Pemo, Iisalmi

Vilmuska

Löytyisikö täältä ketään, joka opiskelee Pemolla Iisalmessa? Olisin kiinnostunut tietämään hieman ko. oppilaitoksen pääsykokeista. Pieneläinhoitoon suuntautuneet sekä maatilatalouteen suuntautuneet henkilöt, kertokaa minulle, minkälaiset olivat Teidän pääsykokeenne!

Tuhannet kiitokset!

7

2015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sivistynyt-

Vai että jyväjemmariksi...heheheh... ei kai tuossa koulussa muita vaatimuksia ole kun näyttää vain tarpeeksi juntille (kuten sikäläiset yleensä näyttävätkin...heheh) kun sinne menee.. eli ei ole mitään pääsykoetta edes ole.. *naur*

• Vilmuska

Mainittakoon heti alkuun, että vastauksesi ei kyllä ollut järin sivistynyt.

En kyllä koe olevani hullu, vaikka maatalous ja eläintenhoito minua kiinnostavatkin. Ylä-Savon ammattiopiston internet-sivuilla mainitaan tarkalleen näin:
        ”Kaikille maatalousalan perustutkintoon hakeville järjestetään päivän kestävä pääsykoe huhtikuun lopussa Peltosalmen maaseutuopetuksen yksikössä.”

• nutti

Satuin huomaamaan viestisi kun etsin tietoa pemosta.

Minäkin olen sinne hakemassa vaikka kaikki onkin hieman hakusessa. Minulla on siellä yksi kaveri jo odottamassa,mutta silti tuntuu oudolta lähteä vieraaseen kaupunkiin yksinään.

Jos nyt edes pääsen sinne. Jännittää hirmusesti...

• Maisley_

Luin sun tekstin täs ja aattelin kysästä minkäikäne oot ja et ootko menos Pemolle
        ens syksynä vai millon..?
        Mä ite käyn viä lukiota tän vuoden loppuun mutta ajattelin lähtee Pemolle ku tää lukio ei tunnu mun jutulta.. :D Mutta juu.. Kaikki saa vastailla mulle ja ilmoitella mielipiteitä.. :)

• pemolainen
        Maisley_ kirjoitti:

Luin sun tekstin täs ja aattelin kysästä minkäikäne oot ja et ootko menos Pemolle
        Mä ite käyn viä lukiota tän vuoden loppuun mutta ajattelin lähtee Pemolle ku tää lukio ei tunnu mun jutulta.. :D Mutta juu.. Kaikki saa vastailla mulle ja ilmoitella mielipiteitä.. :)

Heippa!
        Mie olen valmistunut pemolta agrologiksi ja opiskeluaika ainaskin amk-puolella oli huisin
        hauskaa. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että koulu sijaitsee 10 kilometrin päässä keskustasta ja liikenneyhteydet ovat huonot. Ja suuri osa perustutkintopuolen opiskelijoista on poitsuja, joista välillä saa ihmetellä, et mitä ne oikein siellä tekee. =) Hakijoita pieneläinpuolelle on varmaankin enemmän kuin maatilapuolelle, jonne on luultavasti helpompi päästä (mieti kuitenkin tarkkaan haetko sinne, jos et meinaa lomittajaksi tai maatilan emännäksi). Kysy reippaasti lisätietoja koululta, antavat sitä mielellään! Tai opiskele lukio loppuun ja lue sitten agrologiksi=) Maatalousalan oppilaitoksesta saa kyllä hienoa elämänkokemusta, mutta ei se varmasti mikään tulevaisuuden ala ole.

• nutti
        Maisley_ kirjoitti:

Oon 17 eli 18 sitten ensi syksynä jos pääsen sinne.Itsekin kävin lukiota eka vuoden, mutta en pärjännyt siellä ollenkaan ja haluan paikkaan joka motivoisi minua enemmän.

• Anonyymi

Pemo on ihan paska

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe