Sopimus 29660134 Saunalahdessa on määräaikainen

Alfreed77

Olen odottanut kytkentää kuukauden ja uhkasin olla maksamatta kuukausimaksua, kun ei pääse nettiin.

Mulle vastasi Saunalahden palvelusta henkilö, että menee luottotiedot, jos et maksa, koska sulla on määräaikainen sopimus.

Onko noin, kun sanoivat, että minä en voi heille mitään tuon määräaikaisuuden vuokai ja he saavat kytkeä liittymän koska haluavat?

3

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+12

      Minulla samanlaisia kokemuksia Saunalahdesta. On ajattelematonta ottaa määräaikainen sopimus Elisan ryppäästä.

      Ei se yrityskulttuuri ole siellä muuttunut vuosien varrella.

    • Hei Alfreed77,

      ikävä kuulla, että muutokset eivät ole vielä tapahtuneet liittymäsi osalta.

      Vaikuttaisi, että sinulla on jo jokin palvelu auki, mikäli sinulta veloitetaan jo kuukausimaksusta. Mahdolliset hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti sen jälkeen, kun ongelma on ratkennut kokonaisuudessaan. Mahdolliset laskut tulee siis maksaa normaalisti.

      Jos muutoksen viivästys johtuu jostain häiriötilanteesta, saat vahvistuksen, kun häiriötilanne on korjattu ja että muutos onnistuu.

      Laura / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • puhu sää paaskaa

      Haista sää laura kuule perse . Mää ole tapellut teidän kanssa omista laskuistani, jotka ovat teidän sotkujanne(sieltä se on myönnetty) , mutta hyvitys, ja laskuasiat eivät korjaannu , ei sitte saaaatana millään . Joten älä täällä jeesustele yhtään teidän hoitavanne asioita kuntoon . Kyllä se on niin ettei teidän kanssanne kannattaisi kenenkään tehdä mitään sopimuksia koskaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      166
      3241
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2802
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2672
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2147
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1595
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1575
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1522
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1399
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      186
      1292
    Aihe