Nussin anoppia

Hujoppi

Olen opiskelemassa urheiluhierojaksi. Eräänä päivänä anoppini sitten pyysi mina hieromaan hänen kipeytyneitä lihaksiaan.

Anoppini on todella seksikäs, kiinteävartaloinen, upea säärinen aikuinen 49-vuotias nainen. Hän harrastaa tanssimista ja käy kuntosalilla.

Aloitin hieromisen selästä, niskasta ja hartioista. Sitten aloin hieromaan pohkeita josta etenin takareisiin. Nautin suunnattomasti hieroessani häntä. Sitten aloin hieromaan pakaralihaksia. Ehdotin sitten hänelle, että olisi parempi hieroa pakarat, jos hän riisuisi pikkuhousut. Kommenttiani seurasi lyhyt hiljaisuus, johon minä sitten lisäsin hädissäni, että pakarat voisi peittää pyyhkeellä. Pakarat sitten peitettiin pyyhkeellä. Hieroin pakaroita ensin sivelemällä lihakset lämpimiksi, samoin kuin muutkin kehon lihakset. Sitten pusertelemalla voimakkaammin. Siinä sitä sitten hierottiin anopin paljasta persettä ja juteltiin niitä näitä.

Sitten kun pusertelin pakaralihaksia, jalkoväistä kuului sellaista märän piillun "lits" ääntä. Seurasi taas vaivaatunutta hiljaisuutta, mutta jatkoin hieromista. Anoppi päästi nautinnollisia huokauksia. Sitten tapahtui jotakin, kullini alkoi kovettumaan. Anoppini huomasi sen kun syrjäsilmällä vilkaisi verkkareiden etumusta. Hän jotenkin ilmeiseti vaistomaisesti levitti reisiää vähän enemmän toisistaan erilleen ja minä hieroin pakaroita hyvin läheltä pillua. Kullini kovettui täyteen mittaansa, oli aivan hiljaista. Sitten jotenkin ilmeiseti vaistomaisesti käteni lipsahti pilulle, johon anoppi jotakin älähti, lievästi säikähtäen. Hän levitti jalkojaan enemmän toisistaan erilleen ja minä työnsin peukalon hänen sisäänsä ja samalla muilla sormilla hieroin hellästi huulia ja klitorista. Anoppi voihki todella äänekkäästi. Laskin sitten housuni alas ja kohotin anoppia lonkasta konttausasentoon ja työnsin kullini hänen pillunsa perukoille. Siinä sitä sitten nussittin anoppia takaapäin olohuoneen lattialla, jonka jälkeen hän sitten tuli päälleni ratsastamaan ja minä pidin kiinni pakaroista. Lauettiin molemmat aika nopeasti. Jonka jälkeen oltiin todella hiljaisia, puettiin päällemme ja mentiin tupakalle. Sanoin vain, että etureidet jäi hieromatta, johon sain vastaukseksi hymyn. Ensi viikolla lupasin taas mennä häntä hieromaan.

9

21316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-Olli

Mitä jos anoppisi tytär vierailee näillä sivuilla?

• eräs anoppi

Oman tyttäreni 18 v poikaystävä ihastui aivan selvästi minuun hänen seurustellessaan tyttäreni kanssa. Meillä ollessaan hän ei saanut minusta silmiäään irti, sen huomasin, onneksi tytär ei. Olin tosi vaivautunut, aina piti miettinä mitä voin tehdä ym. ja mitä mulla on päällä. Olen 40-vuotias. Heidän suhteensa kyllä sitten loppui, eli tämä tilanne laukesi. Mutta, en ikimaailmassa olisi voinut kuvitellakaan mitään hänen kanssaan ja loukata tytärtäni. Moraalikin tulisi muistaa. Minusta teitte väärin ja toivon ettet ole naimisissa hänen tyttärensä kanssa.

• Hujoppi

Väärin tein, olen ehdottomasti samaa mieltä. Morkkis on kauhea. Tuntuu todella raskaalta pitää sisällään tällaista salaisuutta. Toisaalta kokemus oli järkyttävän IHANA. Kulli on kokoajan pystyssä kun muistelen tapausta. Töissäkin käyn välillä vessassa runkulla. Tyttöystäväni kanssa seksi luistaa ja tuntuu entistäkin paremmalta, hän on aivan ihana. Anopista en ole varma, että mitä hän tapauksesta on mieltä ja mitä mahtaa tulevaisuudessa tapahtua. Meillä on lämpimät välit olleet tähän asti. Nyt häntä ei ole muutamaan päivään näkynyt, eikä hänestä ole mitään kuulunut. Kovasti huolissan olen tulevaisuudesta, siitä miten meidän käy. Asia on sellainen, että sen ei soisi paljastuvan kenellekään. Toisaalta elämmähän tämä vain on. Ihmiset tekevät elämässää paljon väärin. Olen sitä mieltä, että tapahtumat menivät sekä oikein, että väärin. Miten itse suhtautuisit, jos jostakin syystä sinullekkin olisi käynyt näin?

• luin pervon stoorin

aivan oikeesti,oot sä kyl ihan sicco

• Elämäni upeinta....

Olen 27v aviomies ja vävy...anoppini on 52v - rehevän muodokas aikuinen nainen. Minulla on nuoruudesta asti ollut pienoinen fetissi kaikeen kiiltävään - erikoisen kiihottavia ovat satiiniset naisten alusasut ja varsinkin ns. maxipöksyt.
      Vaimoni on enemmän sloggiihmisiä....valitettavasti...

Kerran appivanhempani olivat matkoilla ja olimme vaimoni kanssa kukkien kastelijoina - eräänä iltana pääsin kuitenkin yksin appivanhempieni asuntoon, koska vaimoni oli jumpassa. Kukat kasteltuani ajattelin vilkaista anopin vaatekaappiin.....ja löysin kaksi hyllyllistä aivan ihania satiinialusasuja.

Aikaa kului muutama kuukausi - appeni oli työmatkalla - vaimoni samoin - olin anopin luona tekemässä pientä saunaremonttia - anoppi meni käymään kaupassa - en voinut vastustaa kiusaausta palata kaapille - pengoin pöksyjä innoissani.

Palasin kotiin iltapäivällä - illalla anoppini soitti ja sanoi, että voisin tulla saunaan jos haluaisin - hän oli juuri käynyt ja totesi kiuasremontin onnistuneeksi. Lupasin tulla - soitin ovikelloa ja anoppi avasi oven aamutakissaan. Hän sanoi, että voisin mennä suoraan saunaan. Saunan jälkeen menin takaisin sisälle - anoppi oli kattanut kahvit - kahvia juodessamme huomasin, että anopin aamutakki oli auki ja alla pilkistelivät aivan upean kiiltävät rintsikat ja maxi-malliset pöksyt - liukasta ja kiiltävää kullanväristä satiinia. Anoppi huomasi, että tuijotin hänen avonaista aamutakkiaan. Yht`äkkiä hän kysyi "ovatko pöksyt paremmat täytettynä vai ilman"...menin aivan vaikeaksi - kasvoja kuumotti - en saanut sanaa suusta - anoppi kertoi aavistaneensa minun penkoneen pöksyjään ja tänään hän oli järjestänyt minulle ansan - ennen kauppaan menoaan hän oli tarkistanut vaatekaappinsa järjestyksen ja palattuaan huomannut minun penkoneen sitä.

Anoppi rauhoitteli ja sanoi ymmärtävänsä - kyseli eikö hänen tyttärellään ole satiinisia pöksyjä? Kerroin tilanteen....samassa anoppi riisui aamutakkinsa ja tuli aivan eteeni - kysyen haluaisinko koskettaa täpötäysiä pöksyjä...hänen kavellessään muhkeat pakarat liikkuivat kiduttavan seksikkäästi kiiltävän satiinin alla - anoppini keimaili minulle ja kääntyili edessäni esitellen runsaita sulojaan....
      Kaikki tämä johti villiin naintiin sohvalla - tämän tapauksen jälkeen olen saanut anopiltani "alusvaateshown" muutamia kertoja - ja pakko sanoa - ne kerrat ovat olleet elämäni parasta seksiä!

• Kiihottaa kuitenkin!

Omakin anoppini harrastaa lähes säännöllisesti kiusaamistani vilauttelemalla paikkojaan ja unohtelemalla hepeniään milloin minnekin.
      Eräs hänen mieliharrastuksensa on pyllistely varsinkin kesäisin....hän tekee kaikkea tätä vain silloin kun olemme kahdestaan....
      Koskaan ei kuitenkaan mene pidemmälle....välillä tuntuu, että tulen hulluksi!

• Kateellinen

Todella ihana juttu. Jos on tosi olen sinulle todella kateellinen. Toivottavasti elämä pysyy kuitenkin raiteillaan teillä. Moni poika haaveilee moisesta, ainakin minä. Oma anoppinikin on nimittäin todella seksikäs, niinkuin mehukas sopivan kypsä omena. Hänkin on aika estoton, ei häpeile alastomuuttaan. Olen ollut anopin kanssa joskus mökillä ja olen nähnyt hänet useita kertoja alasti. Luulen, että hän tietää, että ihailen hänen upeaa seksikästä vartaloaan, mikä tuntuu vieläkin kiihottavmmmalta. Olen monet runkut suorittanut ajattelemalla anoppia. Voi kumpa pääsisin häntä panemaan. Yleensä ottaenkin olen aikalailla kiinnostunut kypsempään ikään ehtineistä naisista, mutta kukapa normaali kypsä nainen ottaisi vakavasti tällaista poikasta.

• hui

Enpä kamalampaa näkyä tiedä kuin anoppini... tuli pahoinvointikohtaus jo pelkästä otsikosta... näen sen hampaattoman hirvityksen edessäni sieluni silmin... aaargh meni yöunet, kiitti v*tusti:D

• keksitty nimi

Olin risteilyllä ja tapasin naisen 48v. Tanssin ja vietin iltaa hänen kanssa. Lopulta päädyin hänen hyttiin jossa rakastelimme.
      Meni noin vuosi tapasin nykyisen kihlattuni.
      Tuli se päivä että menin ensimmäistä kertaa hänen vanhempiensa luokse..... sielä oli tämä laiva seikkailussa ollut nainen... meinas tulla pupu pöksyyn tilanne oli tukala mielestäni. Kukaan ei huomannut mitään eikä sen jälkeen ole ollut mitään. Anoppi on ollut aina niin kuin sitä ei olis ikinä tapahtunut. Tosin mieltäni painaa se kun kihlattuni on siinä uskossa että minulla on vähän seksikokemuksia niin kuin hänelläkin. Mitä teen omatuntoni kanssa??? kertoisin jos uskaltaisin. mutta se olis kaiken loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      61
      2890
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      47
      2509
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      101
      2146
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1385
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1219
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      183
      917
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      863
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      65
      782
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      747
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      726
    Aihe