Harry Potter fani

Outi.Mönkkönen

Hei vain.
Mä oon 13-vuotias Harry Potter fani Sorsakoskelta.
Mä oon pitänyt Potterista siitä lähtien kun,mun
opetttaja luki meille ensimmäisen Harry Potter-kirjan.Mä oon itsekin lukenut seuraavat Potter-kirjat:Harry Potter ja Viisasten kivi,Harry Potter
ja salaisuuksien kammio,Harry Potter ja Azkabanin
vanki ja Harry Potter ja Liekehtivä pikari.Paras
noista neljästä kirjasta oli ehdottomasti Harry
Potter ja Azkabanin vanki.Mä katsoin toissailtana
sellaisen ohjelman jossa haastateltiin Harryn,Ro-nin ja Hermionen esittäjiä.Harry Potteria esittää
Daniel Radliffe.Ronia esittää Rupert Grint ja Her-mionea esittää Emma Watson.Mä menen jonain päivänä
siskojen ja isän kanssa katsomaan elokuvaa Harry
Potter ja Viisasten kivi.No siinä mulla kaikki.
Ei muuta.

T:Outi Mönkkönen Sorsakoskelta.

5

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm

jaa, voiku mua kiinnostaa hirveesti!!!

• haltia

jokainen saa ilmaista mielipiteensä

• Anonyymi

Jokaisella on oma mielipide.

• Anonyymi

Natsitouhua.

• Itse en ole Harry Pottereita lukenut, mutta monet ovat kertoneet niiden olevan sangen mukaansatempaavaa luettavaa. On erittäin mukava löytää kirja, jota ei malttaisi jättää kädestään ja suorastaan odottaa että pääsee jatkamaan sen lukemista. Olen lukenut elämäni aikana jokusen kirjan, mutta harvat niistä ovat olleet ylläkuvatulla tavalla kiinnostavia, mutta joitain sellaisia kuitenkin on ollut. On mukavaa, että muutkin pääsevät kokemaan samanlaista lukuintoa kuin parhaimmillaan olen kokenut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2920
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      270
      2721
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 219
      1428
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1241
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      997
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      93
      938
    Aihe