Tietääkö kukaan taiteilijasta enemmän? Entä nettisivuja?
Sain perinnöksi hänen maalaamansa meritaulun 110x70 ja olisin kiinnostunut arvosta.
R.Vuolas
16
18538
Vastaukset
- Tietäjä 1
Risto Vuolas oli vuosia sitten hyvin yleinen myyntinäyttelyissa.Nykyisin niitä ei enää niin paljon näe.Kuvailemanne taulu on tyypillinen Vuolas.Hänen työnsä ovat myöslin yleensä isokokoisia.Hinnat liikkuvat laadusta riippuen siinä 200-400 euron paikkeilla.
- Mari
...
- popo
taisi käydä joku fiba tuossa hinnoittelussa.riston isän,oivan hyvä merimaalaus voisi olla lähellä tuota hintaa,riston töillä on lähinnä tunnearvo.oivan töitä on usein apollo huutokaupassa,sen luettelot ovat monien ns.kesympien taiteilijoiden hinnoittelussa apuna kuvineen ja vasarahintoineen.
- Tietäjä 1
popo kirjoitti:
taisi käydä joku fiba tuossa hinnoittelussa.riston isän,oivan hyvä merimaalaus voisi olla lähellä tuota hintaa,riston töillä on lähinnä tunnearvo.oivan töitä on usein apollo huutokaupassa,sen luettelot ovat monien ns.kesympien taiteilijoiden hinnoittelussa apuna kuvineen ja vasarahintoineen.
Kyllä Riston työt,varsinkin isot,ovat näyttelyissä olleet kertomani hintaisia.
Kun noinkin iso maalaus on,niin hyvin kehystetty
työ varmasti maksaa sen 200 euroa,koska kauppiaskin ottaa siitä oman voittonsa.
Oivan työt ovat vähän kalliimpia.
- popo
arvoja on niin monenlaisia.minä käsitin myyntihintaa esim. huutokaupassa.http://www.apolloauctions.fi/2001/www/suomi/index.php?k=suomi on kyllä aika suuntaa antava jopa vuolaksen töissäkin.
- Taulun ostaja
Itse ole huutokaupasta ostanut parikin Riston taulua, molemmat 40 euroa.
- Tietäjä 1
Olen itsekin huutanut huutokaupoista aika edullisesti tavaraa. Hinnat ovat aina alittaneet yleisen hintatason.Moni tietää,että vähemmän tunnettujen tekijöiden työt eivät nouse huutokaupoissa kovin kannattavalle tasolle.
Onnittelut Sinulle hyvästä hankinnasta,jossa ei ole kunnolla kehyksien hintaa. - kukka
Tietäjä 1 kirjoitti:
Olen itsekin huutanut huutokaupoista aika edullisesti tavaraa. Hinnat ovat aina alittaneet yleisen hintatason.Moni tietää,että vähemmän tunnettujen tekijöiden työt eivät nouse huutokaupoissa kovin kannattavalle tasolle.
Onnittelut Sinulle hyvästä hankinnasta,jossa ei ole kunnolla kehyksien hintaa.olen ostanut n. 12 v. sitten vuolaksen maisemamaalauksen , keskikokoa.
Tuolloin se maksoi kirppiksellä 250 mk.
Kukka
- Maalaismaisema...
meille ostettiin Risto Vuolaksen >Heinäpeltomaisema>90- kuvun alussa.. lato, aita heinää seipäällä..kaunis.Aika iso taulu.Antiikki ja vanhan tavaranliikkeestä.Kaunis taulu kauniilla tummilla kehyksillä.Ei edes mietitä taulun myymistä tai hintaa, saa koristaa seinää niin kauan kun jompi kumpi elää.
- HM
Sain jäämistöstä Kotkasta 30x40 cm merimaiseman ( Pauhaava meri ja rantatyrskyt kalliota vasten, horisontissa purjelaiva) signeerauksella Vuolas -49. V muistuttaa lähinnä neliöjuuren merkkiä ja s:ssä pitkä koukku alas. Vein sen Turun taidemuseon intendentille arvioitavaksi. Ei tuntenut maalaria, mutta piti työtä hyvänä Berndt Lindholm- tyylisenä. Kukahan Vuolas on kyseessä? En myy taulua. Korkeintaan lahjoitan. Se on hyvä.
- Tappari ensimmäinen
Minun seinällä näyttää olevan myös kuvaamasi taulu, mutta koko on n.49x63 ja vuosiluku -48.
Nimikirjoituksena Vuolas ja nimen jälkeen joku aivan käsittämätön kihara.
- popo vielä kerran
kovasti on oiva vuolaksen näköinen signeeraus,työn laatu hyvä,mutta ei liene vuolas.70 luvulla eräs kauppias tammisaaressa sanoi sitä veelakseksi,en ollut koskaan kuullut.minulle tuli samoin merkitty työ,oiva eli vielä silloin 70 luvulla,kävin hänen kotonaan röykässä näyttämässä maalausta.hän väitti,että ei ole koskaan signeerannut muuta kuin selvästi nimellään.vaimo siinä vierellä todisti samaa,mutta tiedä häntä,kaikki V-las työt jotka olen nähnyt ovat holleet hyvälaatuisia,yllättävänkin.huutokauppakamareissa mainitulla signeerauksella työt myydään yleensä oiva vuolaksena.
- kiinnostunut3
Minä olen saanut lahjaksi työnantajaltani kun lopein työt hänellä vuonna -75 taulun jossa lukee vaan Vuolas-42vuodelta kuvaa maalaismaisemaa kaksi latoa pisteaitaa ja viljapeltoa vanhoilla kehyksillä ja koko on maalauksella noin49x60 minkähän arvoinen olisi
- P.p.e.p
Itselläni myynnissä suht kookas Oivaan taulu..? Ehdotuksia jos kiinnostaa. Tyylikäs jos pitää , enkä kauaa jaksa moista kaupitella , joten jää killumaan , sillä itse pidän kriitikkona ja kuvataiteilijana aivan kavahduttavista töistä ja nimim. Piru parin euron perässä.
- Anonyymi
J...R...O...ja ties mitä vitun vuolaita ja joku spede akka ketä prkl väitti niitä ostavansa kun on sukua ja miksikö ite tääl oon ni ton ruman taulun takia tot moos ku saiski helv seinältä tollase hirvitykse et siinä teiän köyhien soppii ihmetellä.Ulosotossa mennään ja perse edellä...myyn jotain kodin raamattuakin jo-
- Anonyymi
Meikäläisellä on seinällä iso r vuolaan taulu. Kertoo keväisestä talvi maisemasta. Minkä arvoinen taulu on ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983