miten sytytetaa tahaltee tulipalo

jalesi

nii et mulle on vaa kayny niin e ku grillaan ni syttyy tulipalo mut miten sytytetaa se tahaltee

9

5952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykänen

ohjeet.
      eli tee sinne taloon tai pihalle iso grilli, sitten valitse että grillaat vaikka hodareita, no sitten kun se tyyppi pistää ne makkarat sinne grilliin, niin lopeta heti grillaaminen yläpalkista. älä annna kenenkään mennä ottamaan makkaroita pois grillistä, eli pidä simit kaukana grillistä silloin, koska sjiten tulipalo syttyy suht nopsasti. jos tätä meinasit

• Et oon laittanu valmisruuan uuniin ja lähteny pois. Se voi olla mikä vaan lämmitettävä ruoka ihan missä vaan sähköllä tai kaasulla toimivassa vekottimessa mistä nyt yleensä syttyy tulipalo.

• Simsinpelaaja

Pistä takka päälle ja laita jokin esine siihen viereen

• Amamamuu

Jos haluu sytyttää tulipalon tahallaa, ni laitetaa paisti uunii, eikä oteta sitä pois

• joku joka auttaa

jos on sims lemmikit tai suparnatural nii voi sytyttää ihan tahalteen, esimerkiks super naturalis noidalla tai velholla voi, ja lemmikeissä voi yksisarvisella.

• HereYouGo

Noi viestit on vuodelta 2004! Ne puhuu Sims 2:sta, et sillee.

• Anonyymi

no miten sitten saa sen the sims 4: pelissä? koska haluisin tietää. ihan peruspelissä

• Anonyymi

Sillee et laitetaa vasite tunari simi kokkaan oikee huonol hellalla ja katotaan perää et se jättää sapuskat sinne yliajaks
      Jonsei heti syty, ni sama uusiks vaa
      Kova kiiru josson, ni kas huijaamaa (esmeks sims.add_buff BurningLove huijjausruutuu, ni palovaara 4 tuntii pal tavallist isompi)
      Et sillee
      Voi laittaa kyl modeja tai paiskoo tulitaikoja sun semmosia, mut niitei yleesä tarvi
      Aina o syttyny
      Nih

• Anonyymi

Paistat grillissä hodareita ja jätät sen kesken niin syttyy palo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      157
      7125
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2608
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1878
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1451
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1335
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1129
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1103
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1075
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe