Sellasta asiaa kyselisin ,että kertoisko joku mulle vähän hullen alapuolelle tulevasta läväristä ja kulma lävistyksestä ? Oisin tosi kiitollinen,nimittäin jos mahhdollista aijon hankkia jummankummaan lävärin.. :D
Lävistyksistä....
7
430
Vastaukset
- noh..
Sen tiedän että se sattuu!!! Mun kaverilla alko kauheena märkimään se huulen alapuolella oleva lävistys ja se joutu jopa lähteen lääkärille. Sitte se otettiin pois.
- Tiuku
Moih, joo tuota itselläni ei kumpaakaan läväriä oo mutta mun kaverilla sattuu olemaan huuliläväri ja se kerran kirpas eikä kuulemma edes kauheen kovasti. Läväri ei ruvennut märkimään mutta koru hankasi alahampaista kiillettä pois... :)
Kulmakorun laitto kuulemma sattuu tietenkin vähän ja iho VOI EHKÄ alkaa kasvamaan korua pitkin jolloin koru tietenkin pitää poistaa, mutta noi jutut on varmaan harvinasemmasta päästä. :)
Märkimiseltä ja tulehtumiseltahan välttyy sillä että muistaa noudattaa hyvin lävistäjän antamia hoito-ohjeita sekä on käyttämättä halpiskoruja, titanium tai kirurginteräs on kuulemma parasta korumateriaalia.
Uskalla vaan! :D
- TuuLii*
Mulla on kulmassa lävistys. :)
Sen ottaminen jännitti, mutta loppujenlopuksi se ei sattunut yhtään. Nipisti kerran:)
Ei ole tulehtunut, mutta jos ei hoida kunnolla se tulehtuu! Eli nii. :)
Mutta jos otat nii huolehdi puhdistamisesta. - anni
mulla on huulikoru eikä oo ollu mitään ongelmia n. puolen vuoden aikana. poikaystävällä on kulmassa n. kuukauden ja se rähmii vähän. kunhan puhdistaa kunnolla niin ei pitäis tulla ongelmia. pikkasen kirpasi mutta ei pahemmin sattunu kun olin niin innoissani :)
- *Maria*
Mulla on ollu kulmaläväri nyt about 3,5 vuotta. Ei lävistysten pitäisi pahasti tulehtua tai mitään jos se vaan on asiansa osaavan tyypin laittama ja sitä hoidetaan oikein. Hoitaminen on oikeestaan tosi helppoa, koska et tarvii kun vettä. Uutta lävistystä pitäis päivittäin huuhdella mahd. kuuman juoksevan veden alla n.5min ja samalla liikutella korua et kaikki ylimääränen paska pääsee ulos siitä haavasta. Puhdistusaineita EI SAA käyttää koska ne kuivattaa ihoa ja koru saattaa helpommin kasvaa ulos.
Mulle laitettiin kulmaan aluks rengas, koska se pääsee paremmin liikkumaan ku tappi ja antaa samalla haavalle vähän tilaa turvota. Rengas tosin tuntu aluks vähän ikävältä nukkuessa.
Itse vaihdoin renkaan tappiin joskun puolen vuoden jälkeen..
Läväri kannattaa tosiaan ottaa kunnollisessa paikassa vaikka sen saiskin jostain muualta halvemmalla. Itse oon ottanu kulma- ja napakoruni Helsingissä Harness bodypiercing -nimisessä paikassa (www.yazka.com), ja oon kyllä paikasta tykännyt. Samoin muut paikassa käyneet, joiden kanssa oon jutellu.
Huh, tulipas kirjoitettua. Toivottavasti jaksoit lukea ja sait edes jotain irti tosta tekstistä =)- nirppu
oon tosta kulmalävistyksestä ihan samaa mieltä. mul oli jotain vuoden mut sit se rupes kasvaa ulos ja otin sen pois. alahuules on mul kans ja sen kaa ei oo ollu mitään ongelmia ja eikä sen pistäminenkään sattunut
- pieni pesusieni
Sanonpahan vaan näin yleisesti, että jos tietoo haluatte läväreistä nii menkää ammattilaisen juttusille sillä ne tietää kaikista parhaiten nää jutut. Menkää vaan jonneki liikkeeseen (en nyt tarkoita mitään fucking kultaseppää)ja jutelkaa asiasta työntekijöiden kanssa...
Nimittäin monilla ihmisillä jotka käyvät tällaisilla keskustelupalstoilla on aika erilaiset käsitykset lävistyksistä/niiden hoidosta/laitosta. Ja jotkut levittävät kanssa väärää tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770