Hei mitens tuo toimii kun itsellä on vielä joulukuuhun saakka tuota f securen tilausta jäljellä. Niin jos ostan nyt uuden avaimen ja syötän sen tuohon ohjelmaan. Niin lisääkö se tuohon jo jäljellä olevaan aikaan sen 365 päivää vai alkaako se laskemaan uudestaan tuota 365 pv tästä päivästä lähtien? Toivonmukaan ymmärrätte mitä yritän kysyä.
F-securesta kysymys
11
158
Vastaukset
Älä osta uutta avainta vaan poista se ja ala käyttämään ilmaista. Näin säästät rahaa ja tietoturva pysyy käytännössä samana. ( Esim Panda cloud free).
- ihime vale
Ootkos vapunen jo duunissa? Meinaan, kun tällaisia asioita, että työt alkaa maanantaina, tuolla jossain kerroit. Siksi mä vaan kysyn, kun sulla on aikaa roikkua täysipäiväisesti täällä palstoilla jakelemassa hölmöjä neuvojasi. Vai onko suomi24 alkanut maksamaan luotseilleen jopa palkkaakin? :D
Aina on taukoja..
- ihmettelijä
Tämä keskustelu menee nyt ohi aiheen, mutta palaten alkuperäseen kysymykseen. Jos ostan niin lisätäänkö se aika jo jäljellä olevaan aikaan vai ei?
:)
Sitä kannattaa kysyä F-securen tuesta.
Jokatapauksessa ei kannata ostaa.- ihmettelijä
Tässä nyt tuli jonknulainen vastaus täältä. Kiitosta vain.
- toivoa sopii
ihmettelijä kirjoitti:
Tässä nyt tuli jonknulainen vastaus täältä. Kiitosta vain.
Muuta en tiedä, mutta eilen otin uuden ohjelman juuri tuolta, jossa luvattiin ylimääräiset päivät lisätä uuden jatkoksi. Kaipa pitävät mitä lupaavat! en oikein usko, että uskaltavat jymäyttää.
- apuva_ ?!
Minä kysyisin kun kaupattiin jotain ohjelmaa WZU 18, joka päivittäisi jotain ohjaimia. Hintaa ei ilmaistu. Onko kukaan ottanut tuommoista? Minä olen jo mummeli, enkä näistä paljoa ymmärrä. Kuka neuvoisi???
Ei kannata ostaa. Enemmän haittaa kuin hyötyä.
- Juu ei
Kaspersky on parempi, Vaihka F-Secure väittää että löytää myös poliisin vakoiluohjelmat, ei pidä paikkaansa!
Kaspersky löytää ainakin osan. samalla ollen se turvallisin ohjelmisto jolla voidaan suitsia urkintaa ja haitakkeita! Mutta sekin maksullinen. Ei hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984