Missä kaikki miehet on??

12847474330484

Mistä 23-vuotias ihana kaunotar voi Turun yöelämässä löytää fiksuja hyvätapaisia työssäkäyviä muodollisesti päteviä noin 30-vuotiaita miehiä?
Forte, Edison, Börs ym. kaikki koluttu ja todettu huonoiksi paikoiksi minun tarkoitustani silmällä pitäen. En millään enää jaksaisi juosta turhan takia ikävissä paikoissa.

52

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen mies

      Olet niin kakara vielä...

      • 12847474330484

        Oliko nyt mielestäsi aikuisen miehen kommentti?
        Vastaa esitettyyn kysymykseen jos tiedät asiasta jotain, muussa tapauksessa ei kannata kirjoitella ikäviä kommentteja mukaville tytöille.


    • 25v ikäloppu.

      kerro miten toimii hyvätapainen ja muodollisesti pätevä, ja mitä tarkoitusta silmällä pitäen........

      • 12847474330484

        Hyvätapainen on tietysti hyvät käytöstavat omaava, muodollisesti pätevällä tarkoitan hyvän näköistä ja tarkoitus on hauskanpito:)


    • 25v ikäloppu

      mitä sun hauskanpitoon sit kuuluu,ja kriteerit hyvännäköiselle hyvätapainen jätkä raflassa, useimmat ympäripäissään,eit kai niin hyvä mesta etsiä vai............

      • 12847474330484

        Hauskanpitoon kuuluu kaikki hauska, niin että kaikilla on kivaa. Älykäs keskustelu, nauraminen, yhdessä humaltuminen ym ym.
        Hyvän näköinen mies nyt tietenkin on kliseisesti pitkä (väh.185cm) ja komea, mutta ei mulla sen tarkempia kriteereitä ole tähän heittää:)
        Ja baari ei tietenkään ole paras paikka etsiä miestä, mutta kun niissä tulee käytyä joka tapauksessa niin voi senkin ajan käyttää hyödyllisesti ja katsella miesseuraa.


    • Missä miehet?

      Kunnon miehet kotona, omat rakkaat kainaloissaan. Jatkuvasti baareissa notkuvien kollien seasta et näitä miehiä löydä.

      • 12847474330484

        No eihän ne nyt millään logiikalla voi kaikki olla varattuja??


      • aikuinen mies 30++++
        12847474330484 kirjoitti:

        No eihän ne nyt millään logiikalla voi kaikki olla varattuja??

        itse olen sinkku mutta harmi kun en asu sielläpäin.


    • 25v ikäloppu

      tumma vai vaalee ,lähdeksä yleensä illan jälkeen himaan, vai toisen himaan. onks tää big brother katsottava rasti ja jos on niin oisko joku siellä sulle sopiva..........

      • 12847474330484

        Miten nämä kaikki liittyy alkuperäiseen kysymykseen?:D Kertokaa nyt joku missä vapaat aikuiset fiksut miehet käy sitten kun käyvät?


    • Provo?

      "12847474330484"
      "Yhdessä humaltuminen".......!!??
      Tenuttele yksinäsi pösilö!

    • hahah

      Aloitus on katkeran miehen, joka on saanut porttikiellon kyseisiin pleisseihin :D

    • kertolasku

      miks pitäis löytää seuraa yöelämästä liikkuuhan miehet päivälläkin. eli löydät mun ihan sieltä missä itsekkin liikut.365 kertaa 31.

    • Poik 87

      Lainataan viestiä kesäkuulta:

      ""Tämä viesti ei ole sarkasmia, tai pilaa, vaan totta... näillä keinoilla pysyt taatusti yksinäisenä vaikkapa baarissa, ilman että kukaan kiinnittää huomiota sinuun tai tulee puhumaan:

      1 Baarissa istuskele tiskin vieressä "kiireisen näköisenä"

      2 Ole kokoajan keskittynyt esim. älypuhelimeesi, sanomalehteen tms.

      3 Pukeudu tylsästi, vältä eism. kirkkaan värisiä huppareita

      4 Pidä naama kokoajan väärinpäin, älä vain hymyile "ujosti"

      5 Pidä tukka huonosti laitettuna, ja luonnollisen värisenä. Älä vaan leikkaa lyhyeksi, värjää esim. punaiseksi tai vihreäksi ja laita pystyyn

      6 Älä ajele turhia karvoja pois, kuten parta, viikset tms.

      7 Mikäli kapakissa on esim. karaokea, älä vain mene laulamaan, vaan jatka istumista tiskillä

      8 Mikäli käytät silmälaseja, älä vaan jätä niitä kotiin, pidä ne tiukasti päässä

      9 Älä missään nimessä vilkuile muita, tai anna hymyä jollekin toiselle asiakkaalle

      Näillä 9 neuvolla pysyt taatusti ilman että kukaan ottaa sinuun kontaktia... uskokaa tai älkää""

      Itse kivan näkönen 27v poika, ja en tee juuri mitään noista kohdista, mut voi tavata lähes missä tahansa baarissa mihin ei maksa sisälle... Pelimies, Alepub, Bolters, Forte, HummPub, Bambu, CocoLoco, Suxes, Marilyn (tiistaisin)...

      Eli ota oppia tosta listalta, niin olisin heti juttelemassa sulle

      • Poik 87

        Voisi kertoa itse nyt omat valintani noihin kohtiin

        1 Baarissa istutaan yksin pöydässä, joskus samassa pöydässä muiden kanssa jos on täyttä

        2 Älypuhelinta ei ole, ja lehtiäkään en lue baarissa

        3 No yleensä musta, tai musta printeillä tms. joskus on toki vihree, sininen, punane, mut harvemmin

        4 Hymyilyä tulee tehtyä aikapaljon, johtuen hyvistä hampaista, ja positiivisesta luonteesta

        5 Nyt on lyhyt, vihreä ja pystyssä... Oho, taisin paljastaa itseni???

        6 No löytyy multa käsikarvat ja jalkakarvat... Ja kulmakarvatkin löytyy

        7 Aika usein tulee lauleskeltua "omituisia" kappaleita, paitti jos on tuntien jono... Työksenikin juonnan karaokea joskus

        8 Ei oo silmälaseja, muutenkin niin hyvä näkö

        9 En nyt "kyttää" mutta joskus ohi kävellessä saatan koitata kohtaako katseet...


      • liibalaaba90878

        Marilynissä tiistaisin?
        Tais kosahtaa siihen..


      • Poik8
        liibalaaba90878 kirjoitti:

        Marilynissä tiistaisin?
        Tais kosahtaa siihen..

        Onhan sitä Turussa muitakin baareja, esim tänään (eilen, keskiviikkona) olin Pelimiehessä ja Bambussa... Ja viikonloppusinkin aina välillä jossai


      • Poik8
        Poik8 kirjoitti:

        Onhan sitä Turussa muitakin baareja, esim tänään (eilen, keskiviikkona) olin Pelimiehessä ja Bambussa... Ja viikonloppusinkin aina välillä jossai

        Eipä ole näkynyt pitkään aikaan AINUTTAKAAN yksin ollutta tyttöä missään baarissa... Sit ihmettelet kun ei seuraa löydy


      • hurrrdurrrrrdurrrr
        Poik8 kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt pitkään aikaan AINUTTAKAAN yksin ollutta tyttöä missään baarissa... Sit ihmettelet kun ei seuraa löydy

        Kuka nyt yksin viittii lähetä? Voi niitä miehiä katsella seurassakin. Ja jos käyt joka päivä baarissa niin kuulostaa siltä ettet nyt vastaa ap:n etsimää henkilöä :D


      • Poik8
        hurrrdurrrrrdurrrr kirjoitti:

        Kuka nyt yksin viittii lähetä? Voi niitä miehiä katsella seurassakin. Ja jos käyt joka päivä baarissa niin kuulostaa siltä ettet nyt vastaa ap:n etsimää henkilöä :D

        "Kuka nyt yksin viittii lähetä?"

        Se joka haluaa SEURAA, kuten vaikkapa MINÄ. Tuskin kukaan mua tulee hakemaan jos oon 5 jätkän kanssa samassa pöydässä?

        Ja olen töissä 3 paikassa osa-aikaisena, esim. tämä ilta vapaana, la-su-ma töitä, eli ma-ilta seuraavan kerran vapaana.

        Mut saat kyllä pysyäkin yksinäisenä, en mä (tai moni muukaan) ainakaan viitti mennä häirittee, jos on toisella valmiiks jo seuraa


      • hurrrdurrrrrdurrrr
        Poik8 kirjoitti:

        "Kuka nyt yksin viittii lähetä?"

        Se joka haluaa SEURAA, kuten vaikkapa MINÄ. Tuskin kukaan mua tulee hakemaan jos oon 5 jätkän kanssa samassa pöydässä?

        Ja olen töissä 3 paikassa osa-aikaisena, esim. tämä ilta vapaana, la-su-ma töitä, eli ma-ilta seuraavan kerran vapaana.

        Mut saat kyllä pysyäkin yksinäisenä, en mä (tai moni muukaan) ainakaan viitti mennä häirittee, jos on toisella valmiiks jo seuraa

        No me ainakin mennään tyttöporukalla. En kyllä yksin lähtis, ihan tylsää.


      • Turu Poika
        hurrrdurrrrrdurrrr kirjoitti:

        No me ainakin mennään tyttöporukalla. En kyllä yksin lähtis, ihan tylsää.

        Noo, sen voi sitten ite päättää meneköö kavereiden kanssa... Tai meneekö yksin etsimään seuraa...

        Itse tosiaan kun menen baariin, ja olen yksin, niin menen ihan omaan pöytään, joten kaikki tajuaa missä mennään, ja ei, en ole mikään ruma, lihava, invalidi, tms. vaan aika kivan näkönen nuori poju.... Noita yksin olevia naisia kun ei juuri näy, miehiä näkyy VÄHÄN...

        Joten älä ihmettele miksi ei seuraa löydy jos oot jo seurassa.

        Tänään en mennyt baariin, en yksin, enkä seurassa... Ens tiistaina ehkä...

        En saisi seuraa senkään vertaa, jos istuisin kiireisin näköisenä jossain porukassa


      • hurrrdurrrrrdurrrr
        Turu Poika kirjoitti:

        Noo, sen voi sitten ite päättää meneköö kavereiden kanssa... Tai meneekö yksin etsimään seuraa...

        Itse tosiaan kun menen baariin, ja olen yksin, niin menen ihan omaan pöytään, joten kaikki tajuaa missä mennään, ja ei, en ole mikään ruma, lihava, invalidi, tms. vaan aika kivan näkönen nuori poju.... Noita yksin olevia naisia kun ei juuri näy, miehiä näkyy VÄHÄN...

        Joten älä ihmettele miksi ei seuraa löydy jos oot jo seurassa.

        Tänään en mennyt baariin, en yksin, enkä seurassa... Ens tiistaina ehkä...

        En saisi seuraa senkään vertaa, jos istuisin kiireisin näköisenä jossain porukassa

        Ei tarvi olla kiireisen näköinen vaikka olisikin tyttöporukassa ja kyllä miehen nyt sen verran täytyy uskaltaa tehdä että tulee puhumaan. Vai pelkääkö aikuisetkin miehet että tytöt/naiset puree? Enpä usko. Usein on miehet tulleet juttelemaan vaikka istuisi missä porukassa. Eihän tässä nyt missään yläasteella enää olla.


      • Turun P
        hurrrdurrrrrdurrrr kirjoitti:

        Ei tarvi olla kiireisen näköinen vaikka olisikin tyttöporukassa ja kyllä miehen nyt sen verran täytyy uskaltaa tehdä että tulee puhumaan. Vai pelkääkö aikuisetkin miehet että tytöt/naiset puree? Enpä usko. Usein on miehet tulleet juttelemaan vaikka istuisi missä porukassa. Eihän tässä nyt missään yläasteella enää olla.

        Jos on seuraa, niin en todellakaan tule häiritsemään.

        Sama juttu jos itse olen "laumassa" niin en halua ketään häiritsemään, se on TUNGETTELEMAA

        Koita ensi kerralla, mene yksin baariin, istu omaan pöytään, älä vaan kaiva esiin puhelinta tms. Voin taata että 30 min niin joku on sun kanssa samassa pöydässä, esim. minä joka teen tuota samaa...

        Ja edelleen, en ole mikään lihava ruma karvanen sika, vaan ihan näpäkkä poju


      • Vastaas tähän
        Turun P kirjoitti:

        Jos on seuraa, niin en todellakaan tule häiritsemään.

        Sama juttu jos itse olen "laumassa" niin en halua ketään häiritsemään, se on TUNGETTELEMAA

        Koita ensi kerralla, mene yksin baariin, istu omaan pöytään, älä vaan kaiva esiin puhelinta tms. Voin taata että 30 min niin joku on sun kanssa samassa pöydässä, esim. minä joka teen tuota samaa...

        Ja edelleen, en ole mikään lihava ruma karvanen sika, vaan ihan näpäkkä poju

        Menikö oikein, että pointtisi on siis et että tulisi tulla huomatuksi. Eli olemassa yksinään jossain pöydässä tai sitten räväkällä ulkonäöllä?


      • Tosin itse olen huom
        Vastaas tähän kirjoitti:

        Menikö oikein, että pointtisi on siis et että tulisi tulla huomatuksi. Eli olemassa yksinään jossain pöydässä tai sitten räväkällä ulkonäöllä?

        Tosin itse olen huomannut sen mitä söpömpi/räväkämpi tyttö/poika niin sitä mitättömämpi se on lähes aina, eli ei juttele muiden kanssa, tai tee juuri mitään. Oli sitten kyse työpaikasta tai baarista, tai lähes mistä tahansa.

        Mutta edelleen, miksi olla seurassa, jos etsii seuraa


    • mm--- huokasu

      Pippelistä.

    • OATA TIKKARI

      Pysy kotona sitten, kylläpä olet lapsellinen 23v.

    • L O L

      Aika hauska veto tytöltä. Liikkuu seurassa, ja ihmettelee kun ei ole seuraa... Pisti oikein naurattamaan hänen kommentti

    • udeira

      Showroom oli ihan jees paikka kun käytiin viikonloppuna. Miehet siel oli just jotain 30 hujakoilla ja osa jopa ihan hybän näkösiä :D
      Meille ainakin irtos hauskaa seuraa ja ilmaisia juotavia:)
      Kannattaa käydä tsekkaamassa.

      • Turun P

        Pari kysymystä paikkaan liittyen

        1 Maksaako oluttuoppi yli 5€

        2 Maksaako paikkaan sisälle

        Jos jompaan kumpaan vastaus on kyllä, niin mua ette tule siellä näkemään


      • udeira
        Turun P kirjoitti:

        Pari kysymystä paikkaan liittyen

        1 Maksaako oluttuoppi yli 5€

        2 Maksaako paikkaan sisälle

        Jos jompaan kumpaan vastaus on kyllä, niin mua ette tule siellä näkemään

        En tiedä oluen hinnoista kun en sitä juo, mutta voisin kuvitella et yli 5e maksaa.
        Ja sisään maksaa 6-8e ilman kantiskorttia ja narikka 3e. Not bad siis.


      • Turun P
        udeira kirjoitti:

        En tiedä oluen hinnoista kun en sitä juo, mutta voisin kuvitella et yli 5e maksaa.
        Ja sisään maksaa 6-8e ilman kantiskorttia ja narikka 3e. Not bad siis.

        Eli mua ei siellä tule näkymään, ei yksin ei laumassa. OK. hinta on alle 5€ tuoppi, ja jos maksaa sisään, niin silloin noin 2€ tuoppi.

        Tosin huomenna ja lauantaina menen yökerhoon yksin. Voisin lyödä 102€ vetoa että kirjoituksen aloittajaa en tule siellä näkemään yksin


      • udeira
        Turun P kirjoitti:

        Eli mua ei siellä tule näkymään, ei yksin ei laumassa. OK. hinta on alle 5€ tuoppi, ja jos maksaa sisään, niin silloin noin 2€ tuoppi.

        Tosin huomenna ja lauantaina menen yökerhoon yksin. Voisin lyödä 102€ vetoa että kirjoituksen aloittajaa en tule siellä näkemään yksin

        Miks kukaan menis yökerhoon ja viekä yksin? Siel on keski-ikä n.16. Siis lol.
        Baariin mennään pitämään kavereiden kanssa hauskaa ja kuten täällä jossain edellä joku totesi niin siinä samalla voi kattella miehii mut ei se oo se pääasia.


      • Turun P
        udeira kirjoitti:

        Miks kukaan menis yökerhoon ja viekä yksin? Siel on keski-ikä n.16. Siis lol.
        Baariin mennään pitämään kavereiden kanssa hauskaa ja kuten täällä jossain edellä joku totesi niin siinä samalla voi kattella miehii mut ei se oo se pääasia.

        "Miks kukaan menis yökerhoon ja viekä yksin?"

        Jos haluaa SEURAA... Silloin mennään yksin baariin, yökerhoon, laivalle tms.

        Jos menen pitämään HAUSKAA, niin silloin pyrin ottamaan kaverilauman mukaan.... Tänään menen ehkä marilyniin yksin. seuran hakukin mielessä, mutta pääasiana muutama kalja ja karaokebiisi


      • Turun P kirjoitti:

        "Miks kukaan menis yökerhoon ja viekä yksin?"

        Jos haluaa SEURAA... Silloin mennään yksin baariin, yökerhoon, laivalle tms.

        Jos menen pitämään HAUSKAA, niin silloin pyrin ottamaan kaverilauman mukaan.... Tänään menen ehkä marilyniin yksin. seuran hakukin mielessä, mutta pääasiana muutama kalja ja karaokebiisi

        Miksei niitä voi yhdistää? Ootko vähän yksinkertainen? Sitä seuraa voi katsastaa myös kavereiden kanssa ollessa.


      • udeira
        namur kirjoitti:

        Miksei niitä voi yhdistää? Ootko vähän yksinkertainen? Sitä seuraa voi katsastaa myös kavereiden kanssa ollessa.

        Olin juuri sanomassa samaa :DD siis miksi muka niitä ei vois tosiaan tehdä yhdessä?? Kysyn vaan..


      • Turun P
        namur kirjoitti:

        Miksei niitä voi yhdistää? Ootko vähän yksinkertainen? Sitä seuraa voi katsastaa myös kavereiden kanssa ollessa.

        Jos on seurassa, niin on aika paha etsiä seuraa.

        Mutta jos on yksin, niin MUUTKIN tajuaa miksi olet paikalla....

        Olihan eilen yökerhossa yksi tyttö yksin... kunnes parin minutin jälkeen ravasi paikalle hänen kaverinsa... Ei siellä muita yksin olleita sitten näkynyt...


        Eli älä valita että ei löydy seuraa jos et sitä oikeasti halua, siis OIKEASTI


    • Turun P

      Eipä ole törmätty yksinäisiin naisiin, vaikka käyty baareissa ja yökerhoissa muutamia kertoja tällä viikolla... Oikeastaan en ole törmännyt ainuaankaan

    • Jalander

      Kun laitat kuukkelin hakusanoiksi

      turun ruskea talo

      niin sinulle selviää kammottava totuus missä turkulaismiehet ovat.

    • tummayllätys

      raisk

    • Turun P

      Eilen kävin Apollossa, ja siellä oli yksin tosi, tosi, tosi söpö poika omassa pöydässään (siis mun lisäksi) ja oli tosiaan sen näkönen et kaipaa seuraa. ei ollut kuulokkeet korvilla, kännykkä kädessä tai täyttänyt ristikkoa Jos oisin tyttö, niin oisin käynyt heti kiinni

    • Eilen tuli käytyä Mä

      Eilen tuli käytyä Mäntytuopissa, Sir Okkesissa, ja Apollossa.... Ei näkynyt ainuttakaan yksin ollutta tyttöä.

      Eli turha valittaa että ei löydy seuraa, jos ei ole yksin baarissa. Jos on jo seurassa, niin se on paljon vaikeampaa

    • Turun P

      Tänään tämä 27v "poju" menee käymään forteen yksin (ilmainen sisäänpääsy) voisi vannoa nyt jo että en näe siellä yksin olevia tyttöjä

    • ihänäherpes

      Mistä 23-vyötiäs ihänä käynötär vöi Tyryn yöelämässä löytää fiksyjä hyvätäpäisiä työssäkäyviä myödöllisesti päteviä nöin 30-vyötiäitä miehiä?

      • käynisäids

        Päräs kömmentti kökö ketjyssä
        XD


    • Mikä vikä

      Empä ole vielä(kää) törmännyt yhteenkään Turkulaiseen yksinäiseen tyttöön baarissa... Aina ne niitä kikattavia tyttöporukoita on....

      Et katso peiliin

      • Hauska mäkin kävin lauantaina apollossa ja sunnuntaina fortessa viime viikolla, ihan yksiksen ryyppämässä raha menny viinaan yhtensä satanen.


      • ruusy kirjoitti:

        Hauska mäkin kävin lauantaina apollossa ja sunnuntaina fortessa viime viikolla, ihan yksiksen ryyppämässä raha menny viinaan yhtensä satanen.

        Alussa kun kävin tarkoituksena oli hakea jatkoksi naisseura, mutta nyt enemmän menny pääseminen känni tilan. Ei oiken enää baarista enää tarkoitus hakea naisseura. Ainoastan silloin kun olen ihastunut johonkin naisen, silloin voisi yrittä häntä. Mutta kun ikä tulee vaatimukset nousevat kokkeaksi naisten suhten. Varsin kännipääsä


      • Minä olen törmänny yksinäiset naiset yökerhoissa, heitä on paljon helpompi saada jatkolle kun tyttö porukoissa olevia.
        Peilissä näytän komealta kundilta känni päässä


    • Outer

      Miehet ovat vaginassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe