Onko täällä miehiä jotka haluaisivat lapsen, mutta ei ole löytänyt kumppania?
Sinkkumiehiä jotka haluaisivat lapsen?
12
248
Vastaukset
- Haistakaa vittu!
Voi helevetti teitä luusereita. Älkää nyt vaan vittuvie lapsia tehkö tuosta noin vain jonkun ekan vastaantulevan tollon kanssa. 12/32 on vinha totuus!
- vainjoku1
Ap lisää kysymyksen.
Miksi olette sinkkuja?
En etsi siemenen luovuttajaa, vaan haluaisin ihan suhteen ja lapsen. Minulle lääkäri kehoitti alkaa suunnittelemaan lasta pikaisesti jos sellaisia vielä haluaisin. Tuli sitten mieleen, että onko olemassa siis ihan oikeasti miehiä, jotka potevat ns. vauvakuumetta. Itse olen nuori, joten samanikäiset miehet tuppaa kaikki olemaan materiaalia "ehkä sitten joskus"- isä 45v
Hetkinen.. olet nuori, mutta lääkäri kehotti suunnittelemaan lasta pikaisesti. Miksi?
Mutta kyllä, mieskin voi haluta lasta. Itselläni on jo yksi, mutta äitinsä löysi jo äitiyslomalla uuden miehen. Lisääkin lapsia haluaisin, mutta ei vaan ole oikeaa naista löytynyt (ikäiseni naiset ovat jo lopettaneet lapsenteon).
En kuitenkaan tällaisella palstalla ala yhteystietojani jakelemaan. Kyllä lapsenteossa pitää olla muutakin taustalla kuin pelkkä halu saada lapsi.
- pasi46
hei olen sinkku pasi 44/180/86 ja mukava, avoin, hellä, romanttinen, huumorintajuinen, lempeä ja fiksu. pussailen ja otan sinut mielelläni myös syliin tai kainaloon. en juo enkä tupakoi. olen eroottinen, tunteellinen, lempeä, ja avoin ja otan naiseni huomioon joka päivä. minulla ei ole lapsia. viihdyn luonnossa, olen eläinrakas ja liikunnallinen, mökkeilen [email protected]
- jwer
Mikä on sinun sähköpostiosoitteesi?
- jwer
Kun minun sähköposti osoite on jorijorijori993gmail.com. Toivoisin otsekin pysyvää juttua
- kai33
Täällä olisi terve sinkku voisin muutaman kerran sut siittää 040-3631755
- Haista-sinä
Terve sinkku ja hoidossa olet ollut?
- Kejrufjdkkd
Onko ap muuten terve? Taloudellinen tilanteesi? Perinnöllisiä sairauksia kuten cp tai muuta sellaista?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984