Muistoja Laukaasta ?

tällästäkaikkee

Onko kellään mitään muistoja Laukaaseen liittyen? Ennen oli kylällä herkkuvakka, sudentassu, krouvi, sarkabaari, mitähän muita? K-market eerikki.
Sitten ne ainaiset samat juopot k-marketin kulmalla kyttäämässä. Jokis kioski oli auki aikasemmin jne..

77

5109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K. Hautala

      Ei ole.

    • QQ34

      Sarkka ravintola, juoppo sieltä K-marketin nurkalta tulee oksennus kun ajaa Laukaan ohikin Laukaan naiset olivat tosi antelijaita osa jopa pyyti siinähän kallun tuvan takana niitä pantiin kesäaikaan.

      • jaapasunjaa

        Nakkikoivet oikein rivissä.

        Sitten oli tämä hintalaukaus kauppa ja spar. S-market oli ennen rautian tiloissa. Kirpputori tais olla midian alakerrassa. Joku mummovaateliike oli herkkuvakan alakerrassa.


      • Keskusta

        Niinpä herkästi tytöt tussua antoivat monet seurusteli vielä Laukaan juntin kans
        mutta jätkät runkkasivat autoja mielummin kun muijia sit panettivat itteensä meillä "juopoilla"


    • shittiä

      Ei mitään hyviä muistoja kiroan alimpaan helvettiin koko kylän

      • E. Kauto

        Einkertakaikkiaan.

        hyvin muisto on kun paskatti ja menin paskalle jyväskylään. Laukaaseen en kakkaa.


      • ajan haaskausta
        E. Kauto kirjoitti:

        Einkertakaikkiaan.

        hyvin muisto on kun paskatti ja menin paskalle jyväskylään. Laukaaseen en kakkaa.

        Itse en kusekaan siihen kylään päin


    • muistoja

      Jokiksen aukioloajat ovat kyllä erikoiset. Joskus siinä seinässä luki avoinna 9-21 ja nykyään on juuri toisinpäin eli aukeaa klo 21 ja menee kiinni aamu 9. Ihmetyttää vaan miten noilla aukioloilla pärjää mutta ilmeisesti kannattaa kun on ollut näin jo useamman vuoden. Sarkka oli ensin ja muutti sitten nimensä Krouviksi mikäli oikein muistan ja olikin pitkäikäisin baari Laukaassa ellei joskus muinoin ole ollut joku vielä kauemmin. Jos joku muistaa tarkemmin olisi hauska tietää. Juoppokerhot kyllä pysyvät vaikka jäsenet vaihtuvatkin.

      • ......

        Siinä tuppukylässä ole mitään muisteltavaa kusipäitä koko paikka täynnä


      • näenon

        Sarkasta/Krouvista sai joskus hyvää ruokaa.


      • Tane Tikkakoski
        näenon kirjoitti:

        Sarkasta/Krouvista sai joskus hyvää ruokaa.

        Ei saanut.

        Hautalan kanssa mentiin kerran ja itse sanoivat ettei saa.Ei saanu niin ei saanu.

        Ja perkele Laukaan mopopojatkin ajoi karkuun.

        Laukaassa oli jyllä kerran baari mutta se lopetettiin kun ihmiset kävivät siellä jatkuvasti juomassa kaljaa.


      • Ei enää ikinä!
        näenon kirjoitti:

        Sarkasta/Krouvista sai joskus hyvää ruokaa.

        Olin krouvissa töissä muutaman vuoden ja kaikkee paskaa tuli kyl nähtyä


      • jjaa1111111111111
        näenon kirjoitti:

        Sarkasta/Krouvista sai joskus hyvää ruokaa.

        pizzat oli ainakin hyviä


      • plaah123456
        jjaa1111111111111 kirjoitti:

        pizzat oli ainakin hyviä

        kakkaa nekin oli


    • hoh hoijaa

      Kylläpäs laukaata haukutaan nyt oikein urakalla

    • Paavo Hautala

      Ei saanu ei. EI ole. Eikä saa.

    • nytkin hyvä

      muistelen laukaata niin lämmöllä.piti vaan lähteä katselemaan maalimaa vähän muualtakin ja sillä tiellä ollaan.laukaan asemalla oli tanssipaikka,mutta en voi muistaa mikä sen nimi oli.kirkonkylän keskustassa erkka,josta sai hyvät pullat ja leivät.minulle tuttu ja turvallinen laukaa.

      • ei kiinnosta

        Mä en haluu muistaa mitään siltä tuppu kylältä hirvee paikka sääli vaan että vanhemmat haudattu sinne


      • bbbbbbbbbbb1111111

        Paviljonki?olisko ollut


      • paikallinen

        paviljonkihan se oli. Laukaan urheilijoiden pitämä.


    • nytkin hyvä

      en mitenkään voi olla ihmettelemättä,miten näiden ihmisten elämä on,kun moittivat laukaata.onkohan heillä missään hyvä.kuitenkin käy laukaan asioita lukemassa.vielä itse muistan sen pienen ihanan kirjakaupan erkan vastapäätä.siellä oli ihana aina asioida.

      • zdssz

        Laukaa kierrä se kaukaa itse niin tehny jo 10.vuotta


    • sivusta seurannut

      niii.mutta yleisestikkin.ei oikein mitään asiaa ettei viestiä mollata oikein olan takaa.olenkin ajatellut,että laskutoimitus voisi olla vähän vaikeampi,ettei jotkut pulit ja pulittaret pääsisi kertomaan pahasta olostaan.paikkoja on esim.terv.keskus.

      • laukaalainen

        Samaa ihmettelen minäkin. Olen itse keksinyt tuon Laukaa - kierrä se kaukaa -sanonnan joskus nuorempana humalassa ja aina sitä jaksaa joku täällä vielä jankuttaa ihan niinkuin olisi joku uusi juttu ja sanojan keksimä. Kertokaa ihmeessä meille laukaalaisille asuinpaikkanne niin mekin tulemme teidän palstallenne haukkumaan sitä. Jotenkin taas niin turhaa energian haaskaamista tulla kertomaan TÄNNE miten on niin hyvin asiat kun on päässyt sinne Suureen Maailmaan pois Laukaasta. Joo, on täällä juoppoja ja mt-potilaita ja yksinhuoltajia. Kertokaa kunta/kaupunki jossa ei ole? Ihmeellistä miten nykyään varsinkin nuorille ihmisille on joku kunnia-asia että muuttaa pois kotipaikkakunnaltaan. Kuinka monen ruoho on ollut vihreämpää aidan takana ihan rehellisesti? Ja jos olisi niin miksi sitä pitäisi tänne tulla todistelemaan? Taitaa olla vaan huono itsetunto muuten ja sitä yritetään paikkakunnan syyksi laittaa.


      • näin se vaan on
        laukaalainen kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Olen itse keksinyt tuon Laukaa - kierrä se kaukaa -sanonnan joskus nuorempana humalassa ja aina sitä jaksaa joku täällä vielä jankuttaa ihan niinkuin olisi joku uusi juttu ja sanojan keksimä. Kertokaa ihmeessä meille laukaalaisille asuinpaikkanne niin mekin tulemme teidän palstallenne haukkumaan sitä. Jotenkin taas niin turhaa energian haaskaamista tulla kertomaan TÄNNE miten on niin hyvin asiat kun on päässyt sinne Suureen Maailmaan pois Laukaasta. Joo, on täällä juoppoja ja mt-potilaita ja yksinhuoltajia. Kertokaa kunta/kaupunki jossa ei ole? Ihmeellistä miten nykyään varsinkin nuorille ihmisille on joku kunnia-asia että muuttaa pois kotipaikkakunnaltaan. Kuinka monen ruoho on ollut vihreämpää aidan takana ihan rehellisesti? Ja jos olisi niin miksi sitä pitäisi tänne tulla todistelemaan? Taitaa olla vaan huono itsetunto muuten ja sitä yritetään paikkakunnan syyksi laittaa.

        Minä polttelen ruohoa täällä Jyväskylässä kun ihmiset on suvaitsevaisia toisiaan kohtaan toisin kun Laukaassa.Siellä asuu kukkahattutätejä joilla ei omaa elämää


      • sellaista se on
        näin se vaan on kirjoitti:

        Minä polttelen ruohoa täällä Jyväskylässä kun ihmiset on suvaitsevaisia toisiaan kohtaan toisin kun Laukaassa.Siellä asuu kukkahattutätejä joilla ei omaa elämää

        Kaupungeissa harvemmin ketään kiinnostaa kenenkään muiden tekemiset, maalla ihmisillä on liikaa aikaa ja siksi kytätään kun ei ole muutakaan.


      • Juntti
        laukaalainen kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Olen itse keksinyt tuon Laukaa - kierrä se kaukaa -sanonnan joskus nuorempana humalassa ja aina sitä jaksaa joku täällä vielä jankuttaa ihan niinkuin olisi joku uusi juttu ja sanojan keksimä. Kertokaa ihmeessä meille laukaalaisille asuinpaikkanne niin mekin tulemme teidän palstallenne haukkumaan sitä. Jotenkin taas niin turhaa energian haaskaamista tulla kertomaan TÄNNE miten on niin hyvin asiat kun on päässyt sinne Suureen Maailmaan pois Laukaasta. Joo, on täällä juoppoja ja mt-potilaita ja yksinhuoltajia. Kertokaa kunta/kaupunki jossa ei ole? Ihmeellistä miten nykyään varsinkin nuorille ihmisille on joku kunnia-asia että muuttaa pois kotipaikkakunnaltaan. Kuinka monen ruoho on ollut vihreämpää aidan takana ihan rehellisesti? Ja jos olisi niin miksi sitä pitäisi tänne tulla todistelemaan? Taitaa olla vaan huono itsetunto muuten ja sitä yritetään paikkakunnan syyksi laittaa.

        Tuskin oot keksinnyt


    • nytkin hyvä

      hei laukaalainen.ymmärsit väärin,mitä yritin sanoa.minun oli tosi hyvä laukaassa,mutta on täälläkin.työ ja perhe,koti pitää mut nyt täällä.toki joskus leikittelen ajatuksella,että jos takaisin juurilleni.yritin myös sanoa,että onko ihmisellä, joka noin rumasti kirjoittaa,onko heillä missään hyvä.

      • suksikaa hevon v......n!

        Kyllä Jyväskylä hyvä paikka asua täällä saa olla rauhassa kukaan ei kyttää ja utele en ikinä muuttais laukaaseen takasin ihan älytön kuppa kylä jokiniemi kuulemma vieläkin täynnä juoruämmiä ja kateellisia yh akkoja


      • Niinpä niin
        suksikaa hevon v......n! kirjoitti:

        Kyllä Jyväskylä hyvä paikka asua täällä saa olla rauhassa kukaan ei kyttää ja utele en ikinä muuttais laukaaseen takasin ihan älytön kuppa kylä jokiniemi kuulemma vieläkin täynnä juoruämmiä ja kateellisia yh akkoja

        Nämä kommentit on todellakin sellaisen laittamia, jolla on vaikeaa elää itsensä kanssa, epäilee aina kaikkia muita ongelmistaan.
        Onneksi olette älynneet muuttaa pois, vai oletko yksi ja sama katkera hyypiö?
        Isompi paikkakuntahan on juuri hyvä niille, joilla on elämässä jotain hämärää?!


      • sääliks käy
        Niinpä niin kirjoitti:

        Nämä kommentit on todellakin sellaisen laittamia, jolla on vaikeaa elää itsensä kanssa, epäilee aina kaikkia muita ongelmistaan.
        Onneksi olette älynneet muuttaa pois, vai oletko yksi ja sama katkera hyypiö?
        Isompi paikkakuntahan on juuri hyvä niille, joilla on elämässä jotain hämärää?!

        Laukaassa ei ole mitään muuta hyvää kun komee kunnan johtaja


      • totuudentorvi123
        suksikaa hevon v......n! kirjoitti:

        Kyllä Jyväskylä hyvä paikka asua täällä saa olla rauhassa kukaan ei kyttää ja utele en ikinä muuttais laukaaseen takasin ihan älytön kuppa kylä jokiniemi kuulemma vieläkin täynnä juoruämmiä ja kateellisia yh akkoja

        Kyllähän se tuntuu olevan joka tuppukylällä ongelma, että päivitellään ja spekuloidaan toisten elämää ja tekemisiä.


      • 8+13
        suksikaa hevon v......n! kirjoitti:

        Kyllä Jyväskylä hyvä paikka asua täällä saa olla rauhassa kukaan ei kyttää ja utele en ikinä muuttais laukaaseen takasin ihan älytön kuppa kylä jokiniemi kuulemma vieläkin täynnä juoruämmiä ja kateellisia yh akkoja

        Kuulopuheiden varaan on hyvä perustaa.. :D Joo pysy vaan jykylässä.. sua täällä tarvita sossun jonoon notkumaan..


    • sdffdg

      Minä muistan vielä ajat kun ruoho viherti ja nauru kaikoi kun hyvät kaverit vielä vieressä lauloi

      • asdfggy

        Minä muistan jokiniemen yh:t ja juoruämmät ei siellä sit muuta ollukkaan


      • jjhhfgnnl
        asdfggy kirjoitti:

        Minä muistan jokiniemen yh:t ja juoruämmät ei siellä sit muuta ollukkaan

        Kupiaisentie on vieläkin niitä täynnä. Se taitaa olla oikeen eronneiden ja karanneiden mesta vieläkin.


      • onneksiasunmuualla

        Sepä se juuri on. Alkkisjuoruämmien oma pikku lähiö.


    • asdsaddsaad

      Mellevä ja Spar kauppa oli myös

      • Voi aikoja

        Muistatteko, Sarkan "rappujen" alla ollutta nakkaria, josta sai illan päätteeks nakit ja lihiksen matkaevääks.


      • ...mm
        Voi aikoja kirjoitti:

        Muistatteko, Sarkan "rappujen" alla ollutta nakkaria, josta sai illan päätteeks nakit ja lihiksen matkaevääks.

        Joo visvapyllyt myi itteensä


      • Juntti
        Voi aikoja kirjoitti:

        Muistatteko, Sarkan "rappujen" alla ollutta nakkaria, josta sai illan päätteeks nakit ja lihiksen matkaevääks.

        Joo tuo oli kunnon grilli 80 luvulla


    • eepeeläinen

      Olen ollut poissa Laukaasta jo 50 vuotta. Rupesin uteliaisuuttani lukemaan mitä sinne "kotikulmille" kuuluu. Kovin on negatiivisia ajatuksia nykyisillä laukaalaisilla omasta kotikunnastaan. Mutta olen huomannut että nykyisessä kotikunnassakin on sama meininki. Ollaan tyytymättömiä nykyoloihin ja se ennenvanhainen elämä oli paljon ruusuisempaa. Itselleni on jäänyt aivan hyviä muistoja kouluajoista ja nuoruudesta. Paviljongilla käytiin kesäisin tanssimassa ja talvella oli Saralinnassa joskus hyviäkin tansseja. Onkohan niitä kumpaakaan enää olemassa. Voi voi niitä kultaisia aikoja.... Niin se on että aika kultaa muistot.

      • .....

        Polttaa koko kylä maan tasalle


      • paikallinen

        Paviljonkia ei enään ole, saralinna on mut kansalaisopiston tiloina.


      • .....
        paikallinen kirjoitti:

        Paviljonkia ei enään ole, saralinna on mut kansalaisopiston tiloina.

        Työntäkää juntit löylykauha perseeseen


      • sfchguyyuioppå

        Työnnä vaan omaan perseeseen kun tykkäät siitä noin paljon =).....Taitaa olla omaa kokemusta aikalailla =)


    • sanmex

      Laukaasta nyt jo pois muuttanut, mutta lähes viikottain siellä käyn. Kaikin puolin hyvät ja lämpöiset muistot on. Olen ylpeä laukaalaisuudestani! Joka paikkakunnasta löytyy jotain huonoa sanottavaa, jos niin haluaa. Laukaa oli kuitenkin hyvä paikka olla, kasvaa ja asua. Kärkkäänkoulua on ihan ikävä!

      • perseestä ootte

        On siellä ainakin koulukiusaaminen keskisuomen tilaston kärjessä ollaan niin ahdasmielistä sakkia ettei vähänkään erilainen sovi joukkoon..jotkut muuttanu sen takia pois joutunu koulua vaihtamaan että se siitä hienosta kylästä


      • iso-musti

        Laukaa on hieno paikka.
        Asuin 15vuotta kesämökki ollut aina siellä ei mitään vikaa.
        Joka paikassa asuu pikkusieluja, kyylääjiä ja muita mulkkuja.
        95% upeita ihmisiä .
        Joka kyllällä asuu ihmisiä joita kiinnostaa muiden asiat enempi kuin omat,
        Muutto turkuun vois tehdä terää näille laukaan vihaajille , niitä ei tajuu erkkikään.
        T:Santtu


    • kultaisetmuistot

      Kyllä oli Laukaassa tyyliä silloin aikoinaan kun oli vanhat kunnon paikat, nykyään on toista...

    • ovjntiout

      Muistan vaikka mitä, pian 25 vuotta jo poismuutosta, mutta vasta viime viikonloppuna kävin - festareilla, jotka olikin aivan mahtavat, kiitos siitä järjestäjille ja hyvälle festariyleisölle!

      Mutta: Sarkka, Krouvi, Sudentassu; vanha "Herkkuvakan talo", jossa oli grillin lisäksi Laukaan asuste ja Myyryläisen kelloliike :) Vanha optikon talo siinä vieressä. Osuuspankin liikekeskuksen paikalla oli talo, missä oli apteekki ja niin ikään vaateliike, jota piti pariskunta (?): aina hyvin meikattu nainen ja yrmyhkö mies :) Erkassa oli parhaat pullat ja se kahvila oli oikeasti tosi viihtyisä! Vastapäätä oli tosiaan kirjakauppa, ihana paikka sekin. Matkahuolto oli Saralinnassa.

      Missä oli Hintalaukaus? Muistan nimen, vaan en paikkaa. Spar-market oli aiemmin T-Liukkonen. Ja K-Eerikki Heikinhalli.. Olin myös jo aikuinen, ennen kuin tajusin, että "Keskimaa" on koko Keski-Suomessa, ei vain se Laukaassa olevan kaupan nimi :D

      Onhan noita vaikka ja mitä, tässä vähän alkua..

      • vanhatkaupat

        Hintalaukaus taisi olla siinä missä oli ravintola Kallio ja nyt joku "herätyskulma" vai mikä se nyt on uskovaisten paikka. Ja olikohan niin että se sitten muutti nimensä Ale-makasiiniksi vai tuliko jälkimmäinen sitten erillisenä myöhemmin. Jos joku muistaa?


      • Nostalgikko

        Mahtavia muistoja sulla, kaikki nuo pulla-Erkat missä oli parhaat laukkumunkit ja voipullat. Ihan haju tulmahtaa mieleen...ja vastapäätä Laukaan kirjakauppa, missä oli myös omaleimainen tuoksu koska kemppari toimi siinä samassa. Kuukkas-Aili toimi kirjakauppiaana. Ja sitten Keskimaa ja Posti siellä laidalla. Nykyään se puoli kylää on ihan kuollutta, ei mitään liikkeitä enää. Ja Laukaan Sähkö-Piste oli myös oma juttunsa.


    • xffghhj

      Nään vain painajaisia siitä kylästä pelkkä ajatuskin puistattaa

      • ffgfhjkpåå

        Suosittelen hoitoon menemistä jos oot noin onnettoman herkkähermonen ja hae lääkitys itsellesi.


    • dfueorerperp

      Laukaaseen mahtui vain laukaalaiset. Ulkopaikkakuntalaiset eivät olleet tervetulleita. Aika etäisiä ihmisiä ja omissa oloissaan, siksi muutinkin aikoinaan pois sieltä..eipä sen pahempaa sanottavaa, mutta ei ollut minun paikkani koskaan. Syntyperäisille laukaalaisille varmaan hyvä paikka.

    • juurikasvi

      Laukaan ongelma on ollut aina maatalouskeskeisyys. Mantaalit ratkaisee arvoasteikon, jolla olet. Mantaalit ovat myös rasite niiden omistajille. Suuri murros on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, kun nuorempi ikäpolvi ei näkee asiat myös toisin. Laukaan keskusta on syrjässä ja sitä yritetään pitää yllä muiden alueiden kustannuksella. Laukaan kunnan alueella on paljon hyviä asumisalueita perheille ja Jyväskylästä saa lisäpalvelut. Laukaan maankäyttön kaavoitus on syvältä, kun se ei tue haja-asutus alueiden kehittyvää yrittäjyyttä ja toimeliaisuutta. Ahtaasti kaavoitetuilla omakotialieilla ei voi rakennella laiteitteita, kulkuneuvoja, veneitä, hevosharrastaa jne.

    • wefqwqwf

      Mikä se juttu oli jossa lossikuskia ammuttiin?
      Onko tekijö jo vapaalla?

      • juoruäijä

        Eräällä nuorella tyypillä napsahti ja hän kylällä huuteli kännissä että "enää ei lossikuskit vittuile" ja haki haulikon ja sillä ampui kasvoihin useamman kerran lossikuskia. Mitä lie lossikuski sitten hänelle sanonut. Istui useamman vuoden siitä ja on nyt vapaalla. Perheessä paha alkoholiongelma joka periytyi lapsille, yksi jo ryyppäsi itsensä hengiltä.


    • RIISUMAN

      KESKISUOMEN SYÄPÄ KOKO KYLÄ, NIIN DIIVAA HORMOONIHIIRI PRÄTKÄJENGI PORUKKAA KAIKKI

      • fghjkluio

        Opettele kirjoittamaan.Sulla taitaa olla kirjoitushäiriö aika paha.


      • rtghtgfh

        KATO PEILII KALKKUNA LEUIKA


      • xcvbhjklö

        "leuika"..ootko keksinyt itse ihan uuden sanan.Hienoa,on susta näköjään johonkin.


    • Turmio_kätilö_tässä

      Ihan vaan lisääntykää ja täyttäkää koko maa, niin päästään nauramaan itsemme tärviölle.

    • dffghhjj

      Räjäyttäkää Laukaassa kaikki luuserit ittenne hevon vittuun ei tule ikävä

      • opelius

        Eli suomi pitää räjäyttää jotta vain "viisaat" jäi? No??


    • fdgdfgf

      laukaalaisilla ei oo tulevaisauutta, häviää ku rutto kartalta

      • enhäpeäollalaukaalainen

        Mihin se nyt häviäisi kun on kaupat ja muut palvelut (pankkipalvelut tosin vähenevät, harmi kyllä) ja juuri remontoitu terveyskeskus? Kyllähän tänne porukkaa muuttaa ja syntyy. Ei häviä tämänkään mukaan:

        http://yle.fi/uutiset/laukaa_kasvaa_kohisten/5616620

        Voit myös katsoa Wikipediasta Laukaa ja Väestönkehitys.

        Että pistäkäähän faktoja pöytään. Netistä kyllä löytyy tietoa jos viitsii hakea.


      • enhäpeäollalaukaalainen

        Lisäisin vielä että pelkkä "kovisteksti" eli uhoaminen ja kiroilu ei enää tehoa keneenkään kun sitä on jo niin paljon netissä, ettei kukaan jaksa ottaa tosissaan jos joku kiroilee ja käskee työntää jotain jonnekkin tms.


    • hienojamuistoja

      oli mukava paikka asua ainakin aikoinaan

    • Huonopaikka

      Ei oo ikinä ollu mukava paikka asua! Kylä on kuoleva paska ja juorut leviää.

      • bhvii

        Sinähän kerroit vain omasta puolestasi.


    • muistoja123

      Erkan kotileipomosta sai ihanaa arinarieskaa jota mummolle vietiin tuliaisiksi kylään mennessä tai heinätalkoisiin kahvileiväksi. Paviljongilla oli Laukaan Urheilojoiden järjestämät tanssit joissa talkoolaosenakin olin. Siellä piti sama urheiluseura myös bingoa 1970-luvulla ainakin :) . Paviljonki oli rautatieaseman vieressä.

    • laakaalaiset

      laukaassa haisee.........................................paska

      • Veijonkivekset

        Paras paikka maanpäällä asua ja vittuilla teille vähälysille apinoille...


      • Näinsemeneee

        Surkein tuppu kylä mitä maa päällään kantaa.. Onneksi pääsi pois kyllä täällä Jyväskylässä sentään saa asuu rauhassa. Kukaan ei kyttää mitä teet ja missä menet.


    • kylässäkäynyt

      Laukaa on varmastikin hyvä ja hieno paikka, vanha mahtipitäjä, kauniit maisemat, rauhallinen paikka. Siellä vaan pilaa mainetta joukko täysin epäonnistuneita paskahousuluusereita jotka purkavat katkeraa mieltään kirjoittelemalla esim. tännekin kaikkea sontaa. Ei sanaakaan mitään positiivista. Voihan sitä olla kommentoimatta jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, ei se kommentointi mikään velvollisuus ole. Kyll` löylykauha niin on!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe