Kumpi parempi, jos digiboksin hommaa ? Ainakin TV1000 halvempi (20 egeä), Canal taitaa olla 27 erkkiä.
TV1000 vai Canal + ???
8
2796
Vastaukset
- viritin
Tarkistetaanpa = Tv1000 tulee vain satelliitin kautta Sirius5E
Onnistuu vain satelliittivirittimellä=hinta 1 eur .
Canal tulee Thor1w ja maanpäällisisessä kanava nipussa C . Tässä viritin ei maksa mitään malli Combo sat./digibox -yhdistelmä tulee kaupan mukana kun tilaat kanavat.- Minä itee
Mitä sää höpötät???
Tietenkin Canal ja TV1000 näkyy digiboxin kautta.
Kysyjä on ihan oikeassa.
Itse otin CanalPlussan - viritin
Minä itee kirjoitti:
Mitä sää höpötät???
Tietenkin Canal ja TV1000 näkyy digiboxin kautta.
Kysyjä on ihan oikeassa.
Itse otin CanalPlussanAlkuperäinen henkilö ei kertonut onko hänellä kaapeliboxia ?
- Jape
viritin kirjoitti:
Alkuperäinen henkilö ei kertonut onko hänellä kaapeliboxia ?
On kaapeliboksi
- viritin
Jape kirjoitti:
On kaapeliboksi
Ei muuta kuin tilaamaan vaikka canal
Jos sieltä voi valita ?
- Pose
Se on ihan makuasia kumman ottaa, hintaero nyt ei kuitenkaan mikään mahdoton ole. Mulla on ollu ensin canal, ja nyt tv1000. Itse enemmän pidän tv1000.nen tarjonnasta. Eli mun mielestä parempi on viasatin tv1000
- Petri
On Filmnet!
- Jape
Petri kirjoitti:
On Filmnet!
TV1000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069