Eli ongelmana on että kun ruokapisteet tuli täyteen, ei pysty enään tekee ruokaa. Minkä helvetin takia?!?!
Osaisko joku neuvoa miten tästä nyt eteenpäin.. Ajattelin yrittää ruokauraa, jos siellä joku kämmi sattuis ja lähtis pisteitä. Ongelma vaan se, että nehän kertyy koko ajan kun ruokaa tekee....Apua!
Ruuan teko ei onnistu!
13
939
Vastaukset
- Sims1994
Heh!!! tää ei oo ny vastaus tohon mut ootteks te kattonu t-v:stä (sims2) sitä ruokaohjelmaa? ni siinä on semmonen juttu ku se nainen (siellä t-vssä)
kuoli tulipaloon ku se oli tekemässsä ruokaa. vähän.. ..tuota... ...raaka...!! kheh!- T1ku
:OO Miten et pysty??? nehän kuolee nälkään?
T1ku kirjoitti:
:OO Miten et pysty??? nehän kuolee nälkään?
Enpä ole itse vielä mitään simiä niin kauvaa pelannu, että ois tuollei käynyt. Mutta nyt kun rupee ajattelemaan, niin noinhan siinä käy jos rupee kovasti ruuanlaittopisteitä metsästelemään. Kumma juttu, tuo pitää kyllä selvittää, kun sellainen varmaan tulee mullakin joskus vastaan. Voi olla, että kyseessä on ohjelmointivirhe tai jotain...
- loo
alesia kirjoitti:
Enpä ole itse vielä mitään simiä niin kauvaa pelannu, että ois tuollei käynyt. Mutta nyt kun rupee ajattelemaan, niin noinhan siinä käy jos rupee kovasti ruuanlaittopisteitä metsästelemään. Kumma juttu, tuo pitää kyllä selvittää, kun sellainen varmaan tulee mullakin joskus vastaan. Voi olla, että kyseessä on ohjelmointivirhe tai jotain...
Mulla on siinä perheessä toinen joka tekee ruuat. Jos ei kotona ja toinen nälissään niin tilaan pitsaa. Aikani ihmettelin miten yhtäkkiä kävi noin ettei ruokaa pysty tekee. Vaihtoehdoiksi tulee vaan pullojen jonglööraus tai tarjoa vauvalle ruokaa tai tarkista ruokatilanne. Paha vaan että sillä toisellakin tulee kohta ruokapisteet täyteen.
Jos jollakin ois neuvoja, ikikiitollinen olisin - uke
loo kirjoitti:
Mulla on siinä perheessä toinen joka tekee ruuat. Jos ei kotona ja toinen nälissään niin tilaan pitsaa. Aikani ihmettelin miten yhtäkkiä kävi noin ettei ruokaa pysty tekee. Vaihtoehdoiksi tulee vaan pullojen jonglööraus tai tarjoa vauvalle ruokaa tai tarkista ruokatilanne. Paha vaan että sillä toisellakin tulee kohta ruokapisteet täyteen.
Jos jollakin ois neuvoja, ikikiitollinen olisintarkissta se ruoka tilanne. jos jääkaappi on tyhjä niin tilaa ruokaa puhelimella tai tietokoneella.
- jalesi
alesia kirjoitti:
eiko nii jos sul on puhelin voit soittaa kokille puhelimella ja se kokki tulee sun taloo ja palkkaa se ni se voi teha ruokaa
- T1ku
jalesi kirjoitti:
eiko nii jos sul on puhelin voit soittaa kokille puhelimella ja se kokki tulee sun taloo ja palkkaa se ni se voi teha ruokaa
Luulen että jääkaappisi on tyhjä...?
- loo
T1ku kirjoitti:
Luulen että jääkaappisi on tyhjä...?
Ei ole jääkaappi tyhjä, ei. Kuten tossa aiemmin kirjotin toinen perheenjäsen voi tehdä ruokaa. Kokeilin vielä toista taloutta, kehitin siinä ruuanlaittopisteet huippuun. Ei onnistu silläkään ruuan teko.Eli siitä se johtuu! Mistä mä sen kokin puhelimesta löydän?? Ei mulla näy!
loo kirjoitti:
Ei ole jääkaappi tyhjä, ei. Kuten tossa aiemmin kirjotin toinen perheenjäsen voi tehdä ruokaa. Kokeilin vielä toista taloutta, kehitin siinä ruuanlaittopisteet huippuun. Ei onnistu silläkään ruuan teko.Eli siitä se johtuu! Mistä mä sen kokin puhelimesta löydän?? Ei mulla näy!
Tuota pitopalvelua ei voi tilata puhelimen kautta, kuin Sims1 pelissä. Mitä jos kokeilisit pakata tonttisi perheesi talovalikkoon ja muuttaisit sitten ne välittömästi taloineen takaisin samaan kohtaa?
Luultavasti taas pelin bugi. Simssin tekijät varmaan alkaa kohta tekemään jotain päivitystä joka korjaa useimmat bugit.
- Inuliini
Juups.Olen kyllä itekkin tuota kakkosta pelannu.Ruuanlaittopisteet on kyllä täysillä ja ruokaa voi tehdä niinkuin ennenkin.että siitä ei ainakaan johdu...Ei tästä kyllä mitää apua oo mutta väärinkäsityksen oikaisin.Vai olisiko niin että windows vaikuttaa jotenkin?Itselläni on xp.
- loo
Inuliini kirjoitti:
Juups.Olen kyllä itekkin tuota kakkosta pelannu.Ruuanlaittopisteet on kyllä täysillä ja ruokaa voi tehdä niinkuin ennenkin.että siitä ei ainakaan johdu...Ei tästä kyllä mitää apua oo mutta väärinkäsityksen oikaisin.Vai olisiko niin että windows vaikuttaa jotenkin?Itselläni on xp.
En kyllä tiiä sitten mikä se on, mutt kaksi kertaa nyt käynyt niin. Grillata pystyi ekana, mutta sitten sekin katosi. Nyt ei voi kuin antaa vauvalle pullon. xp on mullakin
- loo
loo kirjoitti:
En kyllä tiiä sitten mikä se on, mutt kaksi kertaa nyt käynyt niin. Grillata pystyi ekana, mutta sitten sekin katosi. Nyt ei voi kuin antaa vauvalle pullon. xp on mullakin
Eikö kukaan osaa auttaa?!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897