Heippa kaikille!
Mä oon 15-vuotias gimma jolla on iiiiso ongelma;
Kuinka ihmeessä poikaa pyydetään ulos?!
Tää ei ehkä kuulosta kovin kummoselta, mut mulle se on tosi vaikeeta, koska kaks vuotta sitten petyin tosi pahasti poikaan, josta olin kiinnostunut. Mä rakastin tätä jätkää tosi paljon, mut se ei mua, vaan alko olla koulun "suosituimman tytön" kanssa.No, se likka jätti kyllä sen, mut silti musta tuntuu, ettei mun sydän oo vieläkään ihan toipunu. Mut anyway, asiaan.
Tää jätkä on mua vuoden vanhempi, lukiossa siis, ja se on tavallaan mun isosiskon frendi. Me soitetaan samassa orkesterissa, se bassoa ja mä selloa, me jutellaan ja etc. Mut miten mä voisin pyytää sitä mun kanssa vaikka leffaan? Mä en kyllä tunne sitä kovin hyvin enkä ees tiedä, onkx sillä tyttöfrendii, mut silti haluisin yrittää.
Miten se onnistuu, sillä en haluu olla taas kerran ihan romuna?
Pliis, vastatkaa ja auttakaa mua!
T: Nea
Pikaista apua tarvitaan!!!
5
430
Vastaukset
ja yrität ensin tsekata onko hän varattu. Silloin et nolaa itseäsi jos hän onkin kiellettyä saalista. =)
Jos hän ei ole varattu, voit sanoa esim. että elokuvis menee leffa jonka olet aikonu mennä katsomaan. Kysyt häneltä onko hän käynyt katsomassa sen, jos ei, kysyt huvittaisiko lähteä mukaan. Hyväksi havaittu keino. ;)- Nea_switch
tänks, pitää yrittää kun seuraavan kerran nähään... Ja siitä tyttöfrendistä pitää tiedustella siskolta... ;)
- ^Mari^
Nea_switch kirjoitti:
tänks, pitää yrittää kun seuraavan kerran nähään... Ja siitä tyttöfrendistä pitää tiedustella siskolta... ;)
Kiitti,mut entäs jos o ujon puoleinen...
- jätkä
No kyllä mun mielest vaan kannattaa mennä kysymään silt jätkält et haluisko se lähtee vaik leffaan tai jotain=) Mä voin miespuolisena sanoa, että se on jätkist vaan aina kiva, jos tyttö tulee kysymään, ja sit jos on varattu(jätkä), niin ei siin mitään noloa oo.! Rohkeesti vaan kysymään
- ihminen90
tää menee aika off topic mut kummiski.
Mulla ois sellanen onkelma että mä voisin pyytää mun luokkalaista leffaan. Mutta kun on sellanen hirvee tunne että sitten seuraavana pv:nä (siis jos se kieltäytyy) niin sitten kaikki luokkalaiset alkaa nauraa ja sun muuta lapsellista hommaa tehä ja SE vasta ois noloo joten mitä tehä???
oon poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644431Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.191883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
- 44803
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105797Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764