Winx-klubista! [W.i.t.c.h. faneille!]

Irma

Hei,kaikki W.i.t.c.h. fanit!
Muistattekos,kun on joskus sitä pohdittu,alkaako
W.i.t.c.h. tulemaan sarjana telkkarista?
Jotkut ovat kai jo varmasti tästä lukeneet,mutta
ajon kirjoittaa nyt tännekin:
Uusi sarja "Winx-klubi" alkaa sunnuntaina 24.10.
telkusta MTV3:lta klo 9.00..
Se on mielestäni törkeästi kopioitu W.i.t.c.h.:istä,meinaan Winx-klubiin kuuluu
viisi teini-ikäistä keijua,jotka elävät myös "kaksoiselämää" kuten W.i.t.c.h. tytöt!
Heidän tehtävänsä on pelastaa maailma pahoilta,jotka asuvat toisessa ulottuvuudessa,kait.. :p
Mitä mieltä te olette tästä W.i.t.c.h.:in kopioinnista??

Kaikella kunnioituksella teitä kohtaan,
Irma.

78

4727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsmii

      Kyllä oon kuullu..
      Ja oon lukenu suosikistakin..
      Nähnyt kuvan ja kaikkee..
      Aika törkeetä kopioimista se on.
      "Mutta kopioijat ehtivät ensin televisiolle asti..." lukee suosikissa.
      Hyvä,että tuli tällainenkin keskustelun aihe
      tänne! On alkanut kyllästyttää nuo "Prätkähiiret",
      "Posti Pate","Mutanttininja kilpparit" jne..
      Mielenkiintoista katsella,miten tämäkin keskustelu
      edistyy. ;)

    • jukurtti

      Niimpä.. Harmillista kun tollai kopsaillaan.. :/
      Ja tää winx kopioi osan myös Harry Potterista, koska ne kuulemma käy jonkinlaista koulua siellä ihme ulottuvuuksissaan..
      Tympii tollaset laatusarjojen kopioinnit. >:(
      Mutta näin voi käydä.

      • Tuomari "#

        Tykkäsin witchistä siihen asti kunnes tuli WINX!
        noin, SOTATOVERIT! Kapina witchiä vastaan on alkanut!!!!!!!!!!!!


      • "Bloom"of winxclu...

        Eikö sitä jo vois uskoo ettei Winx oo matkimista!


    • Irma

      Joo.
      Oon samaa mieltä teijän kanssa itsmii ja
      jukurtti. Mitä järkeä niillä kopioilla yleensäkin
      on? Niin. Sanopas sekin..*pudistaa päätään*
      Niin. Kyllä siinä sitten on kopiota Harry Potterista,joka tympii sekin minua,sillä kyseinen
      kirja sarja kuuluu lempi kirjoihini. ;]

      Aika havytöntä,sanon ma!

      Kaikella kunnioituksella maailaa kohtaan,
      Irma.

    • girl90

      mä näin tänään
      mtv3mella sen mainoksen!
      winx-klubin siis!
      siis mäkään en kestä tollasta vitsin
      kopioimista!!!!!!
      W.i.t.c.h.i ois voinu mieluummin tulla
      tv-sarjaks ku joku vitsin winx-klubi!!!

      • Basso

        Witch tv-sarja valtakunnalliselle kanavalle..


      • Irma
        Basso kirjoitti:

        Witch tv-sarja valtakunnalliselle kanavalle..

        Niinpä,niinpä.
        En oo yhtään sen varmenpi asiasta.


      • Sitka

        JOO VIELÄ KERRAN SE EI OO TASAN MATKITTU WITCHISTÄ!


      • Sitka

        JOO VIELÄ KERRAN WINX EI OO TASAN MATKITTU WITCHISTÄ!


      • Sitka
        Basso kirjoitti:

        Witch tv-sarja valtakunnalliselle kanavalle..

        TOIVOTTAVASTI EI!!(sori jos pidät witchistä!)


      • Sitka
        Irma kirjoitti:

        Niinpä,niinpä.
        En oo yhtään sen varmenpi asiasta.

        Niinpä niinpä winx ei oo matkinu witchii


      • ~Ei kuulu teille~
        Irma kirjoitti:

        Niinpä,niinpä.
        En oo yhtään sen varmenpi asiasta.

        Musta on tyhmää että kaikki mollaa Winx-klubii!
        Harry potter ja W.i.t.c (vai miten se yks kirjotetaan?) On ihan outoja sitä paitsi jos puhutaan että Winx:sit on karseen laihoi niin 1:miten keijut muuten yleensä kuvataan? laihoina mun
        teitääkseen! Ja 2:Musta ne ei ees näytä samalta (Winx:sit ja Witc:sit.) 3:Miten te voitte todistaa
        että ne matkii?? Kertokaa MULLE! Tai olkaa HILJAA!


      • Sitka
        ~Ei kuulu teille~ kirjoitti:

        Musta on tyhmää että kaikki mollaa Winx-klubii!
        Harry potter ja W.i.t.c (vai miten se yks kirjotetaan?) On ihan outoja sitä paitsi jos puhutaan että Winx:sit on karseen laihoi niin 1:miten keijut muuten yleensä kuvataan? laihoina mun
        teitääkseen! Ja 2:Musta ne ei ees näytä samalta (Winx:sit ja Witc:sit.) 3:Miten te voitte todistaa
        että ne matkii?? Kertokaa MULLE! Tai olkaa HILJAA!

        Mä oon sun kaa täysin samaa mieltä!
        Kuka sitä kattois jos ne winx clubilaiset ois rumia ja lihavia?? Tänne tulis varmaan vielä enemmän valitteluu ku nyt!


      • itsmii
        ~Ei kuulu teille~ kirjoitti:

        Musta on tyhmää että kaikki mollaa Winx-klubii!
        Harry potter ja W.i.t.c (vai miten se yks kirjotetaan?) On ihan outoja sitä paitsi jos puhutaan että Winx:sit on karseen laihoi niin 1:miten keijut muuten yleensä kuvataan? laihoina mun
        teitääkseen! Ja 2:Musta ne ei ees näytä samalta (Winx:sit ja Witc:sit.) 3:Miten te voitte todistaa
        että ne matkii?? Kertokaa MULLE! Tai olkaa HILJAA!

        Huom!
        MIELIPITEENSÄ KULLAKIN! ;]
        Eli pitäkää tuosta kiinni,ja hillitkää itsenne.
        Ei tavitse tulla tänne valittamaan.
        Tehkääpäs oma keskustelu. Haaa. :pp


    • Irma

      tänään tuli ensimmäinen Winx-klubi jakso!
      Katsoiko kukaan?
      Kommentteja?

      • Elyon

        Se alku muistutti sailor moonin ekaa jaksoa, kun usagi herää liian myöhään...
        On se kyllä kivan värikäs sarja...


      • Irma
        Elyon kirjoitti:

        Se alku muistutti sailor moonin ekaa jaksoa, kun usagi herää liian myöhään...
        On se kyllä kivan värikäs sarja...

        Kyllä se muistutti,jep. ;]
        Kieltämättä.
        JOO! On se tosi värikäs sarja,ja
        kieltämättä tämä Bloomin
        uusi ystävä Stella muistuttaa
        kovasti minua. Erh..xD


      • Sitka

        Mä oon kattonu niitä! NE ON TOSI Hyvii!!


      • Sitka
        Elyon kirjoitti:

        Se alku muistutti sailor moonin ekaa jaksoa, kun usagi herää liian myöhään...
        On se kyllä kivan värikäs sarja...

        Ei se oo!


    • itsmii

      Noin,nyt tuli sekin katsottua!
      Oli se ohjelma nyt ihan okei,mutta
      kyllä pikkasen alkaa tympimään toi
      ainanen ja jatkuva KOPSAAMINEN!!!

      Eikö vain,Irmasein? =}

      • Irma

        No juu.
        Kuten Ely jo sanoi,
        se on kiva värikäs sarja..
        Ihan okei muuten,mutta
        ei oo hauskaa tollanen kopsaaminen. xDD


      • Mysterous
        Irma kirjoitti:

        No juu.
        Kuten Ely jo sanoi,
        se on kiva värikäs sarja..
        Ihan okei muuten,mutta
        ei oo hauskaa tollanen kopsaaminen. xDD

        Jaa-a. Ensinnäkin totean että se mitä olen maailmalta oppinut niin W.I.T.C.H. on oikeen kunnon Hentaita joka tuntuu olevan ainoa syy miksi me pojat siitä kiinnostutaan (en minä mutta ne muut), Harry Potter puolestaan on lapsellinen sarja jonka päähahmo ei ole kuullutkaan järkevästä pelosta ja muutenkin se on mielestäni yksi fantasia kirjallisuuden häpeäpilkuista. Tämä WINX näyttää kyllä paljon W.I.T.C.H. kopiolta joka puolestaan tuntuu pahasti olevan Sailor Moonin ja Harry Potterin sekoitusta ja muistakaamme se Nelosen lasten aamuissa joskus tullut sarja Ubos Loitsukirja joka oli pahin näkemäni Harry Potter kopio. Toisin sanoen, lännessä ei osata paljoa p***aakaan, idässä taasen on vaikea saantista ja muutenkin aikuisellisempaa (kyllä, puhun Animesta) kuten Evangelion (mikäli haluatte säilyttää lapsekkuutenne ja pystytte lukemaan hyvin englantia niin älkää katsoko, muutenkin sarja on mielestäni sairas). Aah, tulipa nyt haukuttua lännen piirrettyjä urakalla, mitähän sitten keksisi,,, Mitä te oikeastaan voivottelette jos jokin asia on suoraan kopioitu, mielenosoituksen? Vai riittääkö teille se että saatte keskustella siitä "Kuinka kauheeta kun toi tossa matkii tota toista ja siis kun toi on niin lapsellinen" jne. Ja nyt kuuntelemaan arvon haukkunne.


    • Laama.

      ..Koko WITCH-ja winx-roska on kopioitu noilta ihanilta japseilta, jotka rikastuttavat elämäämme piirretyillään. Plus, eikös Ubos-loitsukirja muistuttanut jostain?

      Ja tuosta winx-jutusta vielä sen verran, että samasta maasta se sekä WITCH ovat kotoisin. Joten en kamalasti ihmettele samankaltaisuutta.

    • nipsa

      moi!
      mun mielestä winx-klupi ei matki witch:ä tai no tavallaan mutta witch:hän taistelee joitain hirviöitä vastaan ja winx-klupi taistelee noitia vastaan ja vielä se että witchläiset käyvät tavallista koulua ja winxläiset käyvät keijukoulua että siinä asiassa ne ei matki toisiaan mutta muuten.

    • Will

      Joo,oon samaa mieltä!W.i.t.c.h alkaa tulemaan telkkarista Fox kids-kanavalla vuonna 2005!!!!

      • Will

        Onko joku lukenut muuten kaikki W.i.t.c.h-sarjakuvat?Minä oon...Haluan muuten vielä sanoa Winxistä sen että muistutan ehkä eniten sitä Musaa tai Technoa...Miten ne nimet oikein kirjotetaan? *raapii päätään*


      • murmeli

        en ookkaa kuullu tosta winxistä.. mut se kuulostaa vähä winxahtaneelta^^.. en oo huomannu edes niitä mainoksia..

        Fox Kidsiltä? no höh.. pitää toivoa joululahjaksi digiboksia^^


      • Will
        murmeli kirjoitti:

        en ookkaa kuullu tosta winxistä.. mut se kuulostaa vähä winxahtaneelta^^.. en oo huomannu edes niitä mainoksia..

        Fox Kidsiltä? no höh.. pitää toivoa joululahjaksi digiboksia^^

        Murmeli,olen aivan varma että W.i.t.c.h rupee tulemaan Fox kids kanavalla 2005,koska lehdessä luki...Yhyy,mullakaan ei ole Fox kids kanavaa!!!


    • *Flora*

      No jaajaa. Voitte mun puolesta sanoo että Winx on matkittu Witchistä, mut mun mielestä on just toisinpäin. Winx on ollu jo ennen ennenkö se tuli telkkarista. Oon mäkin Witch-fani mut estääkö se teijän mielestä kattomasta tai fanittamasta toista vähän samantapasta ohjelmaa? Varmaan estää juu juu. :P

      • Will

        *Flora* hei!!!Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä,
        koska suosikki\muissa lehdissä oli jo lukenut ennen sarjan alkamista TV:ssä, että Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä!!!Paitsi että minun mielestäni sarja on ihan kiva,vaikka se olisikin matkittu.


      • Irma

        Emme tosiaan estä.
        Saat katsoa fanittaa ihan mitäs tykkäät,
        ei mikään laki kiellä sua..:p
        Itseasiassa,miekin oon vähän niinkuin
        kiintynyt siihen,kuinka ollakaan?!?
        Ja niin,mie muistutan eniten Stellaa..
        Siis siita Winx-klubista. ;))


      • Mysterous
        Will kirjoitti:

        *Flora* hei!!!Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä,
        koska suosikki\muissa lehdissä oli jo lukenut ennen sarjan alkamista TV:ssä, että Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä!!!Paitsi että minun mielestäni sarja on ihan kiva,vaikka se olisikin matkittu.

        Ja Michael Jackson oli alunperinkin vain aikuisiin naisiin suuntautunut valkoinen mies jostain päin ranskaa koska populaari lehdessä luolamies niin väitetään. Siis, onko se muka vedenpitävä todiste että jonkin lehden toimittajat päättävät arvostella/ilmoittaa jonkin sarjan olemassa olosta ja sen taustasta enempää tutkimatta.


      • Sitka
        Will kirjoitti:

        *Flora* hei!!!Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä,
        koska suosikki\muissa lehdissä oli jo lukenut ennen sarjan alkamista TV:ssä, että Winx on matkittu W.I.T.C.H:istä!!!Paitsi että minun mielestäni sarja on ihan kiva,vaikka se olisikin matkittu.

        !!!!!!!!!!!!!!


    • Noora

      Mustakin se Winx juttu on väärin.. katsoin sitä sunnuntaina ja se oli törkeää kopiontia..
      se ei vedä vertoja W.I.T.C.H -lehdille... Minusta olisi hyvä jos W.I.T.C.H alkaisi tulla myös tv:ssä niin olen varma että se olisi paljon suositumpi kuin Winx..!!! Tämä on niin epäreilua...!! Katoitko sä sitä Winxiä...?? Jos et, niin kannattaisi yksi jakso..!!! Miksi se Winx piti edes tehdä..!!!??
      Pikkuveljeni , joka ei ikinä ole lukenut yhtäkään w.i.t.c.h -lehteä(on vain nähnyt julisteita huoneessani), sanoi: "Eikö tuo ole ihan matkittu siitä sun noitajengi jutusta..??" USKOMATONTA..!!!

      By: Noora (ikuinen W.I.T.C.H -fani..=])

      • hepuli

        Mua ei haittaisi, että Winx-club on kopsattu suoraan Witchistä, jos se olisi muuten hyvä. Mutta se ei oo! Sen verran kuin mä oon sitä sarjaa nähny niin musta se oli älyttömän lapsellinen. Ne tyypit siinä oli niin ÄLYTTÖMÄN tekopirteitä, että otti aivoon. Kaikki hyvä mitä siin sarjas oli oli kopsattu just Harry Potterista ja Witchistä. Sitäpaitti ne hahmot oli piirretty paljon huonommin kuin Witchissä... Enkä mä niistä väreistä tiiä... Musta se oli vähän liiankin värikäs vakavasti otettavaksi. (Niin kuin joulukuusi keskellä kesää.)


      • Sitka
        hepuli kirjoitti:

        Mua ei haittaisi, että Winx-club on kopsattu suoraan Witchistä, jos se olisi muuten hyvä. Mutta se ei oo! Sen verran kuin mä oon sitä sarjaa nähny niin musta se oli älyttömän lapsellinen. Ne tyypit siinä oli niin ÄLYTTÖMÄN tekopirteitä, että otti aivoon. Kaikki hyvä mitä siin sarjas oli oli kopsattu just Harry Potterista ja Witchistä. Sitäpaitti ne hahmot oli piirretty paljon huonommin kuin Witchissä... Enkä mä niistä väreistä tiiä... Musta se oli vähän liiankin värikäs vakavasti otettavaksi. (Niin kuin joulukuusi keskellä kesää.)

        JA vielä mitä Winx on Kyllä BEST!!!
        HAISTA KAKKA VAMMANEN HEPULI!
        Se voi ollakkii lapsellinen mut mä oon lapsi enkä vanhus niikun sä!!
        Kato sellasii ohjelmii jossa on k56

        Sä et oo varmaan kattonu ees kertaakaan Winxsii mäkiin ekana aattelin et se on huono mutku katoin yhen osan nii huomasin että se oli Tosi hyvä!!

        Onks sun aivoissa vikaa jos luulet että kello 9 tulee aikuismaisia ohjelmii!

        Winx on muutenkii paljon paremmin piirretty ku witch ootko sokee jos et sitä huomaa!!!!!!!!!!!


        T.Sitka


      • Sitka

        WINX ON BEST!!


      • itsmii
        Sitka kirjoitti:

        JA vielä mitä Winx on Kyllä BEST!!!
        HAISTA KAKKA VAMMANEN HEPULI!
        Se voi ollakkii lapsellinen mut mä oon lapsi enkä vanhus niikun sä!!
        Kato sellasii ohjelmii jossa on k56

        Sä et oo varmaan kattonu ees kertaakaan Winxsii mäkiin ekana aattelin et se on huono mutku katoin yhen osan nii huomasin että se oli Tosi hyvä!!

        Onks sun aivoissa vikaa jos luulet että kello 9 tulee aikuismaisia ohjelmii!

        Winx on muutenkii paljon paremmin piirretty ku witch ootko sokee jos et sitä huomaa!!!!!!!!!!!


        T.Sitka

        TOI ON AIVAN TURHAA,JA LIIAN LAPSELLISTA,ETTÄ
        SÄ SANOT MUILLE :" OOTKO SÄ TYHMÄ IHAN SOKEE, KUN
        ET NÄÄ,ETTÄ W.I.T.C.H. ON TYHMÄ JA WINX ON PARAS!!!???? " KOSKA JOKAISELLA MON OMAT MIELIPITEENSÄ! TOI ALKAA JO OLLA NELIVUOTIAITTEN TOUHUA,JOTKA EI YMMÄRRÄ MIELIPITEITTEN MERKITYSTÄ!
        KAIKKI EIVÄT VOI OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSASI!!
        ETKAI SENTÄÄN SINÄ OLE MIKÄÄN NELIVUOTIAS HOLTITON KAKARA?? Joten ala kunnioittamaan muitten
        OMIA,IHKA OMIA mielipiteitä!! ALKAA JO HELVETTI SOIKOON RAIVOSTUTTAMAAN.


      • itsmii
        itsmii kirjoitti:

        TOI ON AIVAN TURHAA,JA LIIAN LAPSELLISTA,ETTÄ
        SÄ SANOT MUILLE :" OOTKO SÄ TYHMÄ IHAN SOKEE, KUN
        ET NÄÄ,ETTÄ W.I.T.C.H. ON TYHMÄ JA WINX ON PARAS!!!???? " KOSKA JOKAISELLA MON OMAT MIELIPITEENSÄ! TOI ALKAA JO OLLA NELIVUOTIAITTEN TOUHUA,JOTKA EI YMMÄRRÄ MIELIPITEITTEN MERKITYSTÄ!
        KAIKKI EIVÄT VOI OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSASI!!
        ETKAI SENTÄÄN SINÄ OLE MIKÄÄN NELIVUOTIAS HOLTITON KAKARA?? Joten ala kunnioittamaan muitten
        OMIA,IHKA OMIA mielipiteitä!! ALKAA JO HELVETTI SOIKOON RAIVOSTUTTAMAAN.

        MINÄKÄÄN EN OLE TULLUT SINUN KESKUSTELUUSI:
        " ÄLKÄÄ TOTA KUUNNELKO,WITCH ON NIIQ 100008838833
        KERTAAA PAREMPI KO WINX!!!! OOTTEKO IHAN SOIKEIT,KU ETTE NÄÄ SITÄ!!! " Ja josset ole sattunut huomaamaan,minä en täälä mollaa sinun mielipiteitäs!! JOTEN AIVAN TURHA MOLLATA MUITTEN
        MIELIPITEITÄ! HMPH!


    • Roxa15

      Puolustan winxiä sillä se on ollut italiassa kaksi vuotta ennen witchien syntymistäkään...Sillä winx on ollut italiassa sarjakuvana ja televisioissa!!! Mutta suomeen witchit tulivat paljon ennen kuin winxit joten kaikki luulee että winx matkii witchiä!!!! Mutta niin se ei ole kommentoikaa rauhassa!!!:)

      • *Flora*

        Moips. Mä oon kyllä täysin samaa mieltä. Witch on ilmestyny Suomeen sarjakuvana ennen kun Winx tuli telkkarista, mut se on siltikin ollu jo ennen Witchiä. Se Witch on kyl ihan kiva sarjakuvana. Olin ennen Witch-fani mutta enpä tie enään... Oon kyllä, ostan lehden joka kuukausi lehtipisteistä mutta oon kuitenkin Winxin kannalla. Ja niinkun joku jo sanokin, ne on samasta maasta lähtösin eikä siis kannata ihmetellä kumpi matkii toista. Naurettavaa. Ei ainakaan Winx.


      • Auringon ja Kuun keiju
        *Flora* kirjoitti:

        Moips. Mä oon kyllä täysin samaa mieltä. Witch on ilmestyny Suomeen sarjakuvana ennen kun Winx tuli telkkarista, mut se on siltikin ollu jo ennen Witchiä. Se Witch on kyl ihan kiva sarjakuvana. Olin ennen Witch-fani mutta enpä tie enään... Oon kyllä, ostan lehden joka kuukausi lehtipisteistä mutta oon kuitenkin Winxin kannalla. Ja niinkun joku jo sanokin, ne on samasta maasta lähtösin eikä siis kannata ihmetellä kumpi matkii toista. Naurettavaa. Ei ainakaan Winx.

        Totta! Winx on ollut italiassa jo kaksi vuotta ennen W.i.t.c.h.:ä! Mutta suomeen W.i.t.c.h. tuli ennen Winxiä! Siksi siis luullaan Winxin matkineen W.i.t.c.h.:ä!

        Kuulemma Winxkin on tulossa suomeen sarjakuvalehtenä. Ja siihen tulee mahdollisesti lukijapalsta. Jos ei muulla keinolla tätä riita ratkota, niin kysytään tuoreesta Winx -lehdestä, minä vuonna kyseinen sarja perustettiin ja sitten viellä W.i.t.c.h. -lehdestä, milloin se perustettiin! Vuosiluku kyllä kertoo totuuden! Ja jos toimittaja eivät sitä tiedä, niin ei lehteä kannattaisi julkaista ollenkaan!


      • "Bloom"of Winxclu...
        Auringon ja Kuun keiju kirjoitti:

        Totta! Winx on ollut italiassa jo kaksi vuotta ennen W.i.t.c.h.:ä! Mutta suomeen W.i.t.c.h. tuli ennen Winxiä! Siksi siis luullaan Winxin matkineen W.i.t.c.h.:ä!

        Kuulemma Winxkin on tulossa suomeen sarjakuvalehtenä. Ja siihen tulee mahdollisesti lukijapalsta. Jos ei muulla keinolla tätä riita ratkota, niin kysytään tuoreesta Winx -lehdestä, minä vuonna kyseinen sarja perustettiin ja sitten viellä W.i.t.c.h. -lehdestä, milloin se perustettiin! Vuosiluku kyllä kertoo totuuden! Ja jos toimittaja eivät sitä tiedä, niin ei lehteä kannattaisi julkaista ollenkaan!

        Winx ei oo matkittu!
        Winx on paras! Mun mielestä Winx on vaan parempi, sitä paitsi vaikka mä olen 14 ja kohta 15 oon silti Winxfani!


    • juu

      joo ne on matkinu toosi paljon witch:ä

    • Jemina

      No itseasiassa mun mielestä winx klubi oli parempi ku aattelin.

      Ehkä se on vähän matkittu... mut kyl mä tykkään enemmän tosta winx klubista..

      • Will

        Jemina,saat ihan vapaasti tykätä Winxistä,sillä minusta se on myös ihan kiva...mutta pidän kyllä enemmän W.i.t.c.h:stä!


      • *Flora*

        Mä oon täysin samaa mieltä.Winxiin tutustuessani
        olin suuri Witch-friikki mutta niin... Ajat muuttuu.
        Winx on mun mielestä Witchiä parempi {oikeesti} ja sehän on kaikkien oma mielipideasia!!! :I
        Ei kannattais haukkuu Winxii niin. :P En mäkään täällä Witchiä hauku vaikka Winx olis parampi. Ja tässä tapauksessa ON. Repikää siitä! xP


      • *Flora*
        Will kirjoitti:

        Jemina,saat ihan vapaasti tykätä Winxistä,sillä minusta se on myös ihan kiva...mutta pidän kyllä enemmän W.i.t.c.h:stä!

        Kiva huomata Jemina, että täällä maailmassakin on sellasii ihmisii jotka nyt tykkää siitä Witchistä enemmän, muttei silti hauku Winxiä. :)) Oot melkeinpä ensimmäinen sellanen jonka oon nähny. Ottakaa oppii. En mäkään Witchii hauku vaikka Winx oliskin (ja tässä tapauksessa onkin) parempi.
        Mutta jemina. Piristyin kummasti. :)


      • Irma
        *Flora* kirjoitti:

        Mä oon täysin samaa mieltä.Winxiin tutustuessani
        olin suuri Witch-friikki mutta niin... Ajat muuttuu.
        Winx on mun mielestä Witchiä parempi {oikeesti} ja sehän on kaikkien oma mielipideasia!!! :I
        Ei kannattais haukkuu Winxii niin. :P En mäkään täällä Witchiä hauku vaikka Winx olis parampi. Ja tässä tapauksessa ON. Repikää siitä! xP

        FLORA. Oot oikeessa kuitenkin,vaikka minä hölmö tämän keskustelun aloitinkin. xP
        Ei tarvitse haukkua Winx:iä,vaikka olisikin
        W.i.t.c.h.:n kannalla.
        Tajusin sen vasta nyt. Kiitos siitä *Flora*.
        Ja se on kaikkien mielipide asia.
        Itsmiin ei kyllä tarvitsisi haukkua Winx:iä,vaikka
        on kyllä oikeassa,että se on kaikkien oma mielipide,että revi siitä Sitka! Ei kannata
        Mollata toisten mielipiteitä. Mieti sitä :D


      • Flora-fani

        Olen samaa mieltä kun eräät, Winx on todellakin paras! Paras Winx:sistä on ehdottomasti Flora! Ennen oon tykännyt W.i.t.c.h.ihstä, mutta Winx on voittanut sen. Eikä Winx ole matkinut W.i.t.c.h.iä! Oikeestaan se on päinvastoin. Winx:sejä on myös nukkeina, ja aion sellaisen ehdottomasti ostaa, ainakin kaksi! Katson innokkasti myös itse sarjaa. WINX CLUB IS THE BEST!


      • *Flora*
        Irma kirjoitti:

        FLORA. Oot oikeessa kuitenkin,vaikka minä hölmö tämän keskustelun aloitinkin. xP
        Ei tarvitse haukkua Winx:iä,vaikka olisikin
        W.i.t.c.h.:n kannalla.
        Tajusin sen vasta nyt. Kiitos siitä *Flora*.
        Ja se on kaikkien mielipide asia.
        Itsmiin ei kyllä tarvitsisi haukkua Winx:iä,vaikka
        on kyllä oikeassa,että se on kaikkien oma mielipide,että revi siitä Sitka! Ei kannata
        Mollata toisten mielipiteitä. Mieti sitä :D

        Eääh... Ei se mittää. Saathan sie tykätä Witchistä ja jokanenhan tykkää siitä mikä on omasta mielestä parempi, niinkun jo ilmotin. Mutta kiitos rohkaisusta. Että niin... Toivottavasti myös Witch tulis telkkarista tai Winx sarjakuvalehtenä niin niitä vois verrata vähän paremmin toisiinsa... ;)


      • jemina

        musta witch on parempi


    • Sitka

      Winx klubi ei oo matkittu tippaakaan Witchistä!!
      Ne Witchit on noitia ja winx klubilaiset ovat keijuja!!
      Noidat ovat pahoja ja Keijut hyviä!!
      Muutenkii se witch on ihan outo!!
      Et oo varmaan kattonu yhtään winx osaa koska se on ihan erillainen ku Kalkkuna WITCH!

      • *Flora*

        Sitka niinkun otsikossa on, oot osittain oikeessa. Winx ei oo matkittu Witchistä siinä kun jo sanoitkin, Winx-tytöt on keijuja ja Witchit noitia. En mä nyt luule että Witch-tytttelit PAHOJA noitia olis, ne näyttää noitapuvussansa kyl enemmän keijuilta kun noidilta... Sanasta noita tulee mulla mieleen joku vanha mummelin näkönen akkeli, syyliä nenässä, luuta ja joku noidanhattu. Witchit on kyl vähän eri asia. Mut ei ne kuitenkaan niin outoja oo,
        vaikka voihan ne olla omasta mielest mitä haluaa... :) Mä tykkään molemmista, Winxistä tosin enemmän. :I


      • Sitka
        *Flora* kirjoitti:

        Sitka niinkun otsikossa on, oot osittain oikeessa. Winx ei oo matkittu Witchistä siinä kun jo sanoitkin, Winx-tytöt on keijuja ja Witchit noitia. En mä nyt luule että Witch-tytttelit PAHOJA noitia olis, ne näyttää noitapuvussansa kyl enemmän keijuilta kun noidilta... Sanasta noita tulee mulla mieleen joku vanha mummelin näkönen akkeli, syyliä nenässä, luuta ja joku noidanhattu. Witchit on kyl vähän eri asia. Mut ei ne kuitenkaan niin outoja oo,
        vaikka voihan ne olla omasta mielest mitä haluaa... :) Mä tykkään molemmista, Winxistä tosin enemmän. :I

        .........


    • Tuomari, "#

      MÄ oon hulluna winxiin! ei sarjoja tosta vaan kopioida, eika Winxit oo noitia, Ne ei oo sarjakuvana, se EI OO KOPIOITU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tuomari "#

      MÄ TAITAN TÄN TIETSIKAN KAHTIA,, JOS SE ON MATKITTU WITCHISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      -WINX JYRÄÄ!!
      -Witch homehtu jo vusi kaudet sitten!!
      - Pysykää WINX- FANIT OIKEUDEN PUOLELLA !!!!!

      • Basso

        Winx ilmestyy myös SARJAKUVANA mutta se ei ilmesty suomessa


      • -------------

        Hah! No siitä vaan!
        VUSI kaudet sitten joo...
        Onhan sitä kaikilla oikeus omaan mielipiteeseen ja omiin tykkäämisenkohteisiinsa. Olkaa vain kaikessa rauhassa Winx-faneja, kyllähän se on paras! HUOM! TEILLE! Meille muille taas ihan yhtä hyvin voi olla paras vaikka W.i.t.c.h.. Ja kun tää sivu on W.i.t.c.h.in kannattajia varten -- joko HÄIPYKÄÄ TÄÄLTÄ tai älkää valittako.


    • ham ham

      winx clubi on ollu italiassa kaksi vuotta enemmi ku w.i.c.t.h tai mikä se nyt oli se oli siellä ennemmin sarjakuvina ja telkka sarjana

      • Tuomari "#

        WITCH OLI TYHMÄ KUN; EI TAJUNNU TULLA TELKKARII ENNEN WINXII!
        KEIJUJA ON WINXIT,
        NOITIA ON WITCHIT!!

        WINXIN PAHAT ON SAMASSA ULOTTUVUUDESSA,
        WITCHIN EI

        PAINAKAA SE KALLOONNE!!!!!


      • ..........
        Tuomari "# kirjoitti:

        WITCH OLI TYHMÄ KUN; EI TAJUNNU TULLA TELKKARII ENNEN WINXII!
        KEIJUJA ON WINXIT,
        NOITIA ON WITCHIT!!

        WINXIN PAHAT ON SAMASSA ULOTTUVUUDESSA,
        WITCHIN EI

        PAINAKAA SE KALLOONNE!!!!!

        VITTUUKS SIITÄ SARJASTA!! SE ON ALUNPERIN LEHTI, KEKSITTY V 2001, TULLU MYYNTIIN 2002, TV-SARJA ON VAA TEHTY KU SE ON NII SUOSITTU


    • *Stella*

      Siis nyt on asia sillai että Winx on tullut ennemmin kuin W.I.T.C.H Eli älkää puhuko P****aa!

      • Will

        Hei hetkonen...OOTTEKO TE WITCH-FANEJA?!
        Lukekaapa hyvät ihmiset uudestaan tuo otsikko...Tämä oli tarkoitettu PELKÄSTÄÄN Witch-faneille! Tätä ei tehty sen takia että saisitte tulla tänne haukkumaan Witchiä ja palvomaan Winxiä! Minkä me sille voidaan jos teidän MIELESTÄNNE Winx on ollut ennen Witchiä...MITÄ TE SITÄ MEILLE HUUDATTE? EI KANNATA TULLA PUHUMAAN TÄNNE P****A,JOS TIEDÄ ONKO SE EDES TOTTA! REPIKÄÄ SIITÄ! Ja lukekaa otsikko!


      • will
        Will kirjoitti:

        Hei hetkonen...OOTTEKO TE WITCH-FANEJA?!
        Lukekaapa hyvät ihmiset uudestaan tuo otsikko...Tämä oli tarkoitettu PELKÄSTÄÄN Witch-faneille! Tätä ei tehty sen takia että saisitte tulla tänne haukkumaan Witchiä ja palvomaan Winxiä! Minkä me sille voidaan jos teidän MIELESTÄNNE Winx on ollut ennen Witchiä...MITÄ TE SITÄ MEILLE HUUDATTE? EI KANNATA TULLA PUHUMAAN TÄNNE P****A,JOS TIEDÄ ONKO SE EDES TOTTA! REPIKÄÄ SIITÄ! Ja lukekaa otsikko!

        mun mielestäni winx ja witch on yhtä hyviä


      • ihminen

        Ettäkö se Winxahtanu muka aiemmin? Kerro ihmeessä millon muka SUN mielestä?


    • will

      mä näin tampereella winx nukkeja mä tykkään molemmista witchistä ja winsistä

      • Diaspro

        Moi will! :D Missä liikkeessä näit niitä nukkeja?
        Onko sillä liikkeellä nettisivuja mistä vois tilata? Voisin vaikka katsella niitä. Enemmän tahtoisin kyllä pehmo- Kikon


    • Diaspro

      Winx ei todellakaan matki, eikä myöskään toisinpäin, ei tästä tappelua! Sekä Winx:illä että Witchillä on sama tekijä! On varmaan hyvin vaikeaa matkia itseään. Lisäksi luin jostain, että Winx oli Italiassa jo tv-ohjelma, kun Witch tuli vasta sarjakuvaksi. Sitä ennen Winx oli sarjakuvana

    • witch-fani

      olen täysin samaa mieltä se on törkeesti kopsattu witchistä!!!!!!!!!!!

      • icy

        Luin winxin alkuperäissivulta että winx keksittiin italiassa vuosi ennen kuin witch oli syntynytkään!


      • Auringon ja Kuun keiju
        icy kirjoitti:

        Luin winxin alkuperäissivulta että winx keksittiin italiassa vuosi ennen kuin witch oli syntynytkään!

        Icy, Winx keksittiin Italiassa KAKSI vuotta ennen W.i.t.c.h.:ä ja niillä voi hyvinkin olla sama tekijä, eikä mielestäni kumpikaan matki toista! No ovat kumpikin saanut vaikutteita japanilaisista Mahou Shoujo -sarjoista (taikatyttösrajoista)! Aivan niin kuin ranskalainen sarja La Rose Ecarlate suom. Liekehtivä Ruusu (sitä kantsii lukea suomeksi Jysäys! lehdestä! Se on tosi hyvä!)!


      • Discorda
        Auringon ja Kuun keiju kirjoitti:

        Icy, Winx keksittiin Italiassa KAKSI vuotta ennen W.i.t.c.h.:ä ja niillä voi hyvinkin olla sama tekijä, eikä mielestäni kumpikaan matki toista! No ovat kumpikin saanut vaikutteita japanilaisista Mahou Shoujo -sarjoista (taikatyttösrajoista)! Aivan niin kuin ranskalainen sarja La Rose Ecarlate suom. Liekehtivä Ruusu (sitä kantsii lukea suomeksi Jysäys! lehdestä! Se on tosi hyvä!)!

        Onko sillä väliä kumpi on kopionut kumpaa.Mä tykkään molemmista.Winx ja W.I.T.C.H on musta ihan erilaisia.Sääli ettei Ubos-loitsukirjaa tule enään valtakunnallisilta kanavilta tykkäsin siitä ja samoin tykkään Harry Potterista niissä voi olla jotain samaa mutta se ei häiritse yhtään


    • joku

      ...tällä sivulla! :) Älkäähän vain loukkaantuko.

    • .'¨*.'¨*¨*'.^'¨*¨*¨*¨*¨*

      Miksei kukaan valita mulle mun viesteistä eikä hauku mua lyttyyn?!! Mä haluun riidellä jonkun kanssa. Vai eikö mun viesteissä ole edes noille pikkukakaroille Winx-ihmisille tarpeeksi valittamisen aihetta?
      Witch on paras!!! Tajukaa jo
      Taidan olla hieman outo :))...

    • ¨*¨*¨*¨*'^''*****¨*¨*'¨*

      Olen muuten oivaltanut miksi te Winx-fanit luultavasti tykkäätte Winxistä enemmän. Ensinnäkään monet teistä eivät edes tiedä Witchin tarinaa, ehkä vain sillee suurin piirtein. Tuomitsette ulkonäön perusteella. Ajattelette varmaan että ne Winx-muijat on nii paljon parempii ku niil on semmoset jättirinnat ja iso perse ja ne on niin "kauniin" hoikkia joistain kohtii ja sit viel kasa jotain koristeita ja kimalteita (´tai semmosen vaikutelman ainakin saa). Kun taas Witchit näyttää varmaa muka niin tavallisilta pikkutytöiltä. Se on sentään paljon aidompi ja käytännällisempi, ja siinä on myös vähän enemmän vaikutteita oikeasta elämästä sen lisäks että on myös muissa maailmoissa seikkailemista jne. No mutta kuten sanoin, siitä vaan, ihan miten haluatte.

    • Anonyymi

      Hbh

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe