Sellasta vaan että kertoisko kukaan hyvii neuvoi miten pääsisin lihottavista jutuista irti,olen nimittäin y-painoinen. Olen 156cm pitkä ja Painan jtn about 62kg. Ennen ryyppäsin ja poltin.. Sit toinen asia, loveen msuata ja silleen. Gootit ovat musta hienoi ihmisii,itse haluisin olla mutta entiä sit et miten yhtääkkii muuttusin gootiksi.. Enkä ehkä ees vihtis ku kaikki sit snaois kaikkee... Kertoisko joku viel mulle siitä lävistyksestä joka tulee huulen alapuolelle ? kiitos kaikille jotka vastaa
Helppii nuorelle joka tahtoo muuttua..
4
975
Vastaukset
- NeuvonantajaPrivat
Älä syö.
Mene hoitoon.
Mene lävistysliikkeeseen. Jos ehdoin tahdoin tahdot jättää jotain pois, tee se vähitellen. Helpompaa kuin kertarysäyksellä muuttaa elintapojaan ihan kokonaan. Itse en suosittele "laihdutusta" tuossa iässä, mutta terveellisestihän voi syödä koko ikänsä. =)
Itse jätin suklaat pois lähes kokonaan ja käyn nykyään paikallisessa kahvilassa syömässä herkullisen salaatin sen sijaan. Ja on uskomatonta kyllä ihan yhtä hyvää. (Syy tähän tosin mulla eri, eli aloitin potkunyrkkeilyn ja en halunnut vesittää treenin vaikutuksia vääränlaisella ravinnolla.) Enää ei edes tee mieli suklaata, joskus toki herkuttelen. =) Huomaa kuitenkin, että minä olen jo aikuinen, eikä minun kroppani enää muutu samalla tavalla kuin kasvuikäisen nuoren.
Syö pieniä aterioita ja välipaloja 5-6 kertaa päivässä jotta verensokerisi pysyy tasaisena. Tällöin et sorru ahmimaan makeaa nälkääsi. Koulussa tämä saattaa olla hankalaa, mutta voit pitää esim. kuivattuja hedelmiä mukanasi ja ottaa muutaman kun nälkä iskee. =)
Goottilaisuuteen ja läväreihin en ota kantaa, muuta kuin sen verran että lävärit aiheuttavat helposti nikkeliallergiaa. Itsellä reiät korvissa enkä käytä muita kuin aitoja kultakoruja juuri allergiani takia. =)- hemmetti
et sinä voi gootiksi muuttua vain siksi koska "gootit ovat musta hienoi ihmisii", ei aidot gootit halua matkia toisia (vaikka sitä tekevätkin) vaan se tulee aatteesta. joten älä turhaan ala esittää goottia jos et sitä ole.
- wm.1991
Ehkäpä mä selitin ton Gootti jutun väärin. No antaa olla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703