bi-miesten naiset huhuu!

nainen miehelle

Olen nainen, mieheni on bi-seksuaali. Asia on selvinnyt varmasti (kerron tästä tarkemmin jos keskustelu etenee). Kokemuksia miehellä ei ole, ja hän on erittäin uskollisuutta arvostava ylipäätään.

Mutta: fantasiat näkyvät monin tavoin selvästi. Samoin seksielämässä mielestäni näkyy tämä kiinnostus miehiin. Sen vuoksi mietin miten voimakas mieshalu on ja miten paljon se vie jotakin meidän väliltä...

Toisaalta tunnen voimakasta kiintymystä kun asia on yhteinen ja selvinnyt, toisaalta mietin jopa pelkkää ystävyyttä. Heilun vaihtoehtojen välillä.

On vaikeaa ymmärtää, että mies joka rakastaisi minua ei kuitenkaan olisi kiinnostunut minun pimpistäni. Mies selvästi (puheen ja reaktion tasolla) reagoi miehen välineisiin, ei naisen oikeastaan ollenkaan. Yhdyntä on kyllä nautinnollista. Joku etäisyys jää, ja mietinkin miettiikö mies miehiä minun kanssani? Sitäkö on tämäntyyppisen bi-miehen elämä: tunteet naisiin ja suuremoi seksihalu miehiin.
Pelkään että näiden ajatusten myötä oma haluni näivettyy vähitellen.

Miten olette selvinneet? Tunnetteko itsenne halutuiksi?
MYÖS BIMIEHET VOI VASTAILLA. KAIPAATTEKO NAISEN KANSSA MIESTÄ?

Jos olisin varma, että mieshalu on vain fantasia ja lisä, asia ei olisi ongelma.
Mutta pelkään näkemäni perusteella, että mieskiinnostus on seksissä (masturboinnissa ja fantasioissa ja kiinnostuksen kohteissa) se keskeisin, joskus minä kiinnostan. Ja minun kanssani on kiva olla helposti ja odottaa minulta naisena ymmärrystä.

Miehen historia on täysin heterohistoria. Mutta seksi on suhteissa aina hiipunut.
Niin nyt meilläkin. Ja jotakin ...Hmmm... erilaista siinä on kuin heteroiden kanssa.

14

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap jatkaa

      olen huomannut tällaisia eroja heteromieheen:
      ei suutele samalla tavoin rakastuneesti
      ei tutki vartaloa (pillua) kuten hetero
      suosii takaapäin lykkimistä
      paljon silmät kiinni
      nopeasti yhdyntään.

      ja kalut kiihottaa sitä.

      • 17.

        Kannattaa kysyä mieheltäsi miten asia on. Siis, että kaipaako hän? Eikö hän enää halua olla sinun kanssa? Turhaan mietit pääsi puhki miten asia on ja vertaa miestäsi hetskumieheen :D


    • nainen ja bi-mies

      Myös bi-miehet kertokaa
      haluatteko enemmän miestä.

    • Bi-miehenä nautin sekä naisten että miesten kanssa! Ei minun naiseni jää mitään vailla kun ollaan yhdessä, saa kyllä kaiken huomioni. Enkä minä ainakaan halua enemmän miestä, harvemmin olen sängyssä miehen kanssa kuin naisen. Seksiä naisen kanssa 1-2 kertaa viikossa, miehen kanssa keskim. 5 kertaa vuodessa....

    • takaapäin

      nonyyminä tästä vois kertoa rehellisesti???

      • takaapäin

        Viesti karkas.

        Siis: Bi-miehet tai melko homot ja näiden naiset vastailkaa.
        Kohdistuuko seksihalu enemmän mieheen, hoivan ja ymmärryksen tarve naiseen. Tai kulissi.

        Haittaako kiinnostus omaan sukupuoleen vastakkaista kontaktia?
        Onko seksiä harvenmmin, runkkailua enemmän, puutteita esileikissä jne.



        Näin anonyyyminä asiasta kai vois kirjoitella rehellisesti????


      • fkfnjgv
        takaapäin kirjoitti:

        Viesti karkas.

        Siis: Bi-miehet tai melko homot ja näiden naiset vastailkaa.
        Kohdistuuko seksihalu enemmän mieheen, hoivan ja ymmärryksen tarve naiseen. Tai kulissi.

        Haittaako kiinnostus omaan sukupuoleen vastakkaista kontaktia?
        Onko seksiä harvenmmin, runkkailua enemmän, puutteita esileikissä jne.



        Näin anonyyyminä asiasta kai vois kirjoitella rehellisesti????

        Minun mielestä on vähän tehotonta vertailla ja miettiä kuka tai mikä kiinnostaa enemmän. Ennemmin kyseenalaistaisin miehen sitoutuneisuuden ja kiinnostuksen SINUUN eikä sinun sukupuoleen. Sun viesteistä kuultaa läpi epävarmuus, vaille jääminen ja ehkä epäluottamuskin? Hyväksytkö miehen biseksuaalisuuden ja hänet juuri sellaisena kuin hän on? Jos seksiin liittyy sinun huomiotta jättämistä, jatkuvaa omien tarpeiden korostamista jne. Hän tuskin on hyvä kumppani kenellekään muullekaan, oli se sitten mies tahi nainen.


    • apapap

      Mies on erittäin sitoutunut minuun, mutta en tiedä miksi. Koska kiinnostusta minuun (minun sukupuoleeni) ei ilmiselvästi ole.
      Seksi on jotenkin väkinäistä, mutta onnistuu.

      Olisiko niin, että mies on enemmän homouteen kallellaan?

      Hän haluaa suhteen naisen ja juuri minun kanssa.

      Vastaavia tunnelmia?

    • Toivon mä

      Eikö täällä tosiaan oo bi-miesten naisia tai bi-miehiä jotka ovat seksuaaliselta kiinnostukseltaan miehiin päin kallellaan ja siitä huolimatta naisen kanssa uskollisessa parisuhteessa.

      Kertokaa.

      • joku jossain

        Kyllä varmaan sellaisiakin on, mutta ehkä se ei heillä ole varsinaisesti ongelma. Eihän suurimmalle osalle heteropareistakaan ole ongelma, vaikka puolet ihmiskunnasta on vastakkaista sukupuolta, eli mahdollisia seksikumppaneita. Ongelmaksi se muodostuu sellaisille, joille seksi tulee ja on ennen kaikkea muuta.

        Oikein mielelläni sekstailen naisen kuin miehenkin kanssa, mutta en kyllä tunne mitään yhteenkuuluvuutta homokulttuuriin, enkä lainkaan tarvetta tai halua uskottomuuteen. Oma perhe on aina ollut itsestääselvyys, ja salaisuudet vaimon kanssa yhteisiä, ne on meidän asia.


    • Bi mies

      Moi!
      Tällä 34v bi mies. Olen naimisissa ja meillä on lapsia. Tykkään enemmän miehistä kun naisista, mutta nuorena en uskaltanut tulla ulos kaapista ja tuntui helpommalta elää suhteessa naisenkanssa kun miehen. Seksisuhteita miehiin on ollut ennen vaimoa joten tiedän kyllä mitä se on.
      Nyt vanhempana en homouttani häpeä ja olenkin julkisesti bi, mutta halut miehiä kohtaan ovat kasvaneet koko ajan. Olen kuitenkin ollut uskollinen koko suhteemme ajan. Olen miettinyt myös avointa avioliittoa, mutta pelkäämpä että saattaisi homma mennä ihan kokonaan homoiluksi..... En tiedä vaikeaa on. Välillä tuntuu että elämä on täyttä helvettiä!
      Mulla on kuitenkin niin vahva tunne side vaimooni ja rakastan häntä ihmisenä sekä lasteni äitinä aivan valtavasti, en ole valmis luopumaan myöskään hänestä.

      Seksi on hyvää, mutta joitainhan siitä puuttuu varsinkin kun homosuhteessa olen bottom. Haluaisin niin taas tuntea miehen sisälläni.
      Mutta näillä mennään, aina ei voi saada kaikkea, olen silti saanut jo enemmän kuin toiset elämältä saavat koskaan!!!

      • Moikkak!Päätin vastata koska itekin bi(M)!Olin naimisissa naisen kanssa ja erottiin,mut edelleen parhaita Ystäviä keskenämme!Vieläkin pussaillaan ja nukutaan joskus yhdessä,mutta enemmän kaipaan noilla kerroilla Miestä!Miehet ovat mulle kuiteenkin aina olleet se asia NR.1!!
        BiMiehet kiinnostaa,sillä koen itseni välillä naiseksi,mutten käytä mitään naisten vaatteita tai se on vain mun tunne...Olis kiva meilailla ja vaihtaa ajatuksia...Kiinnostukseni enemmän Miehiä kohtaan voi johtua siitä et olen naisten syhteen arka ja pelkään asioita esim.ei seiso,nainen ei oo seksuaalisesti tyytyväinen minuun,pitää mua outona...yms.
        Onko Sulla samanlaisia ajatuksia?
        Terv.teme0576


    • Homo heteroliitossa

      Hei!
      En ole tuo "bi mies", mutta bi seksuaali mies kuitenkin. Toi tarina vaan on kuin omasta elämästäni, paitsi meillä ei ole lapsia. Olen 32 vee, ollut aieemin parisuhteessa miehen kanssa, nyt jo vuosia naisen kanssa. Olen umpikujassa, en pääse eteen enkä taakse. Kovasti haluaisin miestä, mutta en rikkoa avioliittoamme.

      Mulla jonkin verran tullu ongelmia seksin suhteen, pelkään että erektio ei ole riittävä ja että en saa vaimoani tyydytettyä jne. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden kanssa. Sähköpostilla tjn....

      Kyllä seksi käteenvedon voittaa, mutta en ole kovi aloitteellinen, luulen että homoseksissä minua ei saisi pidettyä sängystä millään pois.

      • homo heteroliitossa

        Mulle saa meilata.... [email protected]

        T: homo heteroliitossa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe