lumia 530 vai 630?

annalii

Saako 20€ llä muutakin kun isomman näytön.

26

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehokkaamman suorittimen, suuremman akun.

    • Onko 630 tehokampi suoritin?

    • On.

    • l520

      Mulla on 520 joka on aika lähellä 530:stä ja 630 joten pystyn aika hyvin sanomaan mistä niiden erot tulee esiin.Ensinnä 630 on paljon parempi näyttö gorilla glass 3,isompi,ja kirkkaampi,paremmat värit,valkoinenkin on todella valkoista 630:ssä kun se 520:sä näyttää tummahkolta.630 vaikutta aika tehokkaalta peliltä pyörittämään kevyttä wp8.1 järjestelmää,esimerkkinä subway surf ei töki yhtään niinku tekee 520:ssä,sovellukset aukeaa puolet nopeammin kuin 520:ssä.

      Tuo 530 on ei oikein ole hintansa väärtti siinä mielessä että muistin määrä on puolitettu eli muistikortti on välttämätön,kamerassa ei hd videoita kuten on 630:ssä ja 520:ssä.Lisäks näyttö on aika huonolaatuinen.Muitakin ominaisuuksia on karsittu rajusti.Kyllähän 530 sinänsä menettelee mutta kuten mainittu hintaero 630:n on kyllä niin pieni että kovin järkevä ostos toi 530 ei ole,ainut plussa 530 on neliydin prossu jolla se päihittää nopeudessa 520:n muttei 630:stä

      20e erolla saa siis aivan eri sarjan puhelimen jos ostaa 630:n

      • Ja olennaisinta: 630:n kamerassa ei ole autofocusta. Taitaa olla ainoa älypuhelimen kamera, josta puuttuu.


      • l520
        okaro kirjoitti:

        Ja olennaisinta: 630:n kamerassa ei ole autofocusta. Taitaa olla ainoa älypuhelimen kamera, josta puuttuu.

        630:ssä on autofocus


      • l520

    • annalii

      Kiitos tiedoista. Valinta on sit selvää: 630.

    • 635

      Vähän lisää ja 635

      • parempiko

        Mitä siinä saa lisää?


    • l520

      635 ja 630 eroaa vain siinä että 635 toimii nopeampi 4G yhteys,muuten ihan samat puhelimet

    • kysyn ei ole 4G

      >635 ja 630 eroaa vain siinä että 635 toimii nopeampi 4G yhteys,muuten ihan samat puhelimet <

      Mikä vaikutus 4G yhteydellä on? Vaikuttaako se vain lataamiseen/pelaamiseen? Entä puhelinyhteyteen?

    • l520

      Netti on nopeampi,lataukset nopeampia,pelaamiseen se ei vaikuta.Tuossa tärkeimmät hyödyt

      • Vaatii tosin kalliimman 4G liittymän jos aikoo käyttää tuota.


      • nopsahalko
        vapunen kirjoitti:

        Vaatii tosin kalliimman 4G liittymän jos aikoo käyttää tuota.

        Vitosen ero kuussa, ei se mielestäni paljoa ole jos saa 4G:stä hyötyä.
        Pystyykö puhelimilla tarkistamaan nopeuden niinkuin tietokoneillakin?


      • nopsahalko kirjoitti:

        Vitosen ero kuussa, ei se mielestäni paljoa ole jos saa 4G:stä hyötyä.
        Pystyykö puhelimilla tarkistamaan nopeuden niinkuin tietokoneillakin?

        Pystyy asentamalla sellaisen nopeustesti ohjelman.


    • l520

      Siinäpä se onkin,maksaa vaan enemmän eikä aina välttämättä edes toimi kunnolla joka paikassa,kannattaa siis harkita pärjääkö vähän hitaammilla yhteyksillä,ite olen pärjäilly toistasek tosi hyvin hitaammilla,halvemmilla 3G yhteyksillä mainiosti.

      • kysyn ei ole 4G

        >Siinäpä se onkin,maksaa vaan enemmän eikä aina välttämättä edes toimi kunnolla joka paikassa,kannattaa siis harkita pärjääkö vähän hitaammilla yhteyksillä,ite olen pärjäilly toistasek tosi hyvin hitaammilla,halvemmilla 3G yhteyksillä mainiosti. <

        Tuota juuri ajoin takaa, kiitos vastauksesta. Minulla on lumia 630 3G.


    • Itselläni on Saunalahden 4G ja hyvin on pelannut. Nopeus on hyvä ja kun yhteyden jakaa muille laitteille niin siitä saa enemmän irti.

    • kysyn ei ole 4G

      >Itselläni on Saunalahden 4G ja hyvin on pelannut. Nopeus on hyvä ja kun yhteyden jakaa muille laitteille niin siitä saa enemmän irti. <

      Tuota juuri ajoin takaa. Minulla se ei toimi.

      • Silloin joko asut huonolla alueella tai siellä on paljon verkon käyttäjiä eli ruuhkaa.


      • kysyn ei ole 4G
        vapunen kirjoitti:

        Silloin joko asut huonolla alueella tai siellä on paljon verkon käyttäjiä eli ruuhkaa.

        >Silloin joko asut huonolla alueella tai siellä on paljon verkon käyttäjiä eli ruuhkaa.<

        Tarkoitatko, että minun kotipaikka on huono? Millä perusteella noin sanot?


      • kysyn ei ole 4G kirjoitti:

        >Silloin joko asut huonolla alueella tai siellä on paljon verkon käyttäjiä eli ruuhkaa.<

        Tarkoitatko, että minun kotipaikka on huono? Millä perusteella noin sanot?

        Joskus olinpaikka voi olla mobiiliverkon toiminnan kannalta huono. Näin on usein mm suurien kaupunkien keskustoissa.


      • Muuttoautoa vuokralle
        kysyn ei ole 4G kirjoitti:

        >Silloin joko asut huonolla alueella tai siellä on paljon verkon käyttäjiä eli ruuhkaa.<

        Tarkoitatko, että minun kotipaikka on huono? Millä perusteella noin sanot?

        Sun pitää nyt muuttaa... Tämmöstä se on nykyään näiden älypuhelimien kanssa. Puhelin ja liittymä määrittää missä voit asua.


      • Muuttoautoa vuokralle kirjoitti:

        Sun pitää nyt muuttaa... Tämmöstä se on nykyään näiden älypuhelimien kanssa. Puhelin ja liittymä määrittää missä voit asua.

        Pikemminkin valittaa operaattorille.


    • kehuttu on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe