Löytyisikö täältä ketään, joka opiskelee Pemolla Iisalmessa? Olisin kiinnostunut tietämään hieman ko. oppilaitoksen pääsykokeista. Pieneläinhoitoon suuntautuneet sekä maatilatalouteen suuntautuneet henkilöt, kertokaa minulle, minkälaiset olivat Teidän pääsykokeenne!
Tuhannet kiitokset!
Pemo, Iisalmi
7
1805
Vastaukset
- -sivistynyt-
Vai että jyväjemmariksi...heheheh... ei kai tuossa koulussa muita vaatimuksia ole kun näyttää vain tarpeeksi juntille (kuten sikäläiset yleensä näyttävätkin...heheh) kun sinne menee.. eli ei ole mitään pääsykoetta edes ole.. *naur*
- Vilmuska
Mainittakoon heti alkuun, että vastauksesi ei kyllä ollut järin sivistynyt.
En kyllä koe olevani hullu, vaikka maatalous ja eläintenhoito minua kiinnostavatkin. Ylä-Savon ammattiopiston internet-sivuilla mainitaan tarkalleen näin:
”Kaikille maatalousalan perustutkintoon hakeville järjestetään päivän kestävä pääsykoe huhtikuun lopussa Peltosalmen maaseutuopetuksen yksikössä.”
- nutti
Satuin huomaamaan viestisi kun etsin tietoa pemosta.
Minäkin olen sinne hakemassa vaikka kaikki onkin hieman hakusessa. Minulla on siellä yksi kaveri jo odottamassa,mutta silti tuntuu oudolta lähteä vieraaseen kaupunkiin yksinään.
Jos nyt edes pääsen sinne. Jännittää hirmusesti...- Maisley_
Luin sun tekstin täs ja aattelin kysästä minkäikäne oot ja et ootko menos Pemolle
ens syksynä vai millon..?
Mä ite käyn viä lukiota tän vuoden loppuun mutta ajattelin lähtee Pemolle ku tää lukio ei tunnu mun jutulta.. :D Mutta juu.. Kaikki saa vastailla mulle ja ilmoitella mielipiteitä.. :) - pemolainen
Maisley_ kirjoitti:
Luin sun tekstin täs ja aattelin kysästä minkäikäne oot ja et ootko menos Pemolle
Mä ite käyn viä lukiota tän vuoden loppuun mutta ajattelin lähtee Pemolle ku tää lukio ei tunnu mun jutulta.. :D Mutta juu.. Kaikki saa vastailla mulle ja ilmoitella mielipiteitä.. :)Heippa!
Mie olen valmistunut pemolta agrologiksi ja opiskeluaika ainaskin amk-puolella oli huisin
hauskaa. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että koulu sijaitsee 10 kilometrin päässä keskustasta ja liikenneyhteydet ovat huonot. Ja suuri osa perustutkintopuolen opiskelijoista on poitsuja, joista välillä saa ihmetellä, et mitä ne oikein siellä tekee. =) Hakijoita pieneläinpuolelle on varmaankin enemmän kuin maatilapuolelle, jonne on luultavasti helpompi päästä (mieti kuitenkin tarkkaan haetko sinne, jos et meinaa lomittajaksi tai maatilan emännäksi). Kysy reippaasti lisätietoja koululta, antavat sitä mielellään! Tai opiskele lukio loppuun ja lue sitten agrologiksi=) Maatalousalan oppilaitoksesta saa kyllä hienoa elämänkokemusta, mutta ei se varmasti mikään tulevaisuuden ala ole. - nutti
Maisley_ kirjoitti:
Mä ite käyn viä lukiota tän vuoden loppuun mutta ajattelin lähtee Pemolle ku tää lukio ei tunnu mun jutulta.. :D Mutta juu.. Kaikki saa vastailla mulle ja ilmoitella mielipiteitä.. :)Oon 17 eli 18 sitten ensi syksynä jos pääsen sinne.Itsekin kävin lukiota eka vuoden, mutta en pärjännyt siellä ollenkaan ja haluan paikkaan joka motivoisi minua enemmän.
- Anonyymi
Pemo on ihan paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020