Hei! Onko joku ollut näillä top 10 matkojen matkadiileillä? Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten kaikki toimi vai toimiko?
Vastaukset 4
- härvelli
Melkosta vedätystä sillä et osta matkaa vaan "lahjakortin" jolla saatat saada matkan. Ei mitään kuluttajansuojaa eikä vakuuksia.
- Setusta
Firma on Viroon rekisteröity eikä myy matkoja vaan "lahjakortteja". Kaikki normaalin matkatoimiston kuluttajansuojat voit tämän kohdalla unohtaa. Jos sattuu konkka, et taatusti saa mitään takaisin. Koko pulju on viritetty täysin ostajaa hämääväksi. Ihme, miten tämmöinen on sallittua Suomessa.
- ottaapattiin
Jep ei kannata missään nimessä edes harkita
2 matkaa ostettu ja maksettu, matka ei koskaan toteutunut eikä rahoja palautettu.
Paperit lähdössä kuluttajariitalautakuntaan ja sitä kautta varmaan oikeuteen...?!?
jää nähtäväksi saako ikinä rahoja takaisin, mutta törkeintä on että tuollainen saa vielä jatkaa toimintaansa vaikka petettyjä on monia - ex-asiakas
Kokemuksia löytyy. Matkat lienevät suhteellisen halpoja, mutta toimiston palvelu täysin luokatonta. Toimisto teki virheen varaukseni yhteydessä ja lupasivat auliisti puhelimessa hyvittää minulle aiheutuneen lisäkustannuksen. Nyt olen odotellut jo kaksi kuukautta luvattua hyvitystä ja soitellut ja mailaillut asiasta monta kertaa. Luvataan mutta mitään ei tapahdu. Kyse ei ole suurista summista vaan periaatteesta.
Firmalla on kuulemma niin paljon kiireitä, että eivät osaa sanoa, milloin "ehtivät" sovitun summan palauttaa. Matkan maksun vastaanottaminen hoitui heiltä kyllä viivytyksettä. VAROKAA SIIS, JOS JOKIN MENEE MATKASSA PIELEEN, KORVAUSTA EI KANNATA ODOTTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2661024Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381