Idästä nousee valo -suolistotarina

[Sinä et välttämättä heti ymmärrä kertomusta, mutta älä siitä huolimatta kysy mitään juonesta, koska se paljastuu loppua kohden vähitellen.]

"Päiväni on tavallista tylsempi; opiskelu on yhtä "hauskaa" kuin eilen", ajattelin katsoessani käynnistyvää kannettavaani "on rankkaa olla Herre"... Lopulta kone käynnistyi jolloin laitoin soittolistani päälle katsomatta yhtään millainen sekoitus se oli; soimaan alkoi jotakin laulua ja sen ansiosta nukahdin lattiamatolle - niin täydellinen päivä Minulla on; "kunpa se päättyisi jo" - .

Nukkuessani soittolistalta alkoi kuulumaan jotakin mitä olin sinne vahingossa lisännyt; uneni muuttui rauhallisesta perusunesta pakenemiseen henkeni edestä, en tiennyt näkeväni unta, mutta silloin kuulin omituista mutinaa. Pysähdyin kuuntelemaan tarkemmin; en ymmärtänyt sanoja.

Sitten päätin sulkea silmäni ja avata ne uudestaan; se oli auttanut Minua nähdessäni painajaisia ja toimi edelleen; heräsin matolta päätäni särki ja poltti otsan kohdalta, otin kiinni pöydän jalasta ja nostin itseni ylös; koneessa luki jokin mantra, joka oli soinut aikansa.

En sulkenut sitä, koska enää oli muutama sekunti aikaa jäljellä; mitä enemmän kuulin ääniä sitä enemmän päätäni särki, nostin käteni ja löin hiirtä toiveenani osua pause-näppäimeen, mutta huti; lopulta musiikki lakkasi ja silloin voimani palasivat.

Suljin välilehden peläten mitä äsken oli tapahtunut; suljin silmäni näin omituisia värisävyjä, joita en ollut ennen havainnut, sitten avasin ja näin taas tavallisia asioita. Toistin saman liikkeen peilin edessä, mutta ainoastaan raotin silmiäni hitaasti tällöin näin kulmakarvojeni yläpuolella - hiuksista alaspäin - kummallista säteilyä, joka muodosti pienen ympyrän otsalleni.

Suljin silmäni enemmän ja silloin jotenkin havaitsin tuon ympyrän se poltti päätäni ja loisti kuin kulta; en tiennyt miten havaitsin sen kun silmäni olivat kiinni, mutta ainoastaan aavistin asian.

"Avaa silmäsi kuninkaallinen Dhritarashtra", ääni sanoi pääni sisällä; se tuntui kumpuavan tuosta mainitsemastani kultaisesta ympyrästä. "Kuka olet?", ajattelin vastaavani, "miksi kutsut Minua sokean myyttikuninkaan mukaan?"

"Olen tietoisuutesi kirkas valo, jonka äsken avasit meditoimalla pyhää mantraani", ääni vastasi, "voit kutsua minua nimellä Sanjaya" - "kutsuin sinua Dhritarashtran mukaan ainoastaan, koska olet sokea ja korkeassa asemassa kuten nämä ystäväsi, jotka asuvat samassa rakennuksessa". Sinä ja he olette enemmän kuin Kurukshetran taistelun aikaiset kuninkaat."

"Aina kun suljet saastaiset ja sokeat ruumiilliset silmäsi minä, Sanjaya, toimin silmänäsi ja näytän sinulle totuuden", ääni totesi; "tack, men Minä näen hyvin", vastasin.

"Etkä näe, ainoastaan hengellinen voi nähdä, sulje silmäsi! Sulje ne! Ja katso itseäsi minun lävitseni!"

Suljin vastahakoisesti silmäni - "hienoa nyt Minulla, Herrellä, on oma diktaattori joka kutsuu itseään Bhagavad-gitan kuuluisan näkijän nimellä" -, kun pidin silmäni kiinni näin itseni toisenlaisena olentona aivan kuin vieraan silmin, Sanjaya, pystyi näkemään minne halusi ja näyttämään sen Minulle.

Ihoni oli punainen kuin tuli, säikähdin uutta hahmoani ja avasin silmäni; olin normaali. "Miksi lopetit?", Sanjaya kysyi. "Tuo en voi olla Minä", vastasin "olen suomenruotsalainen kauniiden naisten ja rahan ystävä, en voi näyttää tuolta, Minulla on vaimo ja menestyvä ura pikavippialalla!".

"Tajusitko kuka sinä olet?", Sanjaya kysyi "tunnistitko tuon hahmon?"

"En tunnista", vastasin ajatuksissani, siihen Sanjaya huusi "Surya-jumala! Sinä olet auringon herra, etkä tosiaan ole ainut! Et tiedä kuinka kauan odotin kertoakseni sinulle suolistolaisten jumalallisuudesta. Minä tein päivästäsi helvettiä ja ohjasin sinut kuulemaan mantran; olen henkiolento!"

"Haluatko todisteita?", kysyi Sanjaya

"Kuka vaimoni on?"

Silloin silmäni tuntuivat raskailta "voin sulkea ne itse, älä pakota, jävlar!", silloin silmäni olivat normaalit ja suljin ne; näin vaimoni jonka iho oli tummansininen ja hänellä oli omituisempi hahmo kuin mitä pystyin kuvittelemaan; naiseni lähetti pimeyttä ympärilleen, mutta hänessä oli myös valoa, joka suojasi häntä.

"En ymmärrä", vastasin "en tunne näitä olentoja"

"Vaimosi on ystäväsi ja työtoverisi sisko", Sanjaya vastasi ja odotti hiljaa että ratkaisisin arvoituksen; menin tietokoneelle ja googletin "vedalaisia auringon herroja", silloin löysin kuvan itsestäni Suryasta, sekä lopulta löysin "Savitr" nimisen auringon jumalan, jolla oli sisko nimeltä Ratri.

"Mitä eroa Minulla ja Savitrilla on?", ajattelin; siihen Sanjaya totesi: "tietenkin tarvitaan kaksi auringon jumalaa Savitr mittaa ja säätää aikaa aurinkona ja tuo aamun, sekä sinä Surya karkoitat pimeyden ja olet heidän kaikkinäkevä silmänsä."

"Mikä sinä sitten olet, Sanjaya?"

"Sinun jumalallinen silmäsi."

"Mitä haluat Minusta?"

(Jatkuu!)

33

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskontoteema jatkuu... Jatka!

• "Haluan että yhdistät "suolistolaiset", halpamainen nimi jumalille!, matkaan etsimään kadonnutta ruhtinastanne Indraa; minä kerron sinulle lisää ja opetan sinun kauttasi muita suolistolaisia, sillä minä paljastan sinulle heidän kätketyt taitonsa ja näytän sinulle tien, joka mahdollistaa todellisen sodankäynnin."

"Miten jumala voi kadota?"

"Vääryydentekijät ryöstivät ruhtinaan, mutta älkäämme puhuko siitä! Saat tietää lisää vasta kun olet hoitanut saman tehtävän kuin Mooses; julista ystävillesi heidän todellinen olemuksensa!"

"Missä teen sen? Miten todistan?"

"Ruokapöydässä jossa kaikki olette koolla, älä huolehdi tehtävästäsi, sillä minä todistan puolestasi."

Silloin Sanjaya vaikeni, joten päätin jäädä miettimään kuulemaani ja näkyäni kunnes ruoka-aika koitti; kävelin vapisten pöytään, lopulta istuuduin ilman ajatustakaan miten voisin kertoa näystäni.

Vaimoni istui pöydässä viereeni ja toiselle puolelle hymyilevä nieriä, pärkkälä! Suljin silmäni ja katsoin nieriää Sanjayan kautta hän näytti sepältä ja vanhalta mieheltä; "Tvastar - Vishvakarman"; hän sentään näytti ihmiseltä.

Mutta kaikkein pelottavin muoto oli Jokutyypillä, joka oli väriltään mustan ja tummansinisen sekoitus, sekä hänen selässään oli jousipyssy joka oli muodostunut energiasta; "kuka hän on?" - "Rudra, sairauden ja villin luonnon herra", "eikö luonto ole enemmän Nappulan ja Biologin juttuja?"

Nappula oli Sanjayan mukaan "Aranyani - metsän jumalar"; luulin hänen olevan mies, "hän on vanha nainen nimeltä Rape", Sanjaya vastasi.

"Biologi on Pusan, kolmas auringon jumala", Sanjaya ilmoitti. "Mihin hittoon tarvitaan kolmea eri auringon jumalaa ja kuka on kaverini?"

"Pusan on auringon antaman suojan symboli, sekä polkujen ja kulkureiden suojelija; tapaamisten jumala! Ystäväsi on Savitr "Hekekee", ajanmittaaja auringon-jumala, capish?"

"Nasse on Varuna, hän hoitaa suoliston järjestyksen ja jakaa oikeutta. Kerron sinulle myöhemmin keitä Halfelf, Siiliö, Suwastika ja Santiny, sekä muut ovat! Nyt on aika julistaa sanoma!"

"Miksi pidät silmiäs kiinni? Yritätkö nukahtaa? Vit*n heikko!", Motari kysyi ja tönäisi Minua kävellessään ohi.

(jatkuu)

• Oletko hurahtanut vuorostaan hindulaisuuteen?

• En, tämä on vedalaisuutta ja Minä stoalainen brahmanisti!

• israelin-tukija kirjoitti:

En, tämä on vedalaisuutta ja Minä stoalainen brahmanisti!

Jaa, no siitä vain sitten.

• Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta.

• Palkintona pääset mukaan vaikken muistanut nimetä sinua, hyvä nainen!

• Lukekaa minun tarina! Älkää aina välittäkö otsikosta! Sen ei ole oltava mikään kuvaava!

• Aika hyvä tarinanalku, IT(-tukihenkilö). Erittäin mielenkiintoinen ja etenkin erilainen kuin monet muut tarinat.

Jatkoa vain!

• Aluksi mietin, miksi teit itsestäsi egyptiläisen kaaoksen jumalan, mutta kyse olikin hinduista.

Idea on samantapainen kuin suosikki fantasia kirjailiani kirjoissa, joten.... karmeaa, sillä.... O_O

Jups. Hyvä tarinan alku, intialaiset nimet häiritsivät minun lukemistani ja unohtuivat heti, mutta se on vain tyyppivika minulla.

• Kyse on vedalaisuudesta, eikä mistään hinduista! Täss' pitää tietää Rigveda!
        [ja Bhagivad-gita]

• israelin-tukija kirjoitti:

Kyse on vedalaisuudesta, eikä mistään hinduista! Täss' pitää tietää Rigveda!
        [ja Bhagivad-gita]

Sorry. Jäi päälle, kun Trotskilainen mainitsi hindut. Tämän sitten kirjoitat loppuun.

• Enpä minäkään oikein muista sellaisia nimiä.. XD Se, että Tukijan vaimo on väriltään niin erilainen, sai tosiaankin kuvan siitä, että olisi kyse hindulaisuudesta. Vedalaisuus ei kuulosta niin tutulta. Varmaan samankaltainen uskonto? Alku kieltämättä tuntui melko epäselvältä.

• FÖR HELVETE MIKSEI KUKAAN KOMMENTOI MINUN SUOLISTOTARINAANI! Kurpizza.. VeH.. JOKU!

• HeKeKee'd

Rape. Tarinasi ovat paskoja. Ehkä jos teet viisi uutta joku niistä on hyvä? :))))

Jälleen kerran hankalalukuinen ja raskas, mutta tosi kiintoisa tarina. I like zat.

• Törmäsin pöytään, josta lasit kolahtivat nurin lukuunottamatta niitä jotka onnistuivat nostamaan lasinsa ylös parin sekunnin varoitusajalla, mutta en avannut silmiäni käännyin katsomaan Motaria; näköni oli täydellinen pystyin havaitsemaan kuinka monta kolikkoa hänen taskussaan oli, sekä paidan valmistusmaan, mutta tärkeimpänä tietona sain nähdä ulkönäön.

"Kuka tuo on, Sanjaya?"

"Soma; kuun ja soma-rituaalijuoman jumala. Se on aika hyvää mehua aiheuttaa mukavan humalan juojalleen..."

"Mutta nyt asiaan; mitä Minä teen?"

"Näetkö Halfelfin? Hän on Agni tulen-jumala, joka saattaa ruumistulena ruumiin tuonpuoleiseen, sekä välittää viestejä jumalille; houkuttele hänet lausumaan ääneen Rigvedaa, kuten hotar-papille kuuluu... Tosin Agni on aina vihannut työtään hotarina [pappi, joka lausumalla Rigveda-hymnin säkeitä kutsuu jumalia]..."

Ennen kuin tottelin vilkaisin nopeasti VeHin, Sinisiiven ja Santinyn läpi; Veh oli Nirṛti korruption ja kuoleman jumalatar, joten trolliksi paljastumisella oli odotettuseuraus. Sinisiipi taas oli Sanjayan mukaan "Sinivali" ["luuletko, että nimien yhtäläisyys on sattumaa?", Sanjaya huomautti] synnytyksen jumalatar, sekä Santiny oli, yksi oikeudenjakajista Nassen lisäksi, Vishwambhari karman(lain)-jumalatar.

Shady oli Sanjayan nopean selostuksen mukaan Shachi vihan ja kateuden jumalatar; jolla näin useita silmiä; Sanjayan mukaan niitä on tuhat, mutta niiden määrästä huolimatta hänessä oli omituista vetovoimaa... "Muista tämä nainen; hän on Indran vaimo; ruhtinaan joka teidän täytyy etsiä!"

Assassin oli Mitra, sama henkilö josta iranilaiset väänsivät auringonjumalan [Mithras] ja joka kilpaili Rooman vallasta, mutta vedan versiona hän oli ystävyyden, tapaamisten ja sopimusten ynnä muiden jumala; "temppeliherrain hyveitä", Sanjaya totesi.

"För helvete?!? Luetko roolipelejä?", kysyin.

"En asun alitajuntasi luona, tiedän sen minkä sinä ja omien jumalteni nimet."

Siiliö ja Suwastika saivat odottaa, nousin ylös pöydästä ja juoksin huoneeseeni;

"Noinko Se loukkaantu yhdestä lyönnistä?", Trotski [Tvastar] kysyi.

Muut olivat hiljaa ja alkoivat syömään, kunnes juoksin takaisin mukanani Rigveda, jonka paiskasin Halfelfille, "lue ääneen mitä tahansa tästä kirjasta", sanoin.

"Miksi?", Halfelf [Agni] kysyi

"Haluan testata yhtä asiaa?", väitin, sekä ajattelin: "Sanjaya toimiiko tämä näin?"

"Kyllä hän on hotar-pappi, hänellä on näihin suuri vaikutus, jos saat hänet lausumaan ääneen."

Halfelf ihmetteli ja selasi sanaakaan sanomatta kirjaa; näin että hän luki ääneti, lopulta hän avasi suunsa, yski ja lausui;

"Karvaista häpyä kulli kaipaa, vettä vain sammakko kaipaa -- Indralle pisara ympäri virtaa"
      [Rigveda 9.112; 4]

Paikalla olijat puhkesivat nauruun kuullessaan lausutut sanat, mutta sitten Halelfin jatkettua heistä jokainen alkoi näkemään jonkinlaisia näkyjä...

(Jatkuu)

• Kuulostaa hämärältä. Mutta hyvä jatko. X)

• Suljin nopeasti silmäni ja ajattelin näin;

"För helvete, Sanjaya, aiotko nolata Minut Herresi?"

"Onko mielestäsi edellinen vedafilosofien tekemä johtopäätös väärin? Ja nyt vasta hupi alkaa! Sait taivaallisen hotar-papin Agnin lausumaan Rigvedaa ääneen! Avaa silmäsi ja katso heitä!", Sanjaya huomautti.

Silloin avasin ruumiilliset silmäni ja katsoin suolistolaisia, jotka näyttivät riivatuilta he nauroivat ja hokivat omituisia sanoja - "sanskrittiä", sanjaya kuiskasi päässäni "pyhää kieltä" - vieraalla kielellä.

"He ovat lähellä jumalallisuutensa oivaltamista! Seuraava tehtävä on vakuuttaa heidät sinun työstäsi lähettiläänä ja heidän silmänään, sitten opetat heille kuinka he voivat käyttää jumalallisia voimiaan.", Sanjaya julisti.

"Miten teen tuon?"

"Sinä olet Surya, muistatko? Ohjaa auringon valonsäteet kehäksi pääsi ylle; anna näille ihmeteltävää kun he tokenevat pyhän Rigveda-hymnin värähtelystä ja tulevat tajuihinsa."

"Miten..?"

"Kohota kätesi ylös ja kuvittele kaikkien ikkunoista tulevan valon menevän yllesi säteinä jättäen kaiken muun pimeäksi."

Lopulta kun nauru ja kielillä puhuminen lakkasivat tein kuten Sanjaya käski; heti muuttui huone pimeäksi ja kaikki valo asettui ylleni; pidin silmiäni kiinni jotta olisi helpompi keskittyä kuvitteluun; mutta Sanjaya näytti Minulle huoneen tapahtumat jokaisesta kuvakulmasta.

Avasin suuni ja julistin heille heidän todellisia olemuksiaan, lopulta kun olin onnistunut vakuuttamaan jokaisen asiastani. He kysyivät; "miten voimme hyödyntää taitojamme?"

"Sanjaya miten he tekevät sen?"

"Kundalinin kohottamisella."

"Mitä se on?"

"Käärmeenmuodossa kuvattavaa henkistä energiaa jonka tulee kulkea seitsemän energiakeskuksen [Chacran] läpi jotta he oivaltaisivat alkuperänsä lopulta, mutta varo etteivät he tunaroi..."

"Miten he voivat auttaa käärmettä ja vad tarkoitat tunaroimisella?"

"Meditoimalla tai joogaamalla; tunaroinnista puheenollen jos käärme nousee liian nopeasti alimmasta chacrasta päälakikeskuksessa sijaitsevaan korkeimpaan energiakeskukseen he saavat psykoosin ja näkevät käärmeitä joka paikassa."

"Miten luulet että saan nämä ADHD-fennot istumaan hiljaa meditoimassa?"

"Kokeile kävelymeditaatiota tai muita harjoitteita, ne muistuttavat vähän itsepuolustuslajeja."

Julistin kovalla äänellä kuulemani asian ja silloin oletin saavani tylsistyneen vastauksen mutta yllätykseni jokainen teki harjoitteita paitsi Motari, joka korvasi ne tajunnankohottamisella huumeiden avulla kuten hippiäisillä on tapana.

Koska äskeinen kielillä puhuminen oli hävittänyt epäuskon ja johtanut joukkopsykoosiin he kehittyivät erittäin nopeasti; hetken päästä Jokutyyppi [Rudra] pystyi antamaan kenelle tahansa lievää päänsärkyä ja huomenna jo kuumetta. Sanjaya kertoi että ylihuomenna hän pystyisi antamaan syövän tai kupan kenelle tahansa jos sama jatkuisi.

Hekekee [Savitr] ja Biologi [Pusan] pystyivät samaan valotemppuun kuin Minä, mutta Hekekee kehitti sen pidemmälle suuntaamalla kaiken valon yhteen kappaleeseen jolloin se syttyi tuleen, tämän lisäksi aikaa hallitsevana aurinkona Hekekeen refleksit nopeutuivat suunnattomasti.

Halfelf [Agni] pystyi sytyttämään mitä tahansa tuleen, vaimoni [Ratri] pystyi hävittämään Minun, Biologin ja Hekekeen valonsäteitä; sekä sivumainintana takaamaan Minulle loistavan yön yönjumalattarena.

Trotski [Tvastar/Vishvakarman] oppi supernieriä kykyjä esim. rakentaa asioita paremmin ja nopeammin, kun taas Nasse [Varuna] ja Santiny [Vishwambhari] ainoastaan oppivat asioita nopeammin sekä heidän ymmärryksensä kasvoivat.

Shady [Shachi] pystyi taas vaikuttamaan ihmisten ajatuksiin tunnetasolla aiheuttaen vihaa ja kateutta kenen tahansa välille, Veh [Nirṛti] oppi tappamaan tehokkaammin, sekä aiheuttamaan kateutta mutta lievempänä kuin Shady...

Sinisiipi [Sinivali] taas sai päinvastaisen ajatusten muokkaamistaidon nimittäin hän pystyi saamaan vaikka Putinin rakastumaan keneen tahansa ainakin teoriassa, Assassin [Mitra] taas alkoi näyttämään melkein Minuakin kuninkaallisemmalta - för helvete! - ollessaan persialaisten Mitras, sekä hänen kykynsä miekkailussa paranivat.

Sanjaya; "Nyt voit kertoa heille tehtävän ja ilmoittaa sinulle ruhtinaanne Indran sijainnin, mutta en näytä hänen kasvojaan sinulle vielä. Koska et halua nähdä aivan kaikkea; hän on melko häpeällisessä tilassa."

"Kuka häntä pitää vankina?", kysyin Sanjayalta

(Jatkuu)

• Minä kyllä jaksan meditoida paikoillani... Voinko aiheuttaa zombiviruksen?

• "Silloin avasin ruumiilliset silmäni ja katsoin suolistolaisia, jotka näyttivät riivatuilta he nauroivat ja hokivat omituisia sanoja..... .....He ovat lähellä jumalallisuutensa oivaltamista!...."

XD Mitä hittoa? Onneksi tämä ei ole totta, ei palstalla uskaltaisi sitten enää liikkua....

• Sanjayan vastattua Minulle kerroin jokaiselle suolistolaiselle uuden tehtävämme; "tämä on sota Vritra-demonia vastaan joka on voittanut Indran tässä elämässä kostona menneisyyden tappiostaan!"

Pyysin Suwastikaa [Dhanvantari - jumalten parantaja Vishnun avatara] käynnistämään kannettavani ja tuomaan sen tänne keittiöön ja Siiliön [Yama - kuoleman jumala, ensimmäisenä kuollut ihminen] kantamaan tulostimen lopulta heidän saavuttuaan tulostin kartan ja ympyröin kerrostalon jossa Indra kuulemma majaili Vritran vankina.

En pystynyt näkemään Indraa suoraan, koska Sanjaya ei halunnut näyttää häntä, mutta sen sijaan näin kerrostalon ja huoneen jossa hän majaili; tapetit olivat repeytyneet, sekä lattialla oli sontainen kylpyamme ja lasinsiruja lattialla.

Menimme pikavippifirmani pakettiautoon [Mersu] ja lähdimme Nassen - saatua kartan - johdolla ajamaan kerrostalon suuntaan; matkalla suolistolaiset kokeilivat voimiaan katuvaloihin, pyöräilijöihin ja kävelijöihin kauheilla tuloksilla.

Matkan ajan keskustelin Sanjayan kanssa:

"Kuka Vritra on ja mitä tekemistä hänellä on Indran kanssa?"

Sanjaya: "Vritra on kuivuutta aiheuttanut käärmedemoni, jonka Indra pieksi ja voitti, mutta nyt tilanne on toisin; onneksenne Indra kestää koska Vritra nautiskelee voitostaan häpäisemällä Indraa kauan ennen teloitusta."

Pyysin Sanjayaa näyttämään onko paikalla omgililaisia mutta en havainnut heitä yhtään; heillä ei ole osuutta tähän paikkaan ilmeisesti. Lopulta maailman rumin kaupunginosa tuli näkyviin ja näimme kerrostalon jossa ruhtinas Indra oli Sanjayan mukaan vankina.

Ihmiset olivat kännisiä käppiräppiapinoita, jotka rupesivat Shadyn ansiosta tappelemaan toisiaan vastaan, mutta lähdimme kävelemään ovelle ja sieltä rappusia ylös.

"Kuuleeko Vritra meitä?", kysyin.

"Tuskin kuulee jos ette juokse", Sanjaya vastasi.

(jatkuu.)

• Omgilillä ei ole enää mitään mahdollisuuksia....

• Rappuset tuntuivat kestävän loputtomasti ja hissiin emme uskaltaneet mennä johtuen eräiden ADHD-fennojen uusista taikavoimista, siispä juoksimme rappuset ylös välittämättä Sanjayan varoituksesta. Oven avasimme sulattamalla lukon Halfelfin [Agni] avulla.

Silloin vihdoinkin näin Indran, hän ei miellyttänyt silmääni yhtään;

VeH kysyi kyyneleet poskillaan ääni haparoiden; "Ruhtinas... Oletko Korppi?"

Silloin erittäin vanha kumarassa kulkenut paidaton paksu mies astui esiin ja huusi: "Kotko voittaa taas! Vajakki-Torso saa turpiin!" ja nauroi jutuilleen.

"Tämänkö takia et näyttänyt Minulle ruhtinas Indraa?" kysyin Sanjayalta

"Kyllä. Hän on hullu ja Vritra taas on..."

Silloin takaamme kuului lattialankkujen natinaa ja kaikki meistä kääntyivät katsomaan; siellä oli pyörätuolissa kulkeva lievästi idiootin näköinen laiha heikkoluinen ukko, jota Kotko [Indra] kutsui Vajakki-Torsoksi.

Vritra-hirviö siis oli pyörätuolissa kulkeva liikuntakyvytön mies ja Indra omia "urotekojaan" ylistävä kaljamahamulkero Helsingin yliopistollisesta sairaalasta.

"Sanjaya miksi me edes autamme Indraa?", ajattelin.

En kuullut vastausta koska puolet suolistolaisista alkoivat pieksemään Vritraa ja toiset puolet vangitsivat "kotkottajan" ja yrittivät vaientaa häntä; "Kotko! Kotko tulee! Kotko voittaa!"

Siihen Vajakki-Torso totesi: "Olen katkeroitunut pyörätuolimies, joka ei pysty muuhun kuin valittamaan liikkumiseen kykeneville." ja ulvoi kivustaan.

Lopulta hän huusi; "Pystyn tappamaan teistä kaikki! Pyörätuolissani on räjätyspainike!"

Silloin suolistolaiset pitivät hänen käsiään poissa pyörätuolista ja katsoivat häntä; oliko hän tosissaan? Kotko ei kommentoinut asiaan mitään vaan hoki nimeään, sekä Sanjayaa en metelin alta kuullut. "Miten en pysty kuulemaan pääni sisäisen olennon ääntä" ajattelin ja huomaamatta hiivin Vajakki-Torson kerrostalon vessaan jossa oli hiljaisempaa;

Tila oli ahdas ja saastainen, mutta silti pystyin puhumaan Sanjayalle;

"Mitä fittaa du menar?", kysyin "Indra on vanha skit!"

"Hän oli tuon räjähdehullun armoilla! On velvollisuutesi Dharman lakia kohtaan pelastaa hänet!", Sanjaya vastasi.

"För helvete; näytä Minulle edes ne räjähteet!"

Silloin suljin silmäni ja sain nähdä pyörätuolin läpi; istuimen alla oli melkoinen kasa panoksia pamautettavaksi jos halusi tehdä joukkoitsemurhan, luultavasti se on ymmärrettävää jos on Kotkon seurassa ikuisesti.

Sitten näin että Siiliö nojasi pyörätuoliin, joka luisui oven eteen - en heti oivaltanut kyseessä olevan ovi jonka takana itse notkuin -, mutta sitten suolistolaiset alkoivat perääntymään talosta raahaten mukanaan Kotkoa ja Vajakki-Torsoa; Minä päätin huutaa "ottakaa pyörätuoli pois edestä!"

Mutta sitten Sanjaya näytti että suolistolaiset heittivät kenkiään pyörätuolia kohti ja käski Minun juosta suihkukoppiin ja toivoa parasta. En avannut silmiäni ennen kuin kuulin räjähdyksen ja lasi viilsi ihoani; Sanjaya näytä "Minulle ystäväni ja vasallini ja vaimoni, erityisesti hänet!"

He olivat autossa, sitten he puhuivat jotain ja luultavasti huomasivat Minun puuttuvan joukostaan, suuttuneina he teloittivat molemmat pelastamamme Indran ja Vritra-hirviön lasinsirpaleella viiltämällä kaulat auki.

Putosin maahan ja vuosin verta... Hoin mielessäni Senecan sanoja kuin mantraa tahi rukousta; "jos en pysty kestämään sinua olet lyhytaikainen, jos kestän sinua olet heikko. Kuule tämä kuolema! Minä näen vaimoni! Minä elän! Jos en pysty kestämään..."

Silloin auto ajoi kohdalleni ja pysähtyi, kaikki katsoivat lasista särkynyttä hauta-arkkuani Kurpizza nosti pääni ja suuteli Minua ja sanoi ettei Minun tarvitse jaksaa jos en pysty siihen.

"Ajattele Krisnaa", Sanjaya sanoi.

Ajatukseni pysyivät vaimossani.

"Ajattele Jumalaa, Jeesusta, Buddhaa tai Krisnaa! Tee kuten käsken!", Sanjaya huusi.

En vaihtanut mieltymyksen kohdettani vaan keskityin vaimooni ja lausuin hokemani Seneca sitaatin sekä lupasin vaimolleni että jos onnistuu jatkamme seuraavassa elämässä!

Nieriä itki naisellisuuttaan ja Kurpizza rakkauttaan, ainoat jotka eivät itkeneet olivat Jokutyyppi ja Siiliö, en nähnyt mitään itkettävää vaan heitin henkeni Sanjayan puhuessa Krisnasta.

Lopulta sieluni irtautui ruumiista katsoin suolistoa viimeisen kerran ja nousin korkeuksiin kunnes olin puutarhassa, joka oli täynnä naisia ja silloin kuulin huilunsoittoa; en välittänyt naisista vaan kävelin kohti soiton alkulähdettä ja tervehdin sinistä olentoa, jonka tiesin Krisnaksi ja naiset olivat lehmityttöjä [gopi] Mahabharatasta.

Kysyin Krisnalta päättyikö vaellukseni tähän, siihen hän vastasi "ei, sinulla on viellä opittavaa. Olisit päässyt pois ajattelemalla Brahmaa tai ketä tahansa hänen ilmemismuotoaan."

"Mitä jos en seuraavassa elämässä pääse tähän saakka?"

• "Kukaan ei voi menettää menestystään hengellisyydessä, sinä aina joudut kohtalon ajamana samaan tilanteeseen kuin mihin jäit; kiinnostuksesi vapautumiseen herää välttämättä. Me voimme keskustella hetken ja sitten lähetän sinut takaisin maahan ainoastaan eri nimellä samalla tietoisuudella."

"Miten käy niille jotka sanovat Kristuksen olevan ainoa oikea tie Jumalan luokse?"

"Kristus oli yhtä Jumalan kanssa ja opetti että ainoastaan Hänen kauttaan pääsee taivaaseen; luuletko Hänen puhuneen itsestään Jeesus Nasaretilaisena vai Kristuksena?"[Joh. 10:30 tai 17:22]

"Ainoastaan Jumalan kautta pääsee Jumalan luokse."

"Kyllä Kristus sanoi olevansa yhtä Jumalan kanssa, eli Hän on Jumala, kuten minäkin.", Krisna kertoi.

"Oletko sinä Kristus?"

"Kyllä ja Buddha kanssa. Meistä jokainen on Brahmaa: toiset ymmärtävät sen ja toiset eivät, hyvästi [Herre]! Sinun on aika poistua."

Silloin laskeuduin paikkaan jossa Trotski olisi järkyttynyt: nimittäin synnytyssairaalaan aloittamaan seikkailuni alusta luottaen Jumalan lupaukseen päästä takaisin samalle tasolle jolla olin ennen kuolemaani.

(Loppu, kirjoitan vielä selitysosan.)

• *taputusta*

• [Lupasin kirjoittaa selitysosan; niin nyt tulee yhtä pitkä kuin äskeinen tarina, mutta ainoastaan sivumerkintöjä ja mitä vaihtoehtoja jätin kirjoittamatta. Tämä on takakansiteksti. Kuka helvete tämän edes lukee?]

Kuten aivan alusta pystyt huomaamaan käytin Itseäni kertojana ja päähenkilönä, koska Minusta on helpompaa kirjoittaa kuin muista sillä olen antanut Itselleni luvan käsitellä Minua tarinoissa miten tahansa; jos käyttäisin jotakin toista päähenkilönä, joka ei ole antanut kyseistä lupaa, aina olisi loukkaantumisenriski ( en osaa tulkita muiden persoonallisuutta, jos he ovat kirjoittaneet ainoastaan pari viestiä vaihtelevista aiheista tuoden esille mielenkiinnonkohteitaan tai hauskoja piirteitään).

Tarinassa en keksinyt keinoa millä saisin kertoja kuuntelemaan ns. "mantran", koska vaihtoehtoina oli tuo valitsemani "erittäin tylsä päivä - nukahdin!" tai että päähenkilö olisi saanut idean kuunnella kyseinen mantra ja yrittää tulla jumalallisemmaksi, huomatkaa seuraava;

"(...)päätäni särki ja poltti otsan kohdalta(...) - (...)kulmakarvojeni yläpuolella - hiuksista alaspäin - kummallista säteilyä, joka muodosti pienen ympyrän otsalleni(...)"
      -kuten jokainen joka tietää idänuskonnoista mitään pystyy huomaamaan sijoitin "Sanjayan" kolmannen silmän [ajnachacra] kohdalla, sekä Minulla oli tarkoitus kuvata päähenkilö (pää)auringon jumala [huomaa, monta auringon jumalaa!] Suryan hahmossa, koska auringon symbolinen merkitys on pimeyden (=tietämättömyyden) karkoitus, sekä Surya kuvataan Veda-kirjoissa useiden jumalien silmänä...

Lisäksi tarina sisälsi viittauksen lapsuuteni omituisimpaan kokemukseen;

"Sitten päätin sulkea silmäni ja avata ne uudestaan; se oli auttanut Minua nähdessäni painajaisia ja toimi edelleen"
      [Tämän päähenkilö teki mantran soimisen aikaisessa unessaan.]

Joskus erittäin kauan sitten lapsena en tiennyt selkounien hallitsemisesta mitään, mutta olin oppinut ajattelumallin, että aina kun tapahtui jotakin pelottavaa tai pahaa suljin ja avasin silmäni; näin aina kun näin painajaista heräsin halutessani.

Tarinassa mantra avasi kolmannen silmäni (korkeampi tietoisuus), jonka kautta nimellä Sanjaya kuvaamani olento kutsui Minua ensiksi nimityksellä "Dhritarashtra"; tässä pitää tietää Bhagavad-gita ja Mahabharata-eepos joissa esiintyy sokea kuningas nimeltä Dhritarashtra, jonka pojat [Kaurava-prinssit] lähtivät sotimaan Pandava-prinssejä vastaan Kurukshetran taistelukentälle; kuningas sai tietoa tapahtumista ainoastaan vaununajansa Sanjayan [Huomaa hänen nimensä!] avulla joka oli saanut näkemisen lahjan pyhältä Vyasalta...

Aloituksessa myös kutsuin Sanjayaa "jävlariksi", eli perkeleeksi jonka voitte halutessanne ottaa merkkinä kristillisestä ajattelusta jonka mukaan kolmas silmä on varma keino saada riivaajia pääkoppa täyteen.

Selitän jatkossa mitä vedalaiset jumalat[/taret] ovat ja miksi tietyt suolistolaiset kuvasivat juuri heitä...

Toisessa viestissä Sanjayan aloituspuhe Indran pelastamisesta sisältää viittauksen kahteen kirjaan "näytän sinulle tien [Tao de jing], joka mahdollistaa todellisen sodankäynnin [Sodankäynnin taito]", sekä sen lisäksi tässä samassa kohdassa korostetaan auringon [jumalan], eli päähenkilön asemaa opettajana --> tietämättömyyden karkoittajana.

Huomaa kysymykseen "miten jumala voi kadota?", esitetty vastauksen alku "vääryydentekijät" (monikko) vaikka todellisuudessa hänet oli ryöstänyt ainoastaan yksi Vajakki-Torso (Vritra-demoni), sekä samassa kappaleessa mainitaan Mooses siitä taktisesta syystä että Mooses toi lain ja karkoitti näin ollen symbolisesti tietämättömyyden oikeudesta, sekä Mooseksella on yksi yhteinen vertauskuvannollinen asia jatkossa esiintyvän kundalinikäärmeen kanssa [joh. 3:14 ja 4. moos. 21:9].

Seuraavaksi päähenkilö esittää kysymyksiä "missä todistan ja miten?", johon vastaus on samanlainen kuin Mooseksen ja Jumalan keskustelussa [2. moos 3:11-13], jossa Mooses kysyy mitä hän sanoo Israelille ja mikä hän on todistamaan faraolle, siihen Jumala vastasi samalla tavalla kuin kertomukseni Sanjaya, vertaa Raamatun: "Minä olen sinun kanssasi ja tämä olkoon sinulle tunnusmerkkinä..." [äskeisestä Mooses-kertomuksesta]

Kertomukseni Sanjaya: "älä huolehdi tehtävästäsi, sillä minä todistan puolestasi."

(Jatkuu)

• Kettuilit minulle varsin tyylikkäästi. Pidin tästä. (Itse saatoin herättää itseni painajaisesta pakottamalla silmäni auki, eli "avaamalla ne toisen kerran.")

• [Nyt selitän toisessa selitysosassa tarinan henkilöt ja jumalat.]

Alkuun sanottakoon, että jokainen jumala/jumalatar on otettu vedalaisuudesta [ja osa hindulaisuudesta], joka on hindulaisuutta vanhempi uskonto, johon uskoivat [indo]arjalaiset mistä todistaa veda-hymnit kuten Rigveda; eroina hindulaisuuden ja vedalaisuuden välillä on että vedalaiset eivät uskoneet samalla tavalla sielunvaellukseen [vaan "alamaailmaan"], eivätkä he myöskään uskoneet hindujen tavoin Brahman olevan yksi jumala, joka ilmenee useana.

Tosin loppua kohden liitin mukaan hindulaisia aineksia kuten Krisnan, joka ei liity vedalaisuuteen mitenkään, ja reinkarnaatio-opin, sekä Bhagavad-gita viittaukset kuten Sanjaya...

Surya = pääauringon jumala, kuvasin Minuna johtuen edellä mainitsemistani syistä; vaimoksi otin yönjumalatar Ratrin.

Ratri = Yön jumalatar, joka oli tarinassa Kurpizza, koska en keksinyt muita jumalattaria, sekä pääsin kertomaan hassun jutun "takaamaan Minulle loistavan yön yönjumalattarena."

Tvastar - Vishvakarman = Kaksi eri jumalaa, jotka myöhemmin yhdistettiin samoiksi sen vuoksi kutsuin Trotskia molemmilla noista nimistä; molemmat ovat työläisten jumalia ja taivaallisia rakentajia; Trotskin jumalallisen ulkonäön kopioin vanhalta mieheltä, eli Vishvakarmanilta.

Rudra = Villin luonnon ja sairauksien jumala, tähän rooliin valitsin Jokutyypin ainoastaan sairauksien takia, mutta harkitsin Nappulaa ja Biologia, jotka kuitenkin yhdistin kesympään luontoon.

Aranyani = Nappula, metsän jumalar, sukupuoli johtuu siitä että Raippari on 100-vuotias nainen, sekä Nappula on kiinnostunut luonnosta.

Pusan = Auringon jumala, jonka roolin otti Biologi, vedalaisuudessa Pusan hallitsee teitä ja polkuja, sekä antaa matkalaisille turvaa.

Savitr = Hekekee, auringonjumala, joka hoitaa ajankulkua, sekä Ratrin veli; tämän roolin Hekekee sai koska Trotskin kirjoittamassa Fågellskyttissä Hekekee ja Kurpizza olivat sisaruksia.

Varuna = eräänlainen taivaallinen tuomari, tässä tapauksessa Nasse...

Soma = rituaalijuoman ["soma-juoma"] ja kuun jumala, eräänlainen vedalainen Dianysos, tässä tapauksessa yllättävästi Motari.

Agni = tulenjumala ja taivaan Hotar-pappi [tehtävänä lausua Rigvedaa ja kutsua näin jumalia paikalle], tässä annoin hänen työnsä Halfelfille, samoin kuin hymnissä Agni ei tykkää työstään, hymnissä hän jopa pakeni saatuaan uuden työnsä.

Nirṛti = Veh, korruption ja kuoleman jumalatar, joten trolliksi paljastumisella oli odotettu taustavaikutus, joka johti korruptioon.

Sinivali = Sinisiipi "luuletko, että nimien yhtäläisyys on sattumaa?". Synnytyksen jumalatar. Annoin tämän tehtävän ainoastaan koska jumalatarten keksiminen on vaikeampaa kuin jumalten, sekä Sinivali ja Sinisiipi kuulostaa etäisesti samalta.

Vishwambhari = Santiny, karman(lain)-jumalatar.

Shachi = Shady, vihan ja kateuden jumalatar, koska yhdistän nimimerkin "Shady" (varjoisa, hämärä) aina pimeyteen jonka vuoksi kerran kuvasin hänet varkaana [tt].

Mitra = Assassin, vedalainen ystävyyden, tapaamisten ja muiden samankaltaisten jumala, jonka kuuluisampi versio on persialainen Mithras, joka uhkasi alkukristinuskon asemaa Rooman valtakunnassa. Valitsin Assassinin koska temppeliherrahyveitä...

Dhanvantari = Jumalten parantaja, tässä Suwastika, jonka yhdistän jostain syystä parantamiseen.

Yama = Siiliö, ensimmäinen kuollut ihminen josta tuli sitä kautta vedalainen kuolemanjumala aikana ennen reinkarnaatio-oppia. Valitsin Siiliön, koska eräässä blondikeskustelussa hän väitti olevansa kuolematon ja päätin että kuolema ei voi kuolla.

Indra = Kotko, jumalten kuningas ja Vritran tappaja. Jos et tiedä kuka Kotko on niin häpeä on sinun...

Vritra = Kuivuuden demoni, Vajakki-Torso samasta paikasta kopioitu kuin Kotko.

Krisna = persoonattoman Brahmanin hindulainen inkarnaatio "avatara", jonka eräät uskovat olevan seuraavassa elämässään Buddha ja sen jälkeen Jeesus toisten mukaan taas Jeesus on Krisnan valtuuttama avatara, mutta ei itse Krisna...

Brahman = hindulainen käsite jolla viitataan luojajumalaan joka ei ole oikeastaan mitään ruumiillista, sillä ei ole persoonaa [toisin kuin abrahamilaisilla Jumalalla], se on näkymätön ja hajuton... Reinkarnaation tarkoitus on päästä osaksi Brahmania joka on tuhoutumaton... Brahman on kaikkialla vaikuttavaa voimaa joka on myös ihmisen sisällä kun ihminen havaitsee kaiken olevan Brahmaa hän valaistuu, capish?

(jatkuu)

• HeKeKee'd

Onneksi suolistossa on vielä yksi Herre jäljellä jonka sormet jaksavat heilua...!

• Hihhulit XD

*köh* hihhulit *köh*

• [Hekekee; küllä jokin muukin heiluu kuin sormet... Niille jotka jaksavat lukea kaikki selitysosat ja koko tarinan tulee ylläri...]

"För helvete?!? Luetko roolipelejä?", kysyin.
      -En asun alitajuntasi luona, tiedän sen minkä sinä ja omien jumalteni nimet."

Ensimmäinen on piiloviittaustemppeliherroihin, jotka esiintyvät ilmeisesti roolipelissä ja alemmassa taas Sanjaya väittää asuvansa alitajunnassa, mutta muualla asetin sen kolmanteen silmään, eli ns. käpyrauhaseen.

Sen jälkeen seuraava mainitsemisen arvoinen tapahtuma on näkyjennäkeminen, joka tapahtuu Halfelfin [Agni, tulenjumala/Hotar-pappi] lausuttua Rigvedaa, josta valitsemaani säettä en aio kommentoida. Pyrin kuvaamaan lyhyesti näkyjennäkemisellä samanlaista kaoottista tilaa joka tapahtuu herätysliikkeissä...

"Silloin avasin ruumiilliset silmäni ja katsoin suolistolaisia, jotka näyttivät riivatuilta he nauroivat ja hokivat omituisia sanoja"

Tämä taas kuvaa apostolista kielilläpuhumista paitsi tässä tapauksessa ainut puhuttu kieli oli Sanskrit. Sen jälkeen seuraava merkittävä kohta on Herren [Surya] tekemä ihme valonsäteillä; kirjoitettuna se kuulostaa melko köyhältä silmänkääntötempulta mutta ajattele olleesi paikalla ja nähneesi kaikki valo kerääntyneenä Herren ylle heti kun olit pari sekuntia sitten vasta toipunut "Rigvedan värähtelystä"...

Sen jälkeen tulee kundalinin kohottamisvaihe, eli taas selitettynä kundalini on henkistä energiaa, joka kuvataan käärmeenmuodossa; sanotaan että kolmassilmä aukeaa jos kundalinikäärme kohoaa alimmasta muladhara-chakrasta [juurichakra] kolmannensilmänchakraan, sekä valaistuminen tapahtuu ylimmässä kruunuchakrassa [Sahasrāra].

Kundalinia pystyy kohottamaan meditaatiolla, josta löytyy maininta kirjoituksestani tai joogalla [asanat, karmajooga, buddhijooga, sattvijooga jne...].

Sen jälkeen kirjoitin Sanjayan sanoilla varoituksen riskeistä jotka liian nopeaan kundalinin kohottamiseen liittyvät; ne olen varastanut toisaalta... Sitten kuvasin jumalallisia voimia, jotka suolistolaiset saivat, mutta koska auringonjumalia on kolme jouduin laittamaan Hekekeen [Savitr] keksimään polttopeilin uudestaan.

Sanjaya kieltäytyi näyttämästä Kotkoa/Indraa, mutta sen sijaan Herre sai nähdä hajonneet tapetit ja sontaisen kylpyammeen - joka on kopioitu eräästä parodiasta -; sitten pikavippifirma on oma vitsini, jota ette saa koskaan tietää; sen auto on mersu, koska Herre omistaa mersun ja Trotski punaisen romuladan...

Veh tiesi että Indra oli jumalten kuningas ja tietenkin VeH toivoi tämän olevan poikaystävänsä Korppi, mutta se olikin paidaton paksumies nimeltään Kotko, jolta on pudonnut päästä kaikki ruuvit.

Vajakki-Torson itsesäälissä lausumat "olen katkeroitunut(...)" taas pyrkivät matkimaan Vajakki-Torsoa...

Päähenkilö menee vessaan - jossa on vähemmän ääniä - keskustelemaan Sanjayalle ja kiroilemaan svenskaksi pettymystään, jonka jumalten kuninkaan näkeminen aiheutti. Sanjaya vetosi Dharman [oikeudenmukaisuus] -lakiin, joka velvoittaa taistelemaan oikean asian puolesta.

Siiliö nojaa pyörätuoliin, jossa kyseiset räjähteet olivat, tässä pitää tietää että annoin Siiliölle kuolemanjumala Yaman roolin, sekä en kertonut nojaamisen olleen vahinko enkä myöskään tahallinen...

Sitten suolistolaiset päättivät tuhota Vajakki-Torson vankiluolan räjäyttämällä pyörätuolin kengillään; päähenkilö tietää kuolemansa koittavan, mutta pyytää Sanjayaa näyttämään vasallit, vaimo[t] ja ystävät. Tällöin Sanjaya näyttää että pelastusretki menee päin fittaa; suolistolaiset suuttuivat Herren katoamisesta ja teloittavat lasinsiruilla [kaula auki] Kotkon - jota pelastamaan aluksi lähdettiin - ja Vajakki-Torson.

Herren pudotessa maahan, Hän hokee Seneca [Nuoremman] sanoja kuolemasta ja esittää toiveensa nähdä vaimonsa, sitten tulee viimeinen suudelma ja Sanjaya kehottaa miettimään ketä tahansa jumalallista avataaraa tai Jumalaa, koska Sanjaya on tietoinen Bhagavad-gitan opetuksesta "jokainen joka ajattelee Minua [Jumalaa/Krisnaa] saavuttaa yhteyden kanssani".

Herre keskittyy aistinautintoon [lue: vaimoonsa] ja joutuu syntymään uudestaan mutta sitä ennen tulee kuolemanrajakokemus paratiisissä Krisnan luona tällöin Krisna selittää Herrelle saman kuin opetuslapselleen Arjunalle; edistymistään ei pysty menettämään, koska jokainen joka on ottanut askelia kohti valaistumista tulee kiinnostumaan samoista asiaoista tulevaisuudessa, sekä pääsee helpommalla kuin muut.

Sen jälkeen Krisna selittää mitä Jeesuksen opetus "Minä olen tie, totuus ja elämä; kukaan ei tule Isän luokse muutoin kuin Minun kauttani" todella merkitsee; Jeesus oli yhtä Jumalan kanssa kuten Raamatussa lukee, joten jos Jumala on A ja A = B (Jeesus), sekä A = C (Krisna/Buddha) on myös B = C, jolloin Jeesuksen sanojen ainut merkitys on Jumalan luokse pääsee ainoastaan Jumalan kautta.

• Lopussa taas Krisna kertoo kaiken olevan yhtä energiaa [Brahmaa]; toiset ymmäertävät sen ja toiset eivät; kaikki on Jumalaa energiaa ja Jumalaa [Brahmaa] luonto, ihmiset, eläimet, olemattomuus ja kaikki mitä on.

Viimeisenä tulee viittaus Trotskin pelkäämään raskauteen, sekä synnytykseen ja maininta että vauva muistaa edellisen elämänsä, mutta menettää ne muistot ajankuluessa (kuten kirjaamattoman unen) jos ei ala puhumaan aiheestaan tai vanhemmat painostavat pitämään turpansa kiinni kuvitelluista valemuistoista.

(Loppu, kohta kirjoitan üllärin.)

• Vai että sillä lailla.. no, hienoa joka tapauksessa ja kiitos selityksistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      309
      4014
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2515
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      304
      2493
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2210
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      78
      1851
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      409
      1611
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1381
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1232
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1196
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1182
    Aihe