kilpailijat ottaisivat tosissaan ja rehdisti matsia toisiaan vastaan.
Sinänsä tekee pahaa ajatella, että miten paljon fyffee liikkuu lajin ympärillä ja skabat ovat kuin huonosti käsikirjoitettuja näytelmiä - vielä 90-luvulla lajissa tehtiin asioita tosissaan ja taisteltiin pisteistä - nykyään lähinnä näytellään ja revitään fyffeä siitä. - planssi
etsilleen kirjoitti:
Alonso olisi jo voittanut kaksi mestaruuttaa Ferrarilla, jos vain ei katalonialainen pupu olisi päässyt pöksyyn - hänen suoritustasonsa laskee aina kauden loppua kohden henkisen kantin loputtua vaikka muka samuraina itseään pitää.
Singaporessakin hän körötteli neljänneksi tekemättä mitään ihmeellistä koko kisan aikana vaikka todellinen sijoitus olisi ollut vasta viides ilman Nicon ongelmia.
Ferrari ja Magnussen ovat sabotoineet Kimin kautta - kun kerrankin aika-ajot sujuivat alussa hyvin niin joku "mystinen" vika piti kehittää autoon ja ratkaiseva aika-ajo sitten sujuikin "totutun" huonosti.
Kimillä olisi huomattavasti enemmän pisteitä ja korkeampi asema pisteissä ilman rengasrikkoja, "ohjelmistovikoja", ylipainoista autoa, säätöongelmia, rikkinäistä runkoa jne... Barcelonassakin Kimi joutui tallimääräyksellä päästämään Alonson edelleen kun reppana ei voinut kotikisassaan hävitä tallikaverilleen.
Näin se vain valitettavasti markkinoinnin ihmeellisessä maailmassa menee ja F1 on lähinnä tuote - ei urheilua, jossa kilpailijat ottaisivat tosissaan ja rehdisti matsia toisiaan vastaan.
Sinänsä tekee pahaa ajatella, että miten paljon fyffee liikkuu lajin ympärillä ja skabat ovat kuin huonosti käsikirjoitettuja näytelmiä - vielä 90-luvulla lajissa tehtiin asioita tosissaan ja taisteltiin pisteistä - nykyään lähinnä näytellään ja revitään fyffeä siitä.Surkeaa selittelyä Kimi-fanilta, pitää olla jo tosi epätoivoinen kun pitää takertua niin typeriin oletuksiin kuin että talli sabotoisi omaa kuljettaansa. Miten luulet Kimin voivan pärjätä Alonson tasoista kuljettajaa vastaan kun Kimi ei pärjännyt edes Massalle kun olivat tallikavereita Ferrarilla 2007-2009? Viimeistään tämä kausi on osoittanut että Kimi ei ole lähelläkään Alonson tasoa.
Massalla yhteisistä Ferrari-ajan kisoista enemmän voittoja, paalupaikkoja ja pisteitä. Vain päätöskisan onnekkaiden sattumien kautta, Hamilton vaihdelaatikon hajoamimen, Kimillä on mestaruus ja Massalla ei, tosin Brasilian GP:ssäkin 2007 Massan piti antaa Kimille tietä kun muuten ei "jäämies" olisi voittanut titteliä. Ferrarilla oli paras auto 2007 ja 2008, jolla Schumacherin, Alonson ja Hamiltonin tasoiset kuljettajat olisivat hallinneet sarjaa ylivoimaisesti.
Kimin olisi kannattanut tälle kaudelle mennä Ferrarin sijaan Red Bullille (tosin Red Bull ei huolinut kun oli Ricciardo) niin Vettelkin näyttäisi paremmalta kuljettajalta kun tallikaverina olisi Ricciardon sijaan Räikkönen. - taitolleen
planssi kirjoitti:
Surkeaa selittelyä Kimi-fanilta, pitää olla jo tosi epätoivoinen kun pitää takertua niin typeriin oletuksiin kuin että talli sabotoisi omaa kuljettaansa. Miten luulet Kimin voivan pärjätä Alonson tasoista kuljettajaa vastaan kun Kimi ei pärjännyt edes Massalle kun olivat tallikavereita Ferrarilla 2007-2009? Viimeistään tämä kausi on osoittanut että Kimi ei ole lähelläkään Alonson tasoa.
Massalla yhteisistä Ferrari-ajan kisoista enemmän voittoja, paalupaikkoja ja pisteitä. Vain päätöskisan onnekkaiden sattumien kautta, Hamilton vaihdelaatikon hajoamimen, Kimillä on mestaruus ja Massalla ei, tosin Brasilian GP:ssäkin 2007 Massan piti antaa Kimille tietä kun muuten ei "jäämies" olisi voittanut titteliä. Ferrarilla oli paras auto 2007 ja 2008, jolla Schumacherin, Alonson ja Hamiltonin tasoiset kuljettajat olisivat hallinneet sarjaa ylivoimaisesti.
Kimin olisi kannattanut tälle kaudelle mennä Ferrarin sijaan Red Bullille (tosin Red Bull ei huolinut kun oli Ricciardo) niin Vettelkin näyttäisi paremmalta kuljettajalta kun tallikaverina olisi Ricciardon sijaan Räikkönen.Ei mitään selittelyä vaan faktaa - esim. Alonso on aina kauden loppua kohden alisuorittaja vaikka olisi pistejohdossa niin suoritustaso vain lagaa ennen päätöskisaa, Schumi voitti Kimin vain Mäkin huonon luotettavuuden takia, Hämis taas vain vinkuu radioon koko ajan luottamatta todella itseensä ja Alonso on voittanut vain filunki-pelin takia.
On ihmisiä jotka tekevät eivätkä vain valita koko ajan ja Kimi on eräs heistä.
Luettelimiesi ajajien radioviestejä menneiltä ajoilta on esim. "he tried to kill me", "i don't want to continue" tai "i give up" - Räikköseltä korkeintaan "leave me alone - i know what i'm doing".
Kuskien menestys johtuu aina tallipolitiikasta ja markkina-arvoista - ei oikeastaan todellisesta osaamisesta. Esim. Häkkinen kärsi tästä mäkin uransa alkuaikoina, kun Mansell tai Andretti piti saada näkyvimmiksi markkinoiden takia, samaten Kimi joutui kokemaan saman kun Ferrari- tai Lotus-sopimukset olivat umpeutuneet - viimeisellä kaudellaan Ferrarilla Kimin suoritustaso putosi kauden puolivälissä samoin Lotuksella vain ja ainoastaan tallin politiikan muutoksen takia - poislähtevää ei vain enää tuettu vaikka jokainen piste olisi merkinnyt rahaa plakkariin tallille.
Välillä ihmetyttää tämä näytelmä - menestyksen luulisi olevan tallille se tärkein asia, mutta silti nämä satojen miljoonien budjetteineen käyttäytyvät epäloogisesti.
Miettikää miten paljon fyffeä on kiinni koko sirkuksen pyörittämisessä ja silti nämä sahaavat omaan jalkaansa. - 56856
taitolleen kirjoitti:
Ei mitään selittelyä vaan faktaa - esim. Alonso on aina kauden loppua kohden alisuorittaja vaikka olisi pistejohdossa niin suoritustaso vain lagaa ennen päätöskisaa, Schumi voitti Kimin vain Mäkin huonon luotettavuuden takia, Hämis taas vain vinkuu radioon koko ajan luottamatta todella itseensä ja Alonso on voittanut vain filunki-pelin takia.
On ihmisiä jotka tekevät eivätkä vain valita koko ajan ja Kimi on eräs heistä.
Luettelimiesi ajajien radioviestejä menneiltä ajoilta on esim. "he tried to kill me", "i don't want to continue" tai "i give up" - Räikköseltä korkeintaan "leave me alone - i know what i'm doing".
Kuskien menestys johtuu aina tallipolitiikasta ja markkina-arvoista - ei oikeastaan todellisesta osaamisesta. Esim. Häkkinen kärsi tästä mäkin uransa alkuaikoina, kun Mansell tai Andretti piti saada näkyvimmiksi markkinoiden takia, samaten Kimi joutui kokemaan saman kun Ferrari- tai Lotus-sopimukset olivat umpeutuneet - viimeisellä kaudellaan Ferrarilla Kimin suoritustaso putosi kauden puolivälissä samoin Lotuksella vain ja ainoastaan tallin politiikan muutoksen takia - poislähtevää ei vain enää tuettu vaikka jokainen piste olisi merkinnyt rahaa plakkariin tallille.
Välillä ihmetyttää tämä näytelmä - menestyksen luulisi olevan tallille se tärkein asia, mutta silti nämä satojen miljoonien budjetteineen käyttäytyvät epäloogisesti.
Miettikää miten paljon fyffeä on kiinni koko sirkuksen pyörittämisessä ja silti nämä sahaavat omaan jalkaansa.Haha, kylläpä Räkä-fanien nyt täytyy kaivella salaliittoteorioita oikein kunnolla että pystyy selittämään Räikkösen surkean räpellyksen. :D
Kaudet 2007-09 osoitti Kimin olevan pitkälti Massan tasoisen kuljettajan ja nyt Räkä-fanien täytyy kehitellä kaiken maailman salaliittoja ja hakea "epäloogisia" oman tallin sabotaaseja ja markkina-arvopelejä, jotta Kimin epäonnistumiset selittyisivät.
Kaikkeen on yksinkertainen selitys: Kimi ei ole yhtä hyvä kuljettaja kuin Alonso. - commorsial
56856 kirjoitti:
Haha, kylläpä Räkä-fanien nyt täytyy kaivella salaliittoteorioita oikein kunnolla että pystyy selittämään Räikkösen surkean räpellyksen. :D
Kaudet 2007-09 osoitti Kimin olevan pitkälti Massan tasoisen kuljettajan ja nyt Räkä-fanien täytyy kehitellä kaiken maailman salaliittoja ja hakea "epäloogisia" oman tallin sabotaaseja ja markkina-arvopelejä, jotta Kimin epäonnistumiset selittyisivät.
Kaikkeen on yksinkertainen selitys: Kimi ei ole yhtä hyvä kuljettaja kuin Alonso.Alonso ei ole hyvä kuljettaja - jos olisi niin hän olisi voittanut jo useamman mestaruuden Ferrarille.
Selitäpä miksi Kimin piti päästää Alonso ohi tallimääräyksellä Barcelonassa muuten kuin politiikalla - Alonso oli hitaampi ja hänen asemansa oli huonompi, mutta silti käsky kävi ja Alonso oli jotain sekunnin nopeampi maaliviivalla.
Kyse ei ole salaliitoista vaan markkinoinnista ja siksi tämä "samurai" saa rulaa vieläkin vaikkakin ihmettelen miksi.
- punttipossu
Ai miksikö aina noin päin? Siksi kun Kimi ei jarruta tarkalleen oikealle kohdalle pit boxiin vaan vähän yli ja renkaanvaihtomiehet joutuu siirtymään eteenpäin että olisivat renkaan kohdalla ja aikaa tuhraantuu siinä. Ei ole Alonson vika ettei Kimi tuotakaan hommaa osaa yhtä hyvin.
- KiminMinttu
Kimi on raskaana liikkeellä. Auton pysäyttäminen vaatii vähän enempi aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?
Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot5833868Muuttaisiko viesti mitään
Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j483318- 382791
Valpuri Nykänen elokapina
Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.662749Oon vähän ihastunut suhun nainen
Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)192134- 322081
Se että tavattiin
Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni121967- 291855
Oot pala mun sielua
Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my171800Hei T........
Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu471749