Onko kukaan käynyt kyseisessä lomakohteessa?
Suunnitelemme sinne lomaa ensisyksynä, siksi olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa kohteesta.Ajateltu hotelli olisi Naturalle.
Kemer
4
1022
Vastaukset
- Arska
Suosittelen paikkaa, itse käynyt Kemerissä kolme kertaa perheen ja ystävieni kanssa.Tosin viime kerrasta on pari vuotta,onhan se varmaan muuttunut siitä. Silloin se oli melko rauhallinen paikka päivisin, mutta onhan se voinut vilkastua.Valitsimme sen kohteen aikoinaan ihan sen vuoksi, että siellä ei ole hyttysiä ja ei olla kaduttanut yhtään.Olemme saaneet sieltä turkkilaisia ystäviä ja soittelemme toisillemme parin kuukauden välein.Rannat on siellä hyvät esim Moonlight, meriretkiin oltiiin erittäin tyytyväisiä ainoa miinus puoli on venäläiset mutta niitähän alkaa olla kaikkialla.Asuimme joka kerta Cam hotellissa ,koska tuttavamme on sen pomo ja se oli tuttu ja turvallinen.Eikun hyvää matkaa ja käy molkkaamassa Camissa Karia(Kerim) tai Jussia kerrro terveisiä Yapanarisilta niin saat varmasti kaljan tai pari.
- sen
Minkä matkatoimiston matkalla Arska olit? En löytänyt Cam hotellista tietoa.
- Kemerin kävijät
sen kirjoitti:
Viikko sitten tultiin Kemeristä,reissu oli 6. Kemeriin!Oltiin Aurinomatkojen matkalla ja hotelli oli Naturalle,hotelli ok mutta epätasaiset kivirappuset varsinkin illalla pimeässä joskus meinasivat olla liikaa!!!!Kannattaa kokeilla pikkukiviranta,se on puhtaampi kuin Moonlight-ranta!!!!
- enää listoilla
sen kirjoitti:
tämä Cam hotelli.
Jotain häikkää oli tullut kuulemma A-matkojen kanssa, ja siihen loppui.
Mutta, kuuleman mukaan pojat siellä kuitenkin olelee, lähes tyhjässä hotellissa............
Naturalle ja Viking on ok hotelleja, Flower ok huoneistoista. Uudessa turkiz apartsissa en ole ollut, kuten en varsinaisessa turkiz hotellissakaan.
Kemer ihana pikku paikka, ensi kesänä uudelleen. Ties monesko kerta.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059